Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - Loov - 26-11-2014

Holy fuck. Dat einde van Homeland s04e09. Beste seizoen tot nu toe bijna.


[Series] Welke kijk jij? - KevinJ - 27-11-2014

Loov Wrote:Holy fuck. Dat einde van Homeland s04e09. Beste seizoen tot nu toe bijna.
Dat is precies wat ik ook dacht van de laatste twee afleveringen.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 28-11-2014

Een oudje: The wire SE04.
Best een goed seizoen...


[Series] Welke kijk jij? - stefleijten - 29-11-2014

Gotham wordt ook steeds beter Smile


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 01-12-2014

Quote:The third season of House of Cards will start streaming on Netflix February 27



[Series] Welke kijk jij? - Loov - 01-12-2014

OHHH FUCKK YEAHHH.. Ben benieuwd naar die eerste trailer. Walking Dead groeit ook ontzettend dit seizoen. Holy fuck die laatste aflevering...


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 01-12-2014

Loov Wrote:Walking Dead groeit ook ontzettend dit seizoen. Holy fuck die laatste aflevering...

Verklap maar niks aub, moet ze nog zien.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 02-12-2014

Black Mirror gedownload, schijnt ook een goede te zijn.


[Series] Welke kijk jij? - ahha - 02-12-2014

BigBird Wrote:Black Mirror gedownload, schijnt ook een goede te zijn.

Is inderdaad wel de moeite waard, ik wacht nog altijd op een nieuw seizoen, schijnt nu net voor kerst uit te komen.


[Series] Welke kijk jij? - halfempty/full - 02-12-2014

BigBird Wrote:Black Mirror gedownload, schijnt ook een goede te zijn.

Dat lijkt me nou helemaal jou ding. Van S1 vond ik aflevering 1 en 3 briljant, 2 was wat minder.


[Series] Welke kijk jij? - remothebest - 03-12-2014

BigBird Wrote:Black Mirror gedownload, schijnt ook een goede te zijn.
Fantastische serie!
Volgens Brits traditie komt er een Kerst-special aan, met niemand minder dan Jon Hamm in de hoofdrol.


[Series] Welke kijk jij? - ahha - 03-12-2014

remothebest Wrote:
BigBird Wrote:Black Mirror gedownload, schijnt ook een goede te zijn.
Fantastische serie!
Volgens Brits traditie komt er een Kerst-special aan, met niemand minder dan Jon Hamm in de hoofdrol.

https://www.youtube.com/watch?v=ke5AKVtvkdc dit lijkt me een trailer voor deze aflevering, ik herken de fragmenten in ieder geval niet, ziet er weer veelbelovend uit.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 03-12-2014

Epische aflevering van Southpark over Black Friday, GOT en Ps4 vs xBox


[Series] Welke kijk jij? - JBU - 09-12-2014

Ben benieuwd welke kant Homeland voor de laatste twee afleveringen van dit seizoen heen gaat


[Series] Welke kijk jij? - Loov - 09-12-2014

Homeland poept er even het beste seizoen tot zo ver uit. Laatste 2 afleveringen zitten op het niveau van House Of Cards.


[Series] Welke kijk jij? - kurtje - 09-12-2014

Later als ik groot ben wil ik Saul heten en zijn kapsel nemen. Inclusief baard.


[Series] Welke kijk jij? - marvin - 09-12-2014

Loov Wrote:Homeland poept er even het beste seizoen tot zo ver uit. Laatste 2 afleveringen zitten op het niveau van House Of Cards.

Idd, ben blij dat ik seizoen 4 weer gewoon een kans heb gegeven na het debacle van nr 3.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 09-12-2014

Ik vind House of Cards nu ook niet zo goed, hoor. Allemaal erg onwaarschijnlijk en vooral fragmentarisch.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 09-12-2014

Gisteren begonnen met Homeland inhalen. Hopelijk voor de finale weer bij.


[Series] Welke kijk jij? - Enzo - 09-12-2014

marvin Wrote:
Loov Wrote:Homeland poept er even het beste seizoen tot zo ver uit. Laatste 2 afleveringen zitten op het niveau van House Of Cards.

Idd, ben blij dat ik seizoen 4 weer gewoon een kans heb gegeven na het debacle van nr 3.
Ik heb een hele zwik overgeslagen, de laatste 2 afleveringen van seizoen 3 gekeken en vanavond helemaal bij.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 14-12-2014

The newsroom

Dat is wel erg goede televisie.


[Series] Welke kijk jij? - e10ne - 15-12-2014

Willie Wrote:The newsroom

Dat is wel erg goede televisie.

Ik vond The Newsroom in het begin ook interessant maar na een tijdje ging dat nationalistische Amerikaanse moraal me wel erg tegen staan.


[Series] Welke kijk jij? - halfempty/full - 15-12-2014

Melliw Naj Wrote:Seizoen 1 van GoT gekeken, ik snap alleen de grote enthousiasme niet. Verder vond ik Petyr geweldig in The Wire was ik een groot fan van hem en nu weer en Night's Watch interessant. Twijfel om verder te kijken omdat ik niet dat wow had en delen zoals Starks en Baratheons niet heel interessant vond.

Latere seizoen zijn ietsje sterker, maar als je t nu nog niet echt leuk vind denk ik niet dat dat nog gaat veranderen.


[Series] Welke kijk jij? - ahha - 15-12-2014

Jezus Homeland alweer, wat is er achter de schermen met die serie gebeurt na dat waardeloze derde seizoen.


[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 15-12-2014

Maar vinden jullie dat derde seizoen echt zo slecht? Vind hem echt niet minder dan het 1e seizoen.