Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - mclerce - 06-12-2012

Al die Amerikaanse series hier... ik kijk lekker The Hour. Ben Whishaw, mrauw. Ik bedoel: mooi gemaakt, boeiend verhaal. Ahem.


[Series] Welke kijk jij? - Enzo - 06-12-2012

'Louie' met Louis C.K. is niet 100% geslaagd, maar bij vlagen hilarisch.


[Series] Welke kijk jij? - JorisR - 08-12-2012

In de tweede helft van het tweede Homeland-seizoen gaat het volledig mis op het gebied van laatste resten geloofwaardigheid en logische acties van de personnages. 't is dat ik nu wil weten hoe 't afloopt, maar verder...


[Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 09-12-2012

JorisR Wrote:In de tweede helft van het tweede Homeland-seizoen gaat het volledig mis op het gebied van laatste resten geloofwaardigheid en logische acties van de personnages. 't is dat ik nu wil weten hoe 't afloopt, maar verder...

Las pas dat de acteur die Brody speelt voor zeven seizoenen heeft getekend....


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 27-12-2012

Seizoen 1 en 2 van Boardwalk Empire op dvd gekregen met de kerst. Weer vanaf aflevering 1 begonnen en wat een topserie is dat toch.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 03-01-2013

Bijna door aflevering 10 heen van Dexter seizoen 7 en de serie heeft weer wat niveau terug, andere seizoensindeling dan anders, er gebeurt veel meer (jumping the shark is dan de term geloof ik), maar prima dan wordt het afkijken van de serie niet zo'n opgave als sommige andere.

Ook Treme seizoen 3 er doorheen geramd en wederom bewijst de serie weer bij de absolute topseries van het moment te horen.


[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 03-01-2013

Ik heb onlangs het tweede seizoen van Luther afgesloten, nu dus op zoek naar iets nieuws.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 03-01-2013

Schobbeyak Wrote:Ik heb onlangs het tweede seizoen van Luther afgesloten, nu dus op zoek naar iets nieuws.

Was het wat? Wel eens wat gezien over de serie waar vooral Stringer Bell mijn aandacht trok


[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 03-01-2013

Ja Stringer Bell idd. Schijnt ook de nieuwe James Bond te worden....

Ik vond het erg vermakelijk. Niet zo ziekelijk goes al the wire, Mad men of sopranos. Maar goed, dat is dan ook buitencategorie.

Ik heb trouwens eindelijk iemand gevonden die net als ik bewaking bad een kut serie vind. Heb ik toch nog gelijk gekregen.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 03-01-2013

Mad men zal waarschijnlijk de volgende serie worden, Sopranos heb ik toendertijd alleen wat losse afleveringen van gezien, gaat er zeker nog van komen, maar dat zijn dan toch weer een flink aantal seizoenen.

Maar werkt het ook andersom? Als je 2 mensen kent die True Blood een goede serie vinden dat het dan ook een goede serie is, ook al is het tenenkrommend? ;-D

Verder moet Sons of anarchy er ook nog een keertje aan geloven en ben ik stiekem toch wel benieuwd naar de nieuwe van Alan Ball; Banshee, ondanks dus True blood, maar iemand die Six feet under heeft gemaakt moet toch dat niveau ergens toch weer terug kunnen laten komen.

Six feet under is zeer aan te raden, ik vind zowel The wire als Breaking bad geniaal, dus daar kan je geen peil op trekken ;-D

Verder Generation kill (miniserie) en Treme, beide ook van de makers van The wire (the Corner was een aardige vingeroefening voor The wire, is ok en ook een miniserie, dus als je je verveelt) en heel sterk.

Edit: Iemand trouwens Parade's end al gezien? Moet hem nog steeds bestellen bij de Volkskrant, lijkt me wel de moeite waard.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 03-01-2013

Geen "Game of Thrones" liefhebbers? Die serie is op dit moment naast Breaking Bad (waarvan ik dacht dat ze januari weer verder gingen maar wordt pas zomer 2013) toch wel mijn favoriet.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 03-01-2013

Game of thrones is gewoon vet en een mooi spektakel dat veel beter in elkaar steekt dan al die grote films van een jaar of 10 terug (Kingdom of heaven en consorten).

Alleen is het ook een serie met effectbejag en is het vrij mainstream om het tot de absolute top te kunnen rekenen en zeker als iemand wat meer "realistische" series kijkt zoals de series die yak aanhaalde is een serie in het fantasy genre nu niet meteen iets om aan te raden.

En seizoen 2 is al weer zo'n 7 maanden afgelopen, gaat het straks weer beginnen zal er toch hier ook wel ook meer over geschreven worden.

Wel jammer dat naar verluidt de inbreng van Carice in het derde seizoen beperkt blijft, Melisandre als vrouwelijke Rasputin vind ik een interessant personage.

Dan heeft Michiel Huisman in Treme het toch beter voor elkaar.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 03-01-2013

En wie nog een absurde animatieserie zoekt raad ik Archer aan, fantastisch.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 04-01-2013

Breaking Bad begint 14 juli weer in Amerika, en The Walking Dead 8 februari


[Series] Welke kijk jij? - YouBube - 04-01-2013

Momenteel de hele reeks (10 seizoenen) van Smallville aan het (terug)kijken, bijna seizoen 4 afgekeken. Als je comic/superhero fan bent, is deze serie wel een must, seizoen 1 was nog niet zo'n hoogtepunt, maar het wordt beter.


[Series] Welke kijk jij? - halfempty/full - 04-01-2013

Misschien een nieuw seizoen van Twin Peaks, 25 jaar na dato: http://www.uproxx.com/tv/2013/01/twin-peaks-returning/


[Series] Welke kijk jij? - Jorrit - 04-01-2013

Seizoen 1 van Treme gedownload gekocht. Vond The Wire erg goed toentertijd, morgen maar even een paar afleveringen kijken.


[Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 05-01-2013

Eindelijk begonnen aan Breaking Bad en heb Forbrydelsen (The Killing) klaar liggen.


[Series] Welke kijk jij? - Pimm - 05-01-2013

Gunnar Wrote:Eindelijk begonnen aan Breaking Bad en heb Forbrydelsen (The Killing) klaar liggen.
Ik toevallig ook aan beiden begonnen. Zeer spannend, vooral Forbrydelsen.


[Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 05-01-2013

Heb over beide ook alleen maar goede verhalen gehoord. Beiden zijn ook (bijna) afgelopen, dus dat betekent lekker doorkijken zonder elke week nagelbijtend op een nieuwe aflevering te moeten wachten.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 07-01-2013

Breaking Bad is komende zomer afgelopen (nog acht afleveringen). Ik kan niet wachten op de ontknoping. Met een goed slot gaat Breaking Bad met gemak de beste serie zijn die ik ooit gezien heb.


[Series] Welke kijk jij? - Alpende - 07-01-2013

Ik ben de laatste paar weken vooral Oz aan het kijken. Hele vette serie over een gevangenis. Zeker een aanrader, de serie is van HBO dus met de kwaliteit zit het over het algemeen goed.

Verder kijk ik ook van die comedy series die 20 minuten per aflevering zijn, mooie lengte om een aflevering tussendoor te kijken. Van dat soort series kijk ik Workaholics, New Girl, Community, Parks & Rec, The Office, Louie. Archer, Modern Family. Ik moet ook nog beginnen aan Arrested Development.

Daarnaast kijk ik Breaking Bad, The Walking Dead, Misfits, Last Resort, Arrow, Homeland, Dexter en ga nog beginnen aan A Game Of Thrones. Ik kijk bijna geen 'normale' TV meer.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 07-01-2013

Alpende Wrote:Community, Arrested Development.

De absolute top, meer heeft men eigenlijk niet nodig, gek genoeg hebben/hadden beide series ook dezelfde kijkcijferproblemen


[Series] Welke kijk jij? - Eraser - 07-01-2013

Ben heel benieuwd naar de film van Arrested Development.


[Series] Welke kijk jij? - Jorrit - 08-01-2013

Alpende Wrote:Daarnaast kijk ik Last Resort
Die vind ik ook nog wel aardig. Snap niet dat ABC de enige fatsoenlijke serie die ze maken weer cancellen.