Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 20-10-2014

Gister begonnen aan Fargo, en de eerste aflevering beviel uitstekend.


[Series] Welke kijk jij? - Enzo - 20-10-2014

BigBird Wrote:Gister begonnen aan Fargo, en de eerste aflevering beviel uitstekend.
Topserie.

Zelf dit weekend de eerste 3 afleveringen van Sherlock gekeken, ook top.


[Series] Welke kijk jij? - Halo 2.0 - 23-10-2014

BigBird Wrote:Gister begonnen aan Fargo, en de eerste aflevering beviel uitstekend.

Net laatste vier afleveringen er doorheen gejaagd, fuck man!! wat goed!! Inderdaad beter uitgebouwd dan TRue detective..10 episodes was misshien ook beter geweest voor true detective, was het slotstuk beter tot zijn recht gekomen, waren twee episodes precies goed voor geweest..

Maar Fargo is echt erg goed.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 26-10-2014

Net klaar met Fargo, fe-no-me-maal!

Geheel in stijl van de film, erg knap gedaan. Fantastisch geschreven en uitgewerkt. Alles klopt, de montage de muziek en verhaal. Paar kleine minpuntjes, maar dat mag de pret niet derven. Echt een aanrader voor iedereen. Met Sopranos en The Wire komt dit ene seizoen op dat niveau.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 26-10-2014

Wel jammer, geen enkel personage doet mee aan seizoen 2, dat seizoen speelt zich af in 1979 en wordt pas najaar 2015 uitgezonden.
Dus net zoals True Detective een totaal andere cast en plot. Op zich kan dit goed uitpakken er zorgt ervoor dat elk seizoen 'uniek' is.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 26-10-2014

Ja, het was al duidelijk bij de aankondiging dat het een anthology series zou worden. Ik vind het wel een interessant uitgangspunt, het is weer eens wat anders dan zoveel andere series. Met American Horror Story, TD en Fargo is het de laatste jaren wel wat populairder geworden bij grote series.

Vanavond de laatste aflevering van Boardwalk dan. Morgen voor ons dus.

Sad


[Series] Welke kijk jij? - marvin - 26-10-2014

Piet Knaak Wrote:Vanavond de laatste aflevering van Boardwalk dan. Morgen voor ons dus.

Sad

Was me er niet van bewust dat dit seizoen maar 8 afl zou hebben. Bij bekijken vd laatste afleveringen kreeg ik wel steeds meer het gevoel dat dit geen 12 afl was vol te houden


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 26-10-2014

Helemaal bij, morgen de laatste aflevering, deftig seizoen toch wel, ondanks dat ze het eigenlijk alleen maar gebruiken om eindjes aan elkaar te knopen. Tijdsprong pakt wel goed uit, vreesde er toch wel een beetje voor.

En wat een briljante casting van de jonge hoofdpersonen, qua uiterlijk, qua doen en vooral qua stem en timing als ze spreken, moet toch wel het beste zijn van wat ik heb gezien.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 27-10-2014

Ja, vooral die jonge Nucky is echt briljant zeg.


[Series] Welke kijk jij? - ahha - 27-10-2014

Ik weet niet of er hier nog iemand is die The Walking Dead nog volgt maar seizoen 5 is met de eerste 3 afleveringen wel ongekend sterk van start gegaan vind ik. Totaal niet saai en langdradig zoals het soms wel geweest is in de eerdere seizoenen.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 27-10-2014

Jazeker. Moet de derde nog zien, maar de eerste twee waren absoluut leuk. Vooral de eerste was goed.


[Series] Welke kijk jij? - mad dog - 27-10-2014

Hier ook, het 4e seizoen ligt klaar om bekeken te worden. Maar eerst seizoen 3 van Game of Thrones.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 27-10-2014

Done, beetje rare laatste scene, maar wel vrede mee.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 27-10-2014

Mooi einde van een serie.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 27-10-2014

Aanrader of niet? Twijfel nog om te beginnen aan serie.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 27-10-2014

Sowieso een dikke aanrader. Veel meer omwille van de productie en het historische kader dan het verhaal, overigens.

Buscemi groeit ook in z'n rol. De casting van vele andere historische figuren is daarnaast briljant.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 27-10-2014

BigBird Wrote:Aanrader of niet? Twijfel nog om te beginnen aan serie.

Ja, absoluut, vooral de eerste 2 seizoenen kunnen zich meten met het beste wat er in de seriewereld te zien is.

Seizoen 5 is vooral afrondend, is ook "kleiner" dan de vorige seizoenen, ik vond dat wel mooi, niet spectaculair, maar waardig einde, verdiende de serie ook wel, kleine spoiler volgt,








Ik vond de scenes tussen Nucky en Margaret en Al en zijn zoon echt heel mooi.


[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 27-10-2014

Bobby Cannavale in het derde seizoen als de belangrijkste bad guy was echt geweldig.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 27-10-2014

Martijn Wrote:Bobby Cannavale in het derde seizoen als de belangrijkste bad guy was echt geweldig.

Ik vond het eigenlijk een dikke min.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 28-10-2014

Rosetti had zeker een aantal mooie scènes, kon hem wel waarderen als over de top maffia guy.

Nu is het wachten op een mooie blu-ray verzamelbox.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 28-10-2014

Ik vond het schitterend, maar zo'n passages moet je natuurlijk met een korrel zout nemen. Net als bij Dr. Valentin lijken die scenes eerder op een toneelstuk dan wat anders. Daar lieten de producers even hun fantasie werken.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 28-10-2014

Stephen Graham als Capone zeker ook goed.
Vooral al je bedenkt dat hij ook een briljante rol als Tommy in Snatch neerzette.


[Series] Welke kijk jij? - supermuys - 29-10-2014

zijn begonnen aan Australische serie Rake, erg leuk! Eerste seizoen bijna uitgekeken. Heeft natuurlijk ook al een Amerikaanse remake gekregen met Greg Kinnear, maar niet zo goed als het origineel


[Series] Welke kijk jij? - Fitz - 09-11-2014

Zegt u het maar: The Walking Dead of Boardwalk Empire?


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 09-11-2014

tweede