Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 06-10-2014

The Elephant Man en Blue Velvet zijn de enige Lynch films die ik heb gezien. Allebei tof overigens. Heb Mulholland Drive al jaren liggen maar nooit gekeken.


[Series] Welke kijk jij? - Fitz - 06-10-2014

Mulholland Drive is episch


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 06-10-2014

Brooklyn Nine Nine is btw sinds vorige week weer begonnen. Geweldig weer Big Grin

Hopelijk blijven de ratings een beetje oké nu FOX het tussen Family Guy en The Simpsons in heeft gestopt.


[Series] Welke kijk jij? - JorisR - 07-10-2014

Lost Highway en Mulholland Drive zijn beide fantastisch, vond Inland Empire wel een echt zware dobber om door te komen, met bijna drie uur ook. Stellen dat Twin Peaks wegzakte in onzin, is natuurlijk, eh, onzin. :-)


[Series] Welke kijk jij? - hythloth - 07-10-2014

Ja, Inland Empire is een zware dobber en is ook afzichtelijk gefilmd.

Moet Eraserhead nog altijd een keer kijken.


[Series] Welke kijk jij? - Fitz - 13-10-2014

Net Sherlock seizoen 2 af.

wow.


[Series] Welke kijk jij? - kurtje - 13-10-2014

Fitz Wrote:Net Sherlock seizoen 2 af.

wow.
Geniale serie.

Net seizoen 9 van How I Met Your Mother afgekeken. Bij gebrek aan nieuwe series waar ik enthousiast over word maar aan wat films begonnen.


[Series] Welke kijk jij? - Fitz - 15-10-2014

Fitz Wrote:Net Sherlock seizoen 2 af.

wow.

Ennnnnn 3 af.

Fuck wat ben ik nu al pumped voor season 4.......herinner me hier maar over een jaar over als 't iets dichterbij is Sad


[Series] Welke kijk jij? - hythloth - 16-10-2014

Net Top of the Lake uitgekeken. Erg aangrijpend, blijft door je hoofd spoken.


[Series] Welke kijk jij? - Murdoc Niccals - 16-10-2014

Ben ik ook aan het kijken. Goed verhaal, acteerwerk en ook nog eens een schitterende omgeving. En ik moet vaak glimlachen om Peter Mullan.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 16-10-2014

hythloth Wrote:Net Top of the Lake uitgekeken. Erg aangrijpend, blijft door je hoofd spoken.

Vond het maar matig uitgevoerd, terwijl het idee wel heel goed was.


[Series] Welke kijk jij? - hythloth - 16-10-2014

Qua oplossing van het centrale mysterie had het beter gekunt, maar ik vond het een geweldige examinatie van de zogenaamde "verkrachtings cultuur."


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 16-10-2014

Wat is South Park toch lekker bezig dit seizoen. Al moet je wel een beetje op de hoogte zijn van allerhande referenties en nieuws dingetjes. Echt onbegrijpelijk hoe die gasten soms in een paar dagen tijd zo'n aflevering in elkaar draaien.


[Series] Welke kijk jij? - Fitz - 16-10-2014

Referenties naar oude shit?

Ben na seizoen 6 of iets gestopt met kijken wegens een dalende lijn. Maar als het nu weer goed is wil ik het wel weer oppakken.


[Series] Welke kijk jij? - matthijs603 - 16-10-2014

Dikke aanrader uit de oude South Park-doos: Chef Goes Nanners (alf 8 seizoen 4).
Hoe ze de Zwartepietendiscussie al jaren vooruit waren.

Ik vind ze wel erg wisselvallig: afleveringen die vooral grof zijn en amper een boodschap hebben, vind ik vaak maar mwoah.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 16-10-2014

De nieuwste aflevering draait deels om Wacky Racers (oude cartoon), het hele gedoe rondom de Uber Car app en ze refereren nog aan een paar reclame spotjes met matthew mcconaughey voor Lincoln. Om een idee te schetsen.

Aflevering twee was wel mooi. Ze hadden er een klein grapje in gedaan waarin Randy Marsh zich voordeed als Lorde om een feestje te redden. Vervolgens heeft Spin daar een heel dom artikel over geschreven. Waarop Matt en Trey de week erop gelijk terugsloegen en een hele aflevering maakte rondom dat artikel waarin ook een journalist van Spin figureerde.

Overigens was vorig seizoen is behoorlijk sterk. Onder andere de mooie console wars trilogie rondom de release van de Xbox One en de PS4 wat ook diende als opmars naar hun eigen videogame die begin dit jaar uitkwam.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 16-10-2014

Mmm, toch maar eens oppikken. Rond 2012 vond ik het sterk verminderd.


[Series] Welke kijk jij? - kurtje - 16-10-2014

Vanaf een seizoen of 8/9 werd het weer een stuk beter. Dat inspelen op actualiteit doet ze echt goed. En ze hebben toen ergens ontdekt dat Randy het meest geniale karakter is.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 16-10-2014

Tuurlijk is Randy het meest geniale karakter. Maar ik haakte denk ik pas af bij seizoen 15 of zo hoor Tongue

Daarvoor was ik jàrenlang South Park adept.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 16-10-2014

https://www.youtube.com/watch?v=SiSnBc5gw6k

Dit Lorde stukje moet jullie wel waarderen. En dan weer verder kijken naar de rest van dit seizoen Wink


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 16-10-2014

Fucking schitterend.


[Series] Welke kijk jij? - marvin - 16-10-2014

Groot liefhebber maar seizoensstart was niet de allerbeste.
de aflevering met Randy en Bono
is trouwens ook een echte klassieker. Vorig jaar ook erg genoten van de reeks rond PS4 XBOX icm GoT


[Series] Welke kijk jij? - hythloth - 17-10-2014

Ik vond de seizoensstart met de Washington Redskins echt super, maar je moet als niet-Amerikaan wel bekend zijn met al het drama achter die club en de NFL.


[Series] Welke kijk jij? - Wout - 17-10-2014

Was dat niet die waar ISIS ook in voor kwam? Was vrij sterk inderdaad!


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 17-10-2014

Klopt ja, ISIS protesteerde mee tegen Cartman Tongue