Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - ahha - 08-07-2014

Martijn Wrote:Ben begonnen aan Orange is the new Black, vind het heel tof. Zal er zo doorheen zijn straks na het WK.

Ben er ook aan begonnen vorige week met een weekend werchter en voetbal ertussen toch al bij aflevering 8, vind het ook erg leuk.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 08-07-2014

Se03 The Wire weer opgepakt. Was even vergeten hoe goed dat is...


[Series] Welke kijk jij? - kurtje - 04-08-2014

Dit weekend seizoen 5 van Justified er doorheen gejaagd. Blijft goede kost.


[Series] Welke kijk jij? - ahha - 09-08-2014

Net eerste aflevering van The Knick gezien, ik ga zeker verder kijken vond hem erg goed.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 09-08-2014

Ben ik ook benieuwd naar, vanavond eens kijken.

Masters of Sex seizoen twee is ook weer goed. Married en You're the Worst zijn ook leuk gestart.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 13-08-2014

Bij met Boardwalk empire, mooi op tijd voor het laatste seizoen.

Eerste 2 seizoenen zijn waanzinnig sterk, daarna valt het wat uiteen en had wat mij betreft die Libian doctor nooit geintroduceerd geworden.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 13-08-2014

Het laatste seizoen heeft helaas maar acht afleveringen. Hoop echt dat ze een fatsoenlijk einde hebben kunnen schrijven.

The Knick pilot gezien gisteren, erg tof tot dusver.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 13-08-2014

Las iets over 8 afleveringen en een tijdsprong, ga er maar van uit dat het niets wordt.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 13-08-2014

Willie Wrote:Eerste 2 seizoenen zijn waanzinnig sterk, daarna valt het wat uiteen en had wat mij betreft die Libian doctor nooit geintroduceerd geworden.
Volledig eens. Het wordt te karikaturaal op een gegeven moment.


[Series] Welke kijk jij? - Halo 2.0 - 20-08-2014

True detective: goed, maar toch paar tegenvallende afleveringen,
Iemand al begonnen aan fargo? Hoor er toch wel goede verhalen over..


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 21-08-2014

Nog beter dan TD.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 21-08-2014

Ja, Fargo vond ik ontzettend sterk, boven verwachting eigenlijk.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 22-08-2014

Net Wonder Showzen ontdekt.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 22-08-2014

binnenkort op HBO, 8 delige docu van Foo Fighters;
https://www.youtube.com/watch?v=q0TrqXHoL10


[Series] Welke kijk jij? - wil'm - 23-08-2014

The brigde, prachtige chemie tussen een autistische rechercheur en een oude brompot, spannend ook


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 25-08-2014

The leftovers

Nog geen idee waar het heen gaat, maar Justin Theroux is altijd fijn en die dochter van Andy MacDowell is wel belachelijk mooi.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 26-08-2014

Gisteren Fargo gedownload, ga ik binnenkort maar eens aanbeginnen.
Moet ook nog deel van seizoen 4 The Walking Dead afkijken, volgende week maar doen. in oktober begint seizoen 5.

Vannacht waren de Emmy Awards, Breaking Bad grote winnaar drama, samen met Modern Family (comedy). Die laatste show keer gezien maar vind ik helemaal niks. Opmerkelijk dat House Of Cards niks gewonnen heeft, zelfs de acteursprijzen zijn naar BB gegaan. True Detective nog wat prijzen gewonnen omtrent camerawerk en regie.

http://www.emmys.com/awards/nominees-winners


[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 26-08-2014

Goh, dat Breaking Bad zo groot heeft gewonnen vind ik wel erg onverwacht. Aardige serie, maar kan toch niet tippen aan het fantastische eerste seizoen van True Detective. Beste acteur drama had sowieso Matthew McConnaughey moeten zijn.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 26-08-2014

De grootste aanfluiting blijft toch wel dat Hamm nog nooit heeft gewonnen voor zijn rol als Draper. Volgend jaar zijn laatste kans.


[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 26-08-2014

Piet Knaak Wrote:De grootste aanfluiting blijft toch wel dat Hamm nog nooit heeft gewonnen voor zijn rol als Draper. Volgend jaar zijn laatste kans.
Klopt, misschien dat we dan een herhaling zien van deze Emmy's alleen dan met veel prijzen voor Mad Men.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 26-08-2014

Martijn Wrote:Goh, dat Breaking Bad zo groot heeft gewonnen vind ik wel erg onverwacht. Aardige serie, maar kan toch niet tippen aan het fantastische eerste seizoen van True Detective. Beste acteur drama had sowieso Matthew McConnaughey moeten zijn.

Kan makkelijk tippen, als True detective er gewoon een echt verhaal van had gemaakt met een echt einde en niet na een aflevering of 6 een dalende lijn had ingezet hadden ze er meer kunnen winnen. Vond vooral de omschakeling naar het heden ontzettend tegenvallen.

Matthew speelde het aardig, maar was toch ook wel een karikatuur, overal had ik het gevoel dat er toch veel meer ingezeten had in True detective, dan verraste Fargo mij dit jaar toch meer, al hoeft Billy Bob daarvoor ook geen prijzen te winnen, want ook dat was een vrij tweedimensionale rol.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 26-08-2014

Martijn Wrote:
Piet Knaak Wrote:De grootste aanfluiting blijft toch wel dat Hamm nog nooit heeft gewonnen voor zijn rol als Draper. Volgend jaar zijn laatste kans.
Klopt, misschien dat we dan een herhaling zien van deze Emmy's alleen dan met veel prijzen voor Mad Men.

Niet als het tweede deel van het laatste seizoen niet een stukje beter wordt dan het eerste deel, daar zaten toch wel hele dubieuze zaken in (zingende Cooper en een Ginsberglijn die nergens op sloeg).

Verder erger ik mij te veel aan het figuur Don Draper, waardoor ik zijn acteren niet op waarde kan schatten.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 26-08-2014

Loop zo eens langs de winnaars, Allison Janney wint er dus gewoon 2.

Edit: en hoe de fuck kan Bob's burgers nu iets winnen.


[Series] Welke kijk jij? - evert - 27-08-2014

Begonnen met Bates Motel, best creepy ondertoon. Kijken of ik die vol blijf houden.


[Series] Welke kijk jij? - Fitz - 27-08-2014

Fargo net af, very nice indeeeeeed.