Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 02-06-2014

zometeen GOT. Ik begin na 14 dagen toch serieuze afkickverschijnselen te voelen


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 02-06-2014

Dielie Wrote:zometeen GOT. Ik begin na 14 dagen toch serieuze afkickverschijnselen te voelen

Ja, ik ook wel. Na er in een paar dagen 2 seizoenen Banshee doorheengejaagd te hebben ben ik wel toe aan wat rust.

Banshee is best vermakelijk, maar Alan Ball is het wel een beetje kwijt, waarom zo'n absurd tempo en ongeloofwaardigheid?


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 02-06-2014

Oh en het einde van aflevering 7 van Mad men is een grote nee, wat was dat genant. Verder wel goed seizoen, begin eindelijk wat symphatie voor Draper te krijgen.


[Series] Welke kijk jij? - marvin - 02-06-2014

Dielie Wrote:zometeen GOT. Ik begin na 14 dagen toch serieuze afkickverschijnselen te voelen

Idem maar hij zit er alweer op.


[Series] Welke kijk jij? - Halo 2.0 - 02-06-2014

Ontzettend grappig en luchtig,'Hello Ladies' van/met Stephen Merchant
Deed mij wel denken aan curb your enthusiasm


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 02-06-2014

Halo 2.0 Wrote:Ontzettend grappig en luchtig,'Hello Ladies' van/met Stephen Merchant

Top, ben wel weer toe aan een nieuwe comedy, ga deze dan wel uitproberen, want Merchant is a fun bloke.


[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 03-06-2014

marvin Wrote:
Dielie Wrote:zometeen GOT. Ik begin na 14 dagen toch serieuze afkickverschijnselen te voelen

Idem maar hij zit er alweer op.

Wat is die Oberyn een mooi personage he? Ben heel benieuwd naar wie zijn broer gaat spelen.


[Series] Welke kijk jij? - hythloth - 03-06-2014

Schobbeyak Wrote:
marvin Wrote:
Dielie Wrote:zometeen GOT. Ik begin na 14 dagen toch serieuze afkickverschijnselen te voelen

Idem maar hij zit er alweer op.

Wat is die Oberyn een mooi personage he? Ben heel benieuwd naar wie zijn broer gaat spelen.

Die gast van The Princess Bride, natuurlijk.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 05-06-2014

[Image: iqW2V8eb2MtWQ.gif]

Penny Dreadful is echt tof. Seizoen twee is bevestigt inmiddels, tien afleveringen zijn besteld. Twee meer dan dit seizoen.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 08-06-2014

[Image: 926774_250536588476968_993774861_n.jpg]


[Series] Welke kijk jij? - JorisR - 08-06-2014

Nice.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 10-06-2014

Hmm aflevering 9 moet toch wel het kutste zijn wat ze tot nu toe hebben gemaakt.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 10-06-2014

Fantastische aflevering juist. Het hoeft niet elke week zestig minuut backstabben en politiek te zijn. Af en toe zoiets als dit is mooi voor de afwisseling. Op een ongemakkelijk momentje tussen twee personages na echt genoten.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 10-06-2014

Ik vond het echt dodelijk saai.


[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 10-06-2014

Ze hadden voor mij niet 50 minuten op een en dezelfde plek hoeven blijven, maar vond het wel een hele goede aflevering. Hielp misschien ook niet mee dat er niet echt een sterke opbouw naar toe was, zoals bij de vorige twee afleveringen negen.


[Series] Welke kijk jij? - kurtje - 10-06-2014

Ik begrijp het wel en vond de aflevering ook prima, net zoals de aflevering van Blackwater Bay moet je soms gewoon bij één actiemoment blijven. En logischerwijs nu in aflevering 9 dan in de seizoensafsluiter.

Best briljant dat ik die boeken al jaren geleden heb gelezen, blijf zo nog redelijk verrast door de verhaallijn.

En ben ik de enige die moest gniffelen om die foto van Oberyn inclusief zonnebril?


[Series] Welke kijk jij? - kurtje - 10-06-2014

OT: Gister begonnen met The Killing.


[Series] Welke kijk jij? - marvin - 16-06-2014

Nu weer 9mnd wachten op volgende seizoen GoT.


[Series] Welke kijk jij? - Proest - 16-06-2014

Wat een seizoensfinale bij de GoT zeg. Wat goed!


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 16-06-2014

Mooi ja!


[Series] Welke kijk jij? - kurtje - 17-06-2014

Inderdaad erg vet. Benieuwd hoe ze het komend seizoen gaan doen.

***Mini onbelangrijk spoiler alert***



Boek 4 en 5 volgen verschillende personen in dezelfde tijdsperiode, dus vraag me af of ze dit in de serie door elkaar laten lopen. Ben boek 4 echt volledig vergeten, moet boek 5 nog steeds lezen.


[Series] Welke kijk jij? - hythloth - 17-06-2014

kurtje Wrote:***Mini onbelangrijk spoiler alert***



Boek 4 en 5 volgen verschillende personen in dezelfde tijdsperiode, dus vraag me af of ze dit in de serie door elkaar laten lopen. Ben boek 4 echt volledig vergeten, moet boek 5 nog steeds lezen.

DIt gaat inderdaad gebeuren, anders zou je een heel seizoen zonder Dany, Jon, en Tyrion moeten en haken alle kijkers af.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 17-06-2014

Proest Wrote:Wat een seizoensfinale bij de GoT zeg. Wat goed!

Vond de laatste 2 afleveringen mager, terwijl de finale zo goed begon.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 08-07-2014

Wegens WK-afkickverschijnselen begonnen aan GoT, een genre dat ik normaal gesproken niet moet hebben.

En ja hoor, fucking hooked as fuck.


[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 08-07-2014

Ben begonnen aan Orange is the new Black, vind het heel tof. Zal er zo doorheen zijn straks na het WK.