Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - Willie - 04-04-2014

Ik moet nog aan het hele seizoen beginnen, maar mijn Mario Kart verslaving is weer eens opgedoken.


[Series] Welke kijk jij? - ahha - 04-04-2014

Ik heb het gevolgd ja vond dat er wel goede afleveringen bijzaten en ik vond het niet erg dat de verhaallijnen nu wat door elkaar liepen ipv steeds de grote groep te volgen. Er is toch wel veel gebeurd dit halve seizoen, ik vond de laatste aflevering wel echt machtig.


[Series] Welke kijk jij? - supermuys - 04-04-2014

Justified is ook weer vermakelijk dit seizoen!


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 04-04-2014

Poor Dewey


[Series] Welke kijk jij? - JorisR - 04-04-2014

True Detective afgekeken, maar na goede eerste drie afleveringen en een geweldig spannend middenstuk (4+5), vond ik de drie laatste episodes aan de saaie kant. Zodra de tijdsprongen verdwenen, was de meeste spanning er vanaf en doken er wel veel clichés op.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 07-04-2014

Nu; GOT 4


[Series] Welke kijk jij? - ahha - 07-04-2014

Heb hem net gezien wel een goede eerste aflevering vind ik, de serie is toch wel ongekend populair aan het raken op kat.ph nu al meer dan 100000 seeders.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 07-04-2014

Naast GoT even de pilots gekeken voor Silicon Valley en Turn. Die eerste is een comedy over wat tech nerds in SC van Mike Judge (Office Space). Pilot beviel in ieder geval goed. Turn is een nieuwe serie van AMC en gaat over spionnen tijdens de revolutionaire oorlog in Amerika. De pilot is veelbelovend, ik blijft het zeker volgen.

Volgende week Mad Men weer terug en de pilot van Fargo. Die laatste is te zien via de Nederlandse Netfix de dag na de Amerikaanse uitzending Big Grin


[Series] Welke kijk jij? - e10ne - 07-04-2014

Dielie Wrote:Nu; GOT 4
Was toch weer even wennen al dat bloed. Maar uiteindelijk een van de redenen dat je het wil zien.


[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 07-04-2014

Naar die pilot over Silicon Valley ben ik ook erg benieuwd, denk dat ik daar morgen maar de tijd vrij voor moet maken. Nieuwe aflevering van Game of Thrones was nog niet heel erg spannend, moesten duidelijk nog wat losse eindjes moeten worden vastgeknoopt. Ontzettend gaaf einde wel als je het mij vraagt.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 07-04-2014

Nu op HBO: game of thrones
Nu op MBO: die vette serie waarin iedereen wordt afgemaakt.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 07-04-2014

Martijn Wrote:Naar die pilot over Silicon Valley ben ik ook erg benieuwd, denk dat ik daar morgen maar de tijd vrij voor moet maken.

Was op zich wel een leuke pilot, ben nog niet om.


[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 11-04-2014

Net de seizoensfinale van Suits gekeken, hebben zich goed herpakt na het vrij slechte eerste deel van het seizoen. Ben nu wel benieuwd hoe ze het vierde seizoen gaan aanpakken, kan wel een aantal kanten op nu.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 11-04-2014

In ieder geval duidelijk dat ze eens progressie maken met het verhaal nu. Prima finale inderdaad.


[Series] Welke kijk jij? - matthijs603 - 11-04-2014

Willie Wrote:
Wout Wrote:De laatste aflevering van How I Met Your Mother. Hele laatste seizoen was al niet heel sterk meer, maar die finale is inderdaad echt zo slecht als iedereen zegt.

Ik vond het wel een leuke aflevering, als ik alle onzin en flaws opzij schuif, geen idee wat de mensen dachten dat ze zouden krijgen van een serie die al een seizoen of 4 op zijn gat ligt. Meeste commentaar gaat ook over dat de seizoensopbouw slecht was, maar dat wisten we toch al.

Het was wel minder belachelijk dan Weeds, maar ja dat was ook weer niet zo lastig.

Net de laatste afleveringen gekeken en vond het eigenlijk nog wel een vrij sterk einde (van een serie die idd de laatste jaren nog maar sporadisch zo leuk was als in de eerste jaren).


[Series] Welke kijk jij? - ahha - 14-04-2014

Ok voor degene die GoT nog niet gezien hebben ik zeg niets behalve bereid jullie voor. (sigur ros doet mee trouwens)


[Series] Welke kijk jij? - hythloth - 14-04-2014

Joffrey die Sigur Ros helemaal afzeikt was vet grappig.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 14-04-2014

Spoiler alert


[Series] Welke kijk jij? - Jorrit - 16-04-2014

Iemand al begonnen aan Fargo? Gisteren was e01, vanavond even kijken. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6jFU0r0xG_c[/youtube]


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 16-04-2014

Nog niet aan begonnen, wel in de planning. Gaat dit een vervolg op de film zijn?


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 16-04-2014

Nee, het staat volledig los van de films. Buiten hun goedkeuring voor het project hebben de Coens er verder ook niets mee te maken. Het is ook een anthology serie, net als True Detective. Dus volgend seizoen een nieuw verhaal en een andere cast.

Ik ga morgen in ieder geval de pilot kijken. Gezien de cast en het van FX is heb ik er sowieso vertrouwen in. FX brengt eigenlijk nooit slechte drama series.

Het nieuwe seizoen van The Americans is dan ook weer top Big Grin


[Series] Welke kijk jij? - Murdoc Niccals - 16-04-2014

Enige nuttige dat ik na de eerste aflevering van Fargo kan zeggen is dat Billy Bob Thornton geweldig gecast is.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 17-04-2014

Hele goede pilot. En Billy Bob is inderdaad briljant.


[Series] Welke kijk jij? - evert - 18-04-2014

Hele fijne pilot van Fargo inderdaad. Mijn vriendin vond hem echter te vaag, dus kan hem lekker alleen gaan kijken Big Grin


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 21-04-2014

Mad Men is echt geweldig bezig dit seizoen.