Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 13-01-2014

Piet Knaak Wrote:Komt het goed uit dat Homeland een drama serie is...

Big Grin


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 13-01-2014

IT-crowd maar eens helemaal bekeken, daarna The Inbetweeners er achteraan gegooid. Beide erg mooi.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 13-01-2014

marvin Wrote:, vanavond 2de aflevering Lilyhammer

is dat wat? Of een slap aftreksel van Van Zandt's personage in Sopranos?


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 13-01-2014

Van de IT-crowdshirts vond ik dit wel de mooiste.

[Image: elitism801_1024x1024.png?v=1267750789]


[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 13-01-2014

Hoop vanavond na de goede reviews de eerste aflevering van True Detective te kijken, nieuwe HBO-serie met Woody Harrelson en Matthew McConnaughey. Daarnaast is Girls ook weer begonnen, fijn.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 13-01-2014

Martijn Wrote:Hoop vanavond na de goede reviews de eerste aflevering van True Detective te kijken, nieuwe HBO-serie met Woody Harrelson en Matthew McConnaughey.

McConnaughey was wel goed met een donkere depressieve uitstraling,Harrelson heeft maar een typetje in zijn repertoire maar dat doet ie dan wel weer goed.
Wel een goede eerste aflevering, smaakt naar meer.


[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 13-01-2014

Hmmm, ook the Newsroom plakt er nog een seizoen aan vast om er daarna mee te stoppen. Vind de eerste twee seizoenen heel sterk, maar de seizoensfinale van seizoen 2 kon echt niet, dat leek wel een soap.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 14-01-2014

The Newsroom wil ik ook nog kijken, misschien in de loop van komend jaar eens aan beginnen.


[Series] Welke kijk jij? - Sphinx - 14-01-2014

BigBird Wrote:The Newsroom wil ik ook nog kijken, misschien in de loop van komend jaar eens aan beginnen.
Eerste aflevering gezien, maar viel me zwaar tegen. Gelijk maar gestopt met kijken.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 14-01-2014

Een serie beoordelen op de eerste aflevering? Slim.


[Series] Welke kijk jij? - Sphinx - 14-01-2014

Willie Wrote:Een serie beoordelen op de eerste aflevering? Slim.
Ik beoordeel hem niet. Trok me alleen niet aan om verder te kijken.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 14-01-2014

Viel tegen is toch beoordelend, maar goed laat ik het anders opschrijven:

De eerste aflevering van een serie is een slechte graadmeter om te bepalen of je de serie wel of niet verder zal kijken.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 14-01-2014

Parks & Recreation had een matig eerste seizoen en wist daarna mijn favoriete comedy te worden. Series moet je altijd even tijd geven.

Lilyhammer is leuk overigens. Geslaagde crossover tussen comedy en misdaad. Lekker absurd en totaal niet serieus.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 14-01-2014

Piet Knaak Wrote:Lilyhammer is leuk overigens. Geslaagde crossover tussen comedy en misdaad. Lekker absurd en totaal niet serieus.

Netflix heeft gisteren aangegeven dat er een 3e seizoen komt


[Series] Welke kijk jij? - marvin - 14-01-2014

It crowd, mooie serie ook. De aflevering van The Joker leverde bij mij de slappe lach op.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 16-01-2014

Sopranos eigenlijk uitgekeken.

Dit is een briljante serie omwille van details. Het verbaasde mij keer op keer hoe verfijnd het in elkaar zit. Té, want 90% van de kijkers zal op veel van die dingen niet eens gelet hebben.

In die zin zeker en vast de beste serie ooit. Nu aan The Wire of 6 Feet Under beginnen, denk ik.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 16-01-2014

The Sopranos is de meest complete serie ooit. Wat je zegt detail maar ook subtiele hints en verwijzingen. Dat wordt compleet gemaakt door muziek en cameramerk.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 26-01-2014

4 afleveringen onderweg in Six Feet Under, maar dat is hem voor mij nog niet helemaal. Goede serie, maar ook wel erg Amerikaans moralistisch tot op heden.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 26-01-2014

The Wire is fucking schitterend.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 26-01-2014

Uplift Wrote:The Wire is fucking schitterend.

Hier ook. Na de diverse tips heel SE01 er in een week doorgejaagd.
Omar=Chalky White?


[Series] Welke kijk jij? - Proest - 26-01-2014

Qua acteur, ja.

The Wire is awesome. Nu in seizoen 4, machtig. Ik ben wel al gewaarschuwd dat seizoen 5 heel ruk gaat zijn vergeleken met de rest.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 26-01-2014

Toevallig net de laatste aflevering gekeken, 5 seizoenen in kleine 6 weken gezien.

Voor mij persoonlijk de best geschreven serie kwa verhaallijn en plot. Ook mooie personages waar je aan gaat hechten, alhoewel ik sommige personages wat weinig tijd hebben in de laatste 2 seizoenen. Maar goed, het zei zo. Persoonlijk seizoen 2 en 3 het beste, 4 beetje onbevredigend einde.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 26-01-2014

Omar moet wel 1 van de coolste karakters ooit geschreven zijn.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 26-01-2014

geluksknikker Wrote:Goede serie, maar ook wel erg Amerikaans moralistisch tot op heden.

Dat verbaast mij een klein beetje, dood, seks, drugs en homoseksualiteit in een tijd waarin dit nog niet in het hele land toegestaan was associeer ik niet meteen met moraal.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 26-01-2014

Willie Wrote:Omar moet wel 1 van de coolste karakters ooit geschreven zijn.

Geweldig personage, met name als ie moet getuigen in rechtbank, schitterende scene.