Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - Willie - 25-12-2013

Vette shit.

Zoë is een fantastische rol.

Quote:"As long as we’re clear about what this is, I can play the whore ..Now pay me."



[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 26-12-2013

Zo, ben klaar ben seizoen 1, genoeg drama om verder te gaan met seizoen 2. Fantastische personages en goed acteerwerk. De trailer voor seizoen 2 doet m'n hart sneller kloppen.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 27-12-2013

Ik ga nu aan The Wire beginnen


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 27-12-2013

BigBird Wrote:Ik ga nu aan The Wire beginnen

Goede zet, nog wel een poepie beter dan House of cards.


[Series] Welke kijk jij? - YouBube - 28-12-2013

Ik heb net de laatste aflevering van The Wire gezien, die serie werd al maar beter!


[Series] Welke kijk jij? - remothebest - 29-12-2013

The Wire is de enige serie die ik met ondertiteling moest kijken, omdat ik anders geen woord van die straattaal begreep. Wel een serie die inderdaad heel sterk begint, maar dan toch nog elk seizoen beter wordt, met seizoen 4 als hoogtepunt.


[Series] Welke kijk jij? - Loov - 29-12-2013

remothebest Wrote:The Wire is de enige serie die ik met ondertiteling moest kijken, omdat ik anders geen woord van die straattaal begreep.

Hahaha herkenbaar. Nu ben ik bezig met House of Cards: wow wat een serie.


[Series] Welke kijk jij? - halfempty/full - 29-12-2013

remothebest Wrote:The Wire is de enige serie die ik met ondertiteling moest kijken, omdat ik anders geen woord van die straattaal begreep. Wel een serie die inderdaad heel sterk begint, maar dan toch nog elk seizoen beter wordt, met seizoen 4 als hoogtepunt.

Ik heb een poos geleden seizoen 1 gekeken met amateurondertiteling, was niet te doen.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 29-12-2013

Ik heb alle 5 seizoenen de officiële dvd gedownload. Inderdaad is ondertiteling geen overbodige luxe.
Ben nu bij aflevering 9, en serie bevalt goed. Heel veel verschillende personages en boeiende verhaallijn.


[Series] Welke kijk jij? - Karel - 29-12-2013

Sherlock vanaf woensdag. Big Grin


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 29-12-2013

Zo idioot dat HBO zo traag is met het uitbrengen van haar series op blu-ray. Wil best graag The Sopranos en The Wire gaan kijken maar dan koop ik het liefst een blu-ray box.

Van de week de pilot gekeken van Lilyhammer overigens, begon best leuk. Ga ik zeker verder kijken.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 29-12-2013

Seizoen 1 afgelopen, schitterende serie en meteen verslaafd. Kan niet wachten om morgen met seizoen 2 te beginnen.


[Series] Welke kijk jij? - MeneerDeVries - 29-12-2013

Karel Wrote:Sherlock vanaf woensdag. Big Grin

Oh god ja, ik kan niet wachten. Ik heb zojuist ontdekt dat ik BBC one op mijn kamer ontvang, intens gelukkig.


[Series] Welke kijk jij? - mclerce - 30-12-2013

Ik ben (weer) S01 en S02 erdoor aan het jassen, kan ook nauwelijks wachten tot woensdag. Many Happy Returns al gekeken?


[Series] Welke kijk jij? - Enzo - 30-12-2013

Ik zit nog steeds in een post-BB zwart gat, ook House of Cards kan me niet echt boeien. Ga het over een andere boeg gooien en Broadchurch kijken.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 30-12-2013

Zag Broadchurch in veel lijstjes voorbij komen. Schijnt goed te zijn. Net als het Franse The Returned overigens. Zoveel series en zo weinig tijd Tongue


[Series] Welke kijk jij? - Murdoc Niccals - 31-12-2013

Vanaf kerst Band Of Brothers weer eens gekeken, blijft goed. Nu staat Unsere Mütter, unsere Väter op het programma.


[Series] Welke kijk jij? - Loov - 31-12-2013

House Of Cards seizoen 1 gekeken in 4 dagen. Niet zo goed als The Wire maar toch wel het beste wat ik in lange tijd heb gezien.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 01-01-2014

Loov Wrote:House Of Cards seizoen 1 gekeken in 4 dagen. Niet zo goed als The Wire maar toch wel het beste wat ik in lange tijd heb gezien.

ik zit er nu ook middenin. Valt me op hoeveel gerenommeerde regisseurs zich verbonden hebben aan dit project


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 01-01-2014

Dielie Wrote:Valt me op hoeveel gerenommeerde regisseurs zich verbonden hebben aan dit project

Netflix heeft maar liefst 100 miljoen budget beschikbaar gesteld voor de twee seizoen, dat is al fijn instappen als regisseur zijnde. Maar nog belangrijker is de creatieve vrijheid die de makers krijgen van Netflix:

Quote:The show is probably the first true final cut show made in a long time. It’s the largest independent drama production made in the last decade. That combination of size and freedom let them take enormous risks in terms of structure.
Quote:The money went not only to the talent involved but to the look and feel of the show which is much more cinematic than most things you’ll watch on TV. That’s because MRC, the production company behind House of Cards, insisted that Fincher and his crew be given final cut — something that is virtually unheard of in the world of TV where everything is produced by committee.



[Series] Welke kijk jij? - JorisR - 01-01-2014

Loov Wrote:House Of Cards seizoen 1 gekeken in 4 dagen. Niet zo goed als The Wire maar toch wel het beste wat ik in lange tijd heb gezien.

Halverwege kakt het toch wel heel stevig in, vond ik. Laatste afleveringen weer zo goed als de eersten. Hoe dan ook: #gozoe


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 04-01-2014

Zo, nu Boardwalk Empire maar weer opgepakt, ik was ergens in seizoen 3 blijven steken.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 06-01-2014

Nieuwe trailer van seizoen 2 House Of Cards: http://youtu.be/gBabKoHSErI

Gaat een donker en grimmig seizoen worden.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 07-01-2014

Zijn hier al mensen begonnen aan 'Treme' ? Is van David Simon van The Wire. Ondanks slechte cijfers schijnt het wel een goede serie te zijn.

Inmiddels aan seizoen 4 begonnen van The Wire. Ik moet zeggen dat dit toch wel de beste is kwa plot en verhaal. Vele wendingen en ijzersterk met de vele karakters. Ook krijg je symphatie voor de 'bad guys' door de manier van inkijk in hun leven. Wel mis ik het gebruik van muziek en sfeer, iets wat je bij The Sopranos en House Of Cards veel meer ziet.


[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 07-01-2014

Seizoen 4 is inderdaad het beste. Ongekend. Sowieso het beste seizoen van welke serie dan ook.

Treme is vooral een situatieschets en mist in mijn optiek een duidelijke verhaallijn. Vermakelijk, maar het haalt het niet bij The Wire.