Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 17-10-2013

BigBird Wrote:
Quote:Dear Mister Cranston,

I've just finished a marathon of watching 'BREAKING BAD' – from episode one of the First Season – to the last eight episodes of the Sixth Season. A total of two weeks (addictive) viewing. I have never watched anything like it. Brilliant! Your performance as Walter White was the best acting I have seen – ever.

I know there is so much smoke blowing and sickening bullshit in this business, and I've sort of lost belief in anything really. But this work of yours is spectacular – absolutely stunning. What is extraordinary, is the sheer power of everyone in the entire production. What was it? Five or six years in the making? How the producers (yourself being one of them), the writers, directors, cinematographers... every department – casting etc... managed to keep the discipline and control from beginning to the end is awesome.

From what started as a black comedy, descended into a labyrinth of blood, destruction and hell. It was like a great Jacobean, Shakespearian or Greek Tragedy.

If you ever get a chance to – would you pass on my admiration to everyone – Anna Gunn, Dean Norris, Aaron Paul, Betsy Brandt, RJ Mitte, Bob Odenkirk, Jonathan Banks, Steven Michael Quezada – everyone – everyone gave master classes of performance... The list is endless.

Thank you. That kind of work/artistry is rare, and when, once in a while, it occurs, as in this epic work, it restores confidence. You and all the cast are the best actors I've ever seen. That may sound like a good lung full of smoke blowing. But it is not. It's almost midnight out here in Malibu, and I felt compelled to write this email.

Congratulations and my deepest respect. You are truly a great, great actor.

Best regards,
Anthony Hopkins

mooi compliment

Sow, je kunt mindere complimenten krijgen. Maar dit is 100% zeker van Antony Hopkins afkomstig?


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 17-10-2013

Ja, stond artikel van in krant http://www.theguardian.com/film/2013/oct/17/anthony-hopkins-bryan-cranston-breaking-bad-fan-letter


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 18-10-2013

Gordon & Joling, aflevering 3


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 18-10-2013

South Park haalt voor het eerst in 17 jaar een deadline niet.
Net als bij McFarlane is het vat daar wel al een tijdje af. Parodie op World War Z viel wel nog te doen.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 18-10-2013

Suits.

Dacht gelezen te hebben dat het later wat minder wordt, maar die eerste afleveringen zijn sterk.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 28-10-2013

Zojuist aan seizoen 5 van Breaking Bad begonnen. Dit blijft echt een hele boeiende serie. Ik zie al op tegen het moment dat ik de laatste aflevering hiervan gezien heb.

Daarna waarschijnlijk weer verder met Boardwalk Empire. En nog het twijfelen aan welke serie ik dan ga beginnen.

Six Feet Under? The Wire? Sopranos? Nog andere tips?


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 28-10-2013

Die laatste twee na Boardwalk Empire, en je kunt min of meer wel verdere serie-plannen opbergen.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 28-10-2013

Uplift Wrote:Die laatste twee na Boardwalk Empire, en je kunt min of meer wel verdere serie-plannen opbergen.

Six feet under niet de moeite?


[Series] Welke kijk jij? - Enzo - 28-10-2013

Die zou ik juist kiezen.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 28-10-2013

Ik heb er lang geleden flarden van gezien, en het is sowieso goed. Alleen kan ik enkel écht oordelen over de andere twee.


[Series] Welke kijk jij? - Fitz - 28-10-2013

Net Breaking Bad seizoen 5 af.

Godverdomme wat goed, 5 seizoenen in een week er doorheen gejaagd.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 28-10-2013

Fitz Wrote:Net Breaking Bad seizoen 5 af.

Godverdomme wat goed, 5 seizoenen in een week er doorheen gejaagd.

Sow en je hebt toch ook gewoon een baan als ik me niet vergis.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 28-10-2013

Six Feet Under, The Wire en The Sopranos worden door de meeste mensen toch wel gezien als de HBO klassiekers bij uitstek.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 28-10-2013

Fitz Wrote:Net Breaking Bad seizoen 5 af.

Godverdomme wat goed, 5 seizoenen in een week er doorheen gejaagd.

4x13, 1x16, is ca 50u televisie. Ben je niet goed wijs?


[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 29-10-2013

geluksknikker Wrote:
Fitz Wrote:Net Breaking Bad seizoen 5 af.

Godverdomme wat goed, 5 seizoenen in een week er doorheen gejaagd.

Sow en je hebt toch ook gewoon een baan als ik me niet vergis.

Herfstvakantie


[Series] Welke kijk jij? - Fitz - 29-10-2013

geluksknikker Wrote:
Fitz Wrote:Net Breaking Bad seizoen 5 af.

Godverdomme wat goed, 5 seizoenen in een week er doorheen gejaagd.

Sow en je hebt toch ook gewoon een baan als ik me niet vergis.

Had inderdaad weekje vakantie en was niet helemaal lekker....

Dat samen met de verslavende werking deed t ´m


[Series] Welke kijk jij? - supermuys - 29-10-2013

Zijn bezig aan Orange is the new black, niet onaardig


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 29-10-2013

The Walking Dead gaat een 5e seizoen krijgen.


[Series] Welke kijk jij? - mad dog - 29-10-2013

BigBird Wrote:The Walking Dead gaat een 5e seizoen krijgen.

Mooi.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 04-11-2013

Quote:Het legendarische karakter van acteur Sacha Baron Cohen, Ali G., keert in februari 2014 terug op het scherm met een nieuwe reeks onder de titel Ali G: Rezurection. Cohen sloot onlangs een deal met de Amerikaanse zender FXX, onderdeel van Fox Networks.

De blanke rapper maakte furore vanaf het jaar 2000 in de Britse Channel 4-serie Da Ali G. Show. Het typetje wist met zijn impertinente vragen hooggeplaatste functionarissen tot razernij te brengen tijdens interviews voor zijn eigen 'serieus bedoelde' talkshow. De rapper was dat jaar ook te zien in de videoclip van Madonna's hit 'Music'. De reeks werd daardoor een wereldwijd succes en werd gevolgd door een heuse bioscoopfilm: Ali G. in tha House.

De tweede serie van Ali G's tv-programma werd geproduceerd en uitgezonden door het Amerikaanse betaalkanaal HBO. Van een derde seizoen werd in 2003 afgezien, omdat G. door zijn bekendheid geen interviewkandidaten meer kon vinden.

Oud materiaal
Volgens FXX gaat Baron Cohen voor zijn nieuwe reeks toch weer aan de slag als Ali G., maar ook andere typetjes keren terug, zoals Borat en Brüno. Het grootste deel van de nieuwe reeks betreft echter oud materiaal, omdat een groot deel van zijn interviews nooit in de VS te zien zijn geweest, verklaart de zender. 'Hij is een uitzonderlijk talent en we zijn zeer benieuwd hoe hij nieuw materiaal zal toevoegen aan zijn al bekende materiaal.'

FXX is een begin september gelanceerd zusterkanaal van de kabelzender FX (bekend van series als Damages en Nip/Tuck) en nam de plaats in van het slecht bekeken Fox Soccer Channel. Op de zender zijn bekende comedyseries te zien als It's Always Sunny in Philadelphia en Legit. Ali G: Rezurection wordt er dus vanaf begin volgend jaar aan toegevoegd.

Benieuwd of dat nog uit de verf gaat komen.
Hij zou Freddy Mercury gaan spelen in een film, maar kreeg onenigheid met de bandleden over de koers van het verhaal. Was de ideale kandidaat geweest.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 09-11-2013

Bij met Suits, ik hoop wel dat de schijvers enig idee hebben waar het heen moet met de serie.

Nu verder met seizoen 5 van Southland.


[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 09-11-2013

Zouden Rachel uit de serie moeten schrijven, is de serie gelijk een stuk minder soapy.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 10-11-2013

Martijn Wrote:Zouden Rachel uit de serie moeten schrijven, is de serie gelijk een stuk minder soapy.

[Image: iSPjvepyoilzc.gif]


[Series] Welke kijk jij? - AMST152 - 12-11-2013

Mad Men seizoen 6 uitgekeken. Wat een serie blijft me dat zeg, ongelooflijk geraffineerde plotlijnen dit seizoen.


[Series] Welke kijk jij? - Sphinx - 12-11-2013

Piet Knaak Wrote:
Martijn Wrote:Zouden Rachel uit de serie moeten schrijven, is de serie gelijk een stuk minder soapy.

[Image: iSPjvepyoilzc.gif]
Zou de serie meteen een stuk minder aantrekkelijk maken. ;-)