Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - F-JЩ - 12-10-2012

Ik keek het altijd al, maar seizoen 5 van Flashpoint excelleert. Echt hele goede afleveringen tot nu toe.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 12-10-2012

Gunnar Wrote:
Piet Knaak Wrote:Snel Breaking Bad kijken dan, één van de beste series die ik ken. Duurt helaas nog even voor we eindelijk de ontknoping gaan zien. Zojuist aflevering twee van seizoen twee van Homeland gekeken, fantastische aflevering Big Grin

Ik kom aan max 2 series per week toe, dus zal eind van het jaar worden Wink

Ben erg te spreken over het 3e seizoen van Boardwalk Empire, zit wat mij betreft meer vaart en dreiging in dan het vorige seizoen.

Ze zijn goed bezig ja.

EDIT

Kan ik nog geen spoilers gebruiken op dit forum? Sad


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 18-10-2012

Wat is South Park slecht de laatste tijd.


[Series] Welke kijk jij? - Pimm - 18-10-2012

Klopt, alleen die van vorige week was enigszins te pruimen.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 18-10-2012

De laatste die ik goed vond was 'I should have never gone ziplining'. Wellicht drie keer bekeken en telkens doodgegaan bij het zien van de real life versie, hehe.


[Series] Welke kijk jij? - Sphinx - 18-10-2012

Uplift Wrote:Wat is South Park slecht de laatste tijd.
South Park is toch altijd slecht?


[Series] Welke kijk jij? - Pimm - 18-10-2012

Die vond ik dan weer heel matig Tongue alleen real life stuk was inderdaad grappig.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 19-10-2012

Sphinx Wrote:
Uplift Wrote:Wat is South Park slecht de laatste tijd.
South Park is toch altijd slecht?
Als ik het goed heb, vind je Air Traffic een sterke band.

So there's that.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 19-10-2012

Ben nu met Breaking Bad in seizoen 4, meen dat ik er stuk of 4 a 5 heb gezien. Hank vond nu een aanwijzing, servet van Los Pollos.

Ben echt benieuwd wat nog gaat komen.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 19-10-2012

Wordt alleen maar beter


[Series] Welke kijk jij? - Sphinx - 19-10-2012

Uplift Wrote:
Sphinx Wrote:
Uplift Wrote:Wat is South Park slecht de laatste tijd.
South Park is toch altijd slecht?
Als ik het goed heb, vind je Air Traffic een sterke band.

So there's that.
Als ik het goed heb, is dit een topic over series. Wat heeft dat met series te maken? Tevens doelde ik meer op het feit dat "het slechte" aan South Park juist als grappig wordt ervaren.


[Series] Welke kijk jij? - Pimm - 26-10-2012

Nieuwe South Park is weer eens grappig!


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 26-10-2012

Nog slechter dan de vorige.
Serieus, dat ze weer eens wat drugs pakken en met zo'n zipline aflevering komen.
Of waarom doen ze niks met Armstrong, Wal-Mart en de presidentsverkiezingen? Onbegrijpelijk.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 26-10-2012

Begonnen aan seizoen 5 van Breaking Bad, en de eerste 2 afleveringen gezien.
Benieuwd wat nog met Hank en DEA gaat gebeuren. Wel beetje overdreven met die laptop en magneet, vergezocht.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 26-10-2012

"Magnets, bitch" is volgens mij het hoogtepunt van de hele serie, maar kom Smile


[Series] Welke kijk jij? - pongolesi - 26-10-2012

Momenteel volg ik Homeland, echt een aanrader. Laatst de (voorlopig?) laatste aflevering van Boss gekeken, echt een heel goede serie ook!


[Series] Welke kijk jij? - Eraser - 27-10-2012

Momenteel Mad Men.

Favoriete series: Dexter, Friday Night Lights, Entourage, The IT Crowd, Extras, The Office, Arrested Development, ...


[Series] Welke kijk jij? - halfempty/full - 01-11-2012

2 afleveringen van Black Mirror gezien, een korte serie met losstaande afleveringen met een dystopische visie over hoe technologie ons leven in de toekomst ons leven negatief beïnvloed. Aflevering 2 was wel oké, 3 was heel sterk. Ik ga kijken of ik nog ergens aflevering 1 kan vinden.


[Series] Welke kijk jij? - Jorrit - 06-11-2012

Boardwalk Empire is ook weer heerlijk. De diepgang in karakters in combinatie met een vette storyline vind ik erg cool.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 06-11-2012

Series worden beter met de jaren. Een van de weinige goeie dingen aan 'onzen tijd'.
Walking Dead was ook weer bijzonder hardcore. Op één detail na volgde de laatste aflevering alweer volledig de stripreeks.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 06-11-2012

Ik heb de eerste 4 afleveringen van seizoen gedownload, kijk ik over paar weken, maak ik er een hele dag van hahahaha


[Series] Welke kijk jij? - Pimm - 06-11-2012

Homeland is ook dit seizoen weer spannend.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 06-11-2012

Gisteren op dvd The Man Who Wasn't There van de Coen brothers gekeken. Goede film!


[Series] Welke kijk jij? - supermuys - 06-11-2012

Pimm Wrote:Homeland is ook dit seizoen weer spannend.

vind alleen de verhaallijn met de dochter en zoon van de vice president lichtelijk irritant


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 06-11-2012

Die hele verhaallijn is sowieso erg ongeloofwaardig. Seizoen was nog wel ok, maar seizoen 2 vliegt compleet uit de bocht.