Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 30-09-2013

Quote:AMC reports 'Breaking Bad' finale had 10.3 million viewers, up 300% over last year's finale -



[Series] Welke kijk jij? - Proest - 30-09-2013

Top einde.


[Series] Welke kijk jij? - Jorrit - 01-10-2013

Proest Wrote:Top einde.
Quoted for truth.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 02-10-2013

Quote:In het 25ste seizoen van de tekenfilmserie The Simpsons gaat er iets vreselijks gebeuren: een van de hoofdfiguren gaat dood. Dat heeft uitvoerend producent Al Jean prijsgegeven in een interview. Hij wilde echter niet zeggen om welk figuur het gaat, en hoe het drama zich gaat voltrekken.

'We werken aan een script waarin een karakter zal overlijden', aldus Jean. Hij gaf één hint: 'De acteur die de stem van dat karaktere doet heeft er een Emmy Award voor gewonnen.'

Daar heeft verder niemand wat aan, want bijna alle voice-overs hebben een Emmy gewonnen. Dan Castellaneta won de prijs voor de stem van Homer, Barney en Krusty. Julie Kavner voor Marge, Patty en Selma, Nancy Cartwright voor Bart, en Yeardley Smith voor de stem van Lisa.

Het is niet de eerste keer dat er een figuur overlijdt in Springfield, waar Homer en de zijnen wonen. Zo liet in seizoen 11 Maude Flanders het leven, de vrouw van buurman Ned. Zij viel van een tribune bij een racebaan. Ook Dr. Nick Riveira, Bleeding Gums Murphy, Frank Grimes en Dr. Marvin Monroe zijn in de tekenfilmhemel beland.



[Series] Welke kijk jij? - Proest - 02-10-2013

Ga ik aan Deadwood of Broadwalk Empire beginnen? Wat is wat betreft jullie de beste keuze?


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 02-10-2013

Het tweede.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 02-10-2013

Proest Wrote:Ga ik aan Deadwood of Broadwalk Empire beginnen? Wat is wat betreft jullie de beste keuze?

Tweede,

Deadwood schijnt wel goed te zijn (staat ook nog wel op mijn lijstje), maar wordt schijnbaar vrij abrupt beeindigd vanwege een cancellation.


[Series] Welke kijk jij? - marvin - 02-10-2013

Breaking Bad zit er nu ook voor mij op helaas.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 03-10-2013

marvin Wrote:Breaking Bad zit er nu ook voor mij op helaas.

En toch... Blijft dit einde niet echt rondzingen in je hoofd. Dat had ik bijv wel bij Sopranos.


[Series] Welke kijk jij? - Beans - 03-10-2013

Dielie Wrote:
marvin Wrote:Breaking Bad zit er nu ook voor mij op helaas.

En toch... Blijft dit einde niet echt rondzingen in je hoofd. Dat had ik bijv wel bij Sopranos.
Bij mij ook totaal niet, maar toch heb ik er vrede mee.


[Series] Welke kijk jij? - marvin - 04-10-2013

Eens met Beans en dat komt voor mij door de tornado die we hiervoor hebben gehad.
Maar zelf vond ik het einde van Sopranos niks. Einde van Six Feet Under vond ik daarentegen wel prachtig.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 05-10-2013

Vond Sopranos nu ook niet meteen het meest geniale einde hebben, SFU dan weer wel, maar kan me ook prima voorstellen dat mensen Alan Ball beschuldigen van effectbejag.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 15-10-2013

'Walking Dead' Breaks Cable Ratings Record... http://t.co/38BcuOHYtc


Ben benieuwd, vorig seizoen langdradig bij die gevangenis en geneuzel met The Governor.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 15-10-2013

Het lijkt nu wel wat complexer te gaan worden, maar het blijft een comic book serie die best op het einde van da avond opzet met het verstand op 0.
4x1 was qua actie alvast niet slecht.


[Series] Welke kijk jij? - supermuys - 15-10-2013

Heb in een week tijd twee seizoenen Suits er doorheen gejaagd, fijne serie


[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 15-10-2013

Helaas heeft het derde seizoen nog niet echt een hoog niveau kunnen halen, hopelijk kunnen ze in het tweede deel weer richting het niveau van seizoen 2.


[Series] Welke kijk jij? - Jorrit - 15-10-2013

Quote: Sony Pictures Television (dat onder andere Breaking Bad maakte) gaat een tv-serie voor Netflix maken http://online.wsj.com/news/article_email/SB10001424052702304561004579135712048720976-lMyQjAxMTAzMDEwMzExNDMyWj



[Series] Welke kijk jij? - halfempty/full - 15-10-2013

In twee maanden 3 seizoenen Game of Thrones gekeken, nu aan Breaking Bad gewonnen. T zal een zware opgave worden spoiler-vrij seizoen 5 te halen.


[Series] Welke kijk jij? - marvin - 15-10-2013

Zijn er ook homeland kijkers op het forum en zo ja, spelen jullie ook met de gedachte te stoppen na het zien van afl 3 van seizoen 3?


[Series] Welke kijk jij? - Enzo - 15-10-2013

Dat had ik een seizoen eerder al.

Nu Breaking Bad seizoen 3 halverwege. Dit is wel echt de top hoor.


[Series] Welke kijk jij? - marvin - 15-10-2013

Enzo Wrote:Dat had ik een seizoen eerder al.

Nu Breaking Bad seizoen 3 halverwege. Dit is wel echt de top hoor.

Vorig jaar me idd ook wel eens gestoord aan het plot maar nu wordt t dexter S6-achtig, afvragen waar je in hemelsnaam naar kijkt.

BB is van ander kaliber, kent voor mij maar 1 storende scene, maar doe niet aan spoilers


[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 15-10-2013

marvin Wrote:Zijn er ook homeland kijkers op het forum en zo ja, spelen jullie ook met de gedachte te stoppen na het zien van afl 3 van seizoen 3?

Ik denk sowieso dat ik het bij 1 seizoen hou. Vond het niet heel bijzonder.

Maar goed, dat vond ik ook van BB.


[Series] Welke kijk jij? - Murdoc Niccals - 15-10-2013

Derde aflevering Homeland vond ik iets beter dan de vorige, maar ik sta ook op het punt om af te haken.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 16-10-2013

halfempty/full Wrote:In twee maanden 3 seizoenen Game of Thrones gekeken, nu aan Breaking Bad gewonnen. T zal een zware opgave worden spoiler-vrij seizoen 5 te halen.

Ik ben spoilervrij drie seizoenen doorgekomen en ga nu aan seizoen vier beginnen. Serie blijft op heel hoog niveau en wordt qua spanning zelfs alleen maar beter.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 17-10-2013

Quote:Dear Mister Cranston,

I've just finished a marathon of watching 'BREAKING BAD' – from episode one of the First Season – to the last eight episodes of the Sixth Season. A total of two weeks (addictive) viewing. I have never watched anything like it. Brilliant! Your performance as Walter White was the best acting I have seen – ever.

I know there is so much smoke blowing and sickening bullshit in this business, and I've sort of lost belief in anything really. But this work of yours is spectacular – absolutely stunning. What is extraordinary, is the sheer power of everyone in the entire production. What was it? Five or six years in the making? How the producers (yourself being one of them), the writers, directors, cinematographers... every department – casting etc... managed to keep the discipline and control from beginning to the end is awesome.

From what started as a black comedy, descended into a labyrinth of blood, destruction and hell. It was like a great Jacobean, Shakespearian or Greek Tragedy.

If you ever get a chance to – would you pass on my admiration to everyone – Anna Gunn, Dean Norris, Aaron Paul, Betsy Brandt, RJ Mitte, Bob Odenkirk, Jonathan Banks, Steven Michael Quezada – everyone – everyone gave master classes of performance... The list is endless.

Thank you. That kind of work/artistry is rare, and when, once in a while, it occurs, as in this epic work, it restores confidence. You and all the cast are the best actors I've ever seen. That may sound like a good lung full of smoke blowing. But it is not. It's almost midnight out here in Malibu, and I felt compelled to write this email.

Congratulations and my deepest respect. You are truly a great, great actor.

Best regards,
Anthony Hopkins

mooi compliment