Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 25-09-2013

Ik vond het best grappig; kijk zelf ook geen Dexter (afgehaakt na derde seizoen denk ik).


[Series] Welke kijk jij? - supermuys - 26-09-2013

halfempty/full Wrote:
supermuys Wrote:
halfempty/full Wrote:Ik vond die laatste aflevering van Dexter echt niet zo slecht. Ik weet niet welk einde iedereen dan had gewild.

Gister gekeken, vond het geen geweldig einde.

Maar nu weet ik nog niet wat je dan wel gewild had Smile

wilde het niet verklappen vor wie het nog niet had gezien, maar dat is inmiddels al gebeurd :p

Ik weet het niet precies, of inderdaad met Hannah lekker in Argentinië in het zonnetje, of inderdaad met z'n boot de storm in en zelfmoord.
Vond dit vreemd: boehoehoe ik maak iedereen kapot sniksnik, maar iedereen die er nog toe doet is inmiddels dood, behalve Hannah en Harrison dus waarom toch niet opnieuw beginnen?

Nou ja, nu maar hopen op een spinoff waarin Hannah aan Harrison de code leert en ze huis gaan houden in Zuid-Amerika Smile


[Series] Welke kijk jij? - mad dog - 26-09-2013

Nog nooit een aflevering van Dexter gezien volgens mij. Vanavond in elk geval beginnen aan het derde seizoen van "The Walking Dead" op blu-ray.


[Series] Welke kijk jij? - halfempty/full - 26-09-2013

mad dog Wrote:Nog nooit een aflevering van Dexter gezien volgens mij. Vanavond in elk geval beginnen aan het derde seizoen van "The Walking Dead" op blu-ray.

De consensus is geloof ik dat seizoen 1,2 en 4 de beste zijn.


[Series] Welke kijk jij? - halfempty/full - 26-09-2013

Jammer dat we hier niet zo'n spoilergeheimding hebben, zoals je op andere fora zit.

Martijn Wrote:Vond de laatste scene, echt respectloos tegen iedereen die dit acht seizoenen heeft gevolgd. Had liever gezien dat Dexter dood was gegaan of met Hannah naar Argentinië, al vind ik het sowieso een gemiste kans dat we nooit Dexter op de vlucht hebben gezien.

Quote:wilde het niet verklappen vor wie het nog niet had gezien, maar dat is inmiddels al gebeurd tongue

Ik weet het niet precies, of inderdaad met Hannah lekker in Argentinië in het zonnetje, of inderdaad met z'n boot de storm in en zelfmoord.
Vond dit vreemd: boehoehoe ik maak iedereen kapot sniksnik, maar iedereen die er nog toe doet is inmiddels dood, behalve Hannah en Harrison dus waarom toch niet opnieuw beginnen?

Nou ja, nu maar hopen op een spinoff waarin Hannah aan Harrison de code leert en ze huis gaan houden in Zuid-Amerika smile

Ik had een 'gelukkig' einde een beetje cheesy gevonden, en dat was zeker na de dood van Debrah raar geweest. Zelfmoord was ook goed geweest, maar het dramatische aan dit einde was dat hij zichzelf levenslange eenzame opsluiting heeft gegeven, waar hij moet leren leven met de consequenties van zijn daden.
En aangezien Hannah en Harrison de enige overgebleven personen zijn die er nog toe doen (zo veel waren dat er niet, naast Debrah en Rita), sluit hij zichzelf op, om hen te beschermen tegen hemzelf.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 26-09-2013

Scheelt me toch weer 8 seizoenen Dexter.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 27-09-2013

Er komt een seizoen 5 van Boradwalk Empire


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 27-09-2013

BigBird Wrote:Er komt een seizoen 5 van Boradwalk Empire

seizoen 4 is een slow starter


[Series] Welke kijk jij? - Stefan - 27-09-2013

Door het aanpassen van DNS op je Apple TV kan je trouwens alle Amerikaanse content zien van Netflix. Gaat er meteen een stuk op vooruit.


[Series] Welke kijk jij? - Gerrit - 28-09-2013

Penoza begint zondag weer! Topserie!


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 28-09-2013

Een flink eind onderweg in tweede seizoen Breaking Bad. Niet elke aflevering is even raak in dit tweede seizoen, hoe dan ook een topserie!


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 28-09-2013

Het wordt nog beter en spannender! Ondanks dat het soms wat onwaarschijnlijk is blijft het razend spannend.
Ik ga morgenvroeg de voorlaatste aflevering kijken.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 29-09-2013

Maar tot op heden vind ik tweede seizoen iets minder dan eerste.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 29-09-2013

Even reminder voor iedereen om GEEN SPOILERS te plaatsen omtrent series


[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 29-09-2013

Ga binnenkort ook eens beginnen aan Breaking Bad.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 29-09-2013

Jee, ook bij met Breaking bad, gisteren 7 afleveringen er doorheen gejaagd en ik was blij dat ik er niet elke week op heb gewacht, dat zou ondraaglijk geweest zijn.


[Series] Welke kijk jij? - JorisR - 29-09-2013

Willie Wrote:Jee, ook bij met Breaking bad, gisteren 7 afleveringen er doorheen gejaagd en ik was blij dat ik er niet elke week op heb gewacht, dat zou ondraaglijk geweest zijn.

Hier hetzelfde, van afl. 9 t/m 14 althans. Vooral de laatste twee waanzinnig goed en spannend. De laatste twee van een uurtje bewaar ik voor morgenavond.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 29-09-2013

Morgen gaat Homeland weer van start. Ondanks een minder tweede seizoen ga ik er wel weer voor zitten. Tevens de première van Masters of Sex. Erg benieuwd naar die serie.


[Series] Welke kijk jij? - Murdoc Niccals - 29-09-2013

Het einde van seizoen 2 moet genoeg mogelijkheden bieden voor een goed derde seizoen.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 29-09-2013

Eerste aflevering van Penoza seizoen 3 gekeken. Een veelbelovend begin.


[Series] Welke kijk jij? - Murdoc Niccals - 30-09-2013

Prachtig slot van Breaking Bad. Meer ga ik er nog niet over zeggen voor degenen die nog moeten kijken.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 30-09-2013

Ik verwacht niets anders; die serie is van begin tot einde geschreven in functie van 5-6 seizoenen, zoveel is duidelijk.

Zo meteen begin ik eraan!


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 30-09-2013

Uplift Wrote:die serie is van begin tot einde geschreven in functie van 5-6 seizoenen, zoveel is duidelijk.

Populariteit en kosten (3 miljoen $ per aflevering) spelen ook een rol. Aan de verhaallijn kun je ook afleiden dat ze snel een einde hadden kunnen breien mocht dat nodig zijn geweest.
De laatste aflevering zojuist gezien, en zonder veel weg te geven was het een bevredigend einde. Al met al een spannende serie, maar zal zich nooit kunnen meten met Sopranos of 6 Feet Under om er maar enkele te noemen, daarvoor was te serie soms te ongeloofwaardig. De laatste seizoenen waren wel het beste.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 30-09-2013

BigBird Wrote:
Uplift Wrote:die serie is van begin tot einde geschreven in functie van 5-6 seizoenen, zoveel is duidelijk.

Populariteit en kosten (3 miljoen $ per aflevering) spelen ook een rol. Aan de verhaallijn kun je ook afleiden dat ze snel een einde hadden kunnen breien mocht dat nodig zijn geweest.
De laatste aflevering zojuist gezien, en zonder veel weg te geven was het een bevredigend einde. Al met al een spannende serie, maar zal zich nooit kunnen meten met Sopranos of 6 Feet Under om er maar enkele te noemen, daarvoor was te serie soms te ongeloofwaardig. De laatste seizoenen waren wel het beste.

Beide niet gezien, maar daar lijkt toch zeker geen concensus over. vandaag het einde van seizoen 2 gekeken en dat was toch wel weer erg goed. Middenstuk van seizoen 2 vond ik iets minder, maar het einde van een zeer hoog niveau. Seizoen 3 vanmiddag maar alvast gekocht.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 30-09-2013

Logisch einde.

En realisme, tjah... op zich geen punt, want de realiteit overstijgt meestal de fictie. Het zit eerder in de details en in de klassiek gemaakte fouten (gebrek aan research, meestal). Gaande van het feit dat zuur echt wel niet door een gietijzeren bad gaat bijten, of dat Walter onmogelijk de actieradius van z' *tuuuuuuuuuuuuuuuuut* (spoiler censuur).