Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 16-09-2013

Ik ben met Netflix begonnen aan House of Cards. Mooie serie met een uitmuntende Kevin Spacey.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 16-09-2013

Seizoen 1 van Breaking Bad net afgekeken. Seizoen 2 dalijk maar bestellen en nu verder met seizoen 3 van Boardwalk Empire.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 16-09-2013

Schobbeyak Wrote:Ik ben met Netflix begonnen aan House of Cards. Mooie serie met een uitmuntende Kevin Spacey.

Die ga ik ook nog kijken, heb ik al geladen. The Newsroom schijnt ook zeer goed te zijn, komt er ook nog in.

Zojuist aflevering 14 gekeken van BB, wat een ontknoping, de spanning is om te snijden.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 16-09-2013

BigBird Wrote:
Schobbeyak Wrote:Ik ben met Netflix begonnen aan House of Cards. Mooie serie met een uitmuntende Kevin Spacey.

Die ga ik ook nog kijken, heb ik al geladen. The Newsroom schijnt ook zeer goed te zijn, komt er ook nog in.

Ik heb mijn nieuwe internetverbinding uitgetest en die beide binnengehaald (steady 5 mb/s via torrents, niet over te klagen dus), eerdaags eens aan beginnen, maar eerst Dexter en Breaking bad afronden, tussendoor wel al Ugly americans seizoen 1, en Blue mountain state seizoen 3 er doorheen gewerkt, en gisteren begonnen aan Girls als vulling.


[Series] Welke kijk jij? - Loov - 16-09-2013

Blue Mountain State! Standaard zondag stoned serie. Jammer dat ze gestopt zijn.


[Series] Welke kijk jij? - Enzo - 16-09-2013

Zat een aardig stukje in Koefnoen over die seriegekte.


[Series] Welke kijk jij? - Beans - 16-09-2013

BigBird Wrote:
Schobbeyak Wrote:Ik ben met Netflix begonnen aan House of Cards. Mooie serie met een uitmuntende Kevin Spacey.

Die ga ik ook nog kijken, heb ik al geladen. The Newsroom schijnt ook zeer goed te zijn, komt er ook nog in.

Zojuist aflevering 14 gekeken van BB, wat een ontknoping, de spanning is om te snijden.

Waar vind jij die ergens?


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 16-09-2013

Gebruik je nieuwgroepen?

dan hier: http://www.binsearch.info/?q=fh3576rt&max=100&adv_age=1100&server=

Er staat bij dat password nodig is, maar klopt niet. Gewoon downloaden en de zip uitpakken.
Heftige aflevering, de heftigste tot nog toe.


[Series] Welke kijk jij? - Beans - 16-09-2013

Gebruik geen nieuwsgroepen nee en kan hem ook nergens vinden.
Alsnog bedankt.


[Series] Welke kijk jij? - RH80 - 16-09-2013

Je kan hem ook gewoon streamen (in goede kwaliteit) via couchtuner bijvoorbeeld.


[Series] Welke kijk jij? - Beans - 16-09-2013

Ik heb hem net gezien, inderdaad de heftigste aflevering tot nu toe.
Ben wel erg benieuwd hoe het nu allemaal gaat lopen.


[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 16-09-2013

Nieuwe aflevering van Dexter weer, net wanneer je denkt dat het niet slechter kan worden gaan ze er weer fijn overheen. Wordt nog leuk volgende week met de finale.


[Series] Welke kijk jij? - henri.t - 17-09-2013

Piet Knaak Wrote:
henri.t Wrote:Iemand de nieuwe Suits al gezien?

Was er nog niet van gekomen, mede dankzij Netflix. Maar die ga ik zeker dit weekend even kijken. Moet Dexter ook nog zien, al schijnt het deze week echt hilarisch slecht te zijn geweest Tongue

Overigens dankzij Netflix toch eindelijk The Regular Show gaan kijken, meteen hooked. Echt apart dat ze zoiets uitzenden rond de tijd dat m'n neefje van zes van school thuiskomt en tekenfilms gaat kijken. In feite gaat het gewoon over twee stoners die allerlei weirde shit meemaken. Het kiddy uiterlijk zal het hem doen Tongue

Is het ook mogelijk om Suits via Netflix te bekijken? En hoe bevalt Netflix bij jullie, ik heb het nog niet maar wel benieuwd wat jullie ervan vinden?


[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 17-09-2013

Nou het draait iig als een dolle. Nul problemen mee. Over het aanbod zullen de meningen verschillen. Maar je kunt nu gewoon een maand gratis kijken, dus ik zou het zelf gewoon eens proberen.


[Series] Welke kijk jij? - Pimm - 17-09-2013

Suits zit er niet op, wel aantal andere mooie series. Aanbod van films valt erg tegen. Qua streamen gaat het erg snel. Maar denk niet dat ik er voor ga betalen.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 17-09-2013

Het aanbod is gelijk een stuk groter als je een DNS truckje toepast of een unblocker plug in installeert. Maar ook het aanbod in NL valt me niet tegen. Maar goed, ik ben dan ook niet vies van series en er staan nog wel wat dingen tussen die ik nog wilde kijken en in de tussentijd blijft er alleen maar nieuw spul bijkomen.

Boardwalk Empire is ook weer mooi van start gegaan. Dr. Narcisse is een interessant personage in ieder geval.


[Series] Welke kijk jij? - MeneerDeVries - 17-09-2013

Ik heb gisteren ook maar eens een NetFlix account aangemaakt, maar ik denk dat ik het na mijn eerste maand opzeg. Het aanbod valt me erg tegen, zeker 3/4 van wat ik zou willen kijken is niet beschikbaar. Natuurlijk staat er als je zoekt voldoende goed materiaal op om je te vermaken, maar het zou voor mij zoals bij spotify moeten zijn. Daar staat toch zo'n beetje 80% van wat ik wil luisteren, als het niet meer is. Een beetje moeten downloaden is natuurlijk geen probleem.


[Series] Welke kijk jij? - Murdoc Niccals - 17-09-2013

Bij Netflix zullen ze wel zo slim zijn geweest om er niet alles meteen op te zetten. Aan het einde van de eerste maand, als voor veel mensen de gratis periode bijna afloopt, zie ik nog wel een flinke update van het aanbod verschijnen.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 17-09-2013

Ben ik de enige die Boardwalk Empire iets te kartoonesk geworden vindt? Beetje Sin City achtig en zo...


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 17-09-2013

Cartoonesk? Met Dr. Narcisse hebben ze dit seizoen eerder een minder cartooneske tegenstander gevonden voor Nucky dan afgelopen seizoen met Gyp.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 17-09-2013

Ja, maar Gyp was geniaal:
http://www.youtube.com/watch?v=DJT3xZ9C5Ew

Nee, gaat meer om regie en acteerwerk, zoals b.v. de ex-FBI agent... die is net iets te veel een typetje geworden. Ook de dienstbode van Nucky, etc.

Enfin, we zien wel.


[Series] Welke kijk jij? - Murdoc Niccals - 20-09-2013

Schobbeyak Wrote:Ik ben met Netflix begonnen aan House of Cards. Mooie serie met een uitmuntende Kevin Spacey.
Fantastisch eerste seizoen. Het verhaal, de vorm (F. Underwood die van alles uitlegt aan de kijker) en een inderdaad uitmuntende Spacey. Ja, het eerste seizoen is van het niveau Sopranos, Six Feet Under.
Nu eindelijk eens Twin Peaks gaan kijken.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 20-09-2013

David Fincher heeft de regie gedaan van de eerste 2 afleveringen, en was executive producer van de hele reeks. Dan zit het wel snor met de kwaliteit.

Trouwens, de laatste 2 afleveringen van Breaking Bad duren 15 minuten langer.


[Series] Welke kijk jij? - marvin - 20-09-2013

BigBird Wrote:Trouwens, de laatste 2 afleveringen van Breaking Bad duren 15 minuten langer.

Ik zie het zwarte TV-gat al komen over 2 weken, dus elke minuut extra wordt door mij enorm gewaardeerd.

Al eens naar Talking Bad gekeken? Dat is het re-cap programma op AMC. Ze babbelen dus na over de aflevering. Gasten tot nu toe waren o.a. Skyler, Hank, Jesse, Sam L Jackson en Vince Ginnigan. Uiteraard meeliften op het succes maar levert toch wel mooie momenten op.

Moest dinsdag wel weer lachen. De quote van de aflevering was namelijk "Jesus Christ, Marie, they're minerals".


[Series] Welke kijk jij? - MeneerDeVries - 20-09-2013

BigBird Wrote:Trouwens, de laatste 2 afleveringen van Breaking Bad duren 15 minuten langer.

30 minuten langer zelfs. Feest.