Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



RE: [Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 24-01-2019

Ben hier nog met 't tweede seizoen van Outlander begonnen maar deze serie zakt hierin wel tamelijk weg.
Misschien dat ik Vice Principals nog een keertje oppak.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 05-02-2019

Laatste seizoen House of cards.

Verkracht worden door Kevin Spacey lijkt me een minder vervelende ervaring.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Oepsje - 05-02-2019

Titans op Netflix; tofste DC comics serie period!


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 09-02-2019

The Marvelous Mrs. Maisel S02

Fucking briljant.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Uplift - 09-02-2019

True Detective S3. Na vijf afleveringen begint de vlam wel in de pan te komen. Maar S1 wordt nooit geevenaard


RE: [Series] Welke kijk jij? - wil'm - 11-02-2019

(05-01-2019, 12:08)Loov Wrote: Nieuwe seizoen Last Chance U is weer erg fijn. Als je van sport en American Football houd is het zeker een aanrader.

Prachtig hoe die lastige kids in de eerste 2 seizoenen worden gefilmd, de frustratie in seizoen 2 na de diskwalificatie is zo mooi in beeld gebracht, je voelt je zeer betrokken.

Zin in seizoen 3, een nieuwe school, andere mensen....


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 11-02-2019

Nou dat was me toch weer een aflevering van de Luizenmoeder.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 14-02-2019

American Soul, een soort van guilty one...
Quote:https://www.imdb.com/title/tt8319428/



RE: [Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 20-02-2019

Babylon Berlin (Netflix)
Deze dramaserie handelend over een complot tijdens de crisisjaren in vooroorlogs Duitsland blijft me nogal boeien.


RE: [Series] Welke kijk jij? - atthedrive-in - 20-02-2019

Bordertown / sorjonen - seizoen 2. Blijft wel een toffe serie vinden.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Gerblansky - 21-02-2019

(11-02-2019, 09:37)Willie Wrote: Nou dat was me toch weer een aflevering van de Luizenmoeder.

Ik heb verleden week een serieuze poging gewaagd maar ik kan echt helemaal niks met die serie. De herkenbaarheid die het voor veel mensen leuk schijnt te maken maakt het voor mij juist irritant.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 21-02-2019

(21-02-2019, 12:51)Gerblansky Wrote:
(11-02-2019, 09:37)Willie Wrote: Nou dat was me toch weer een aflevering van de Luizenmoeder.

Ik heb verleden week een serieuze poging gewaagd maar ik kan echt helemaal niks met die serie. De herkenbaarheid die het voor veel mensen leuk schijnt te maken maakt het voor mij juist irritant.

Heb wel (besmuikt, zoals ze dat zo mooi noemen) gelachen om seizoen 1, maar nog niet verder gekeken. Alleen een samenvattende recensie gelezen van de eerste aflevering (met het nieuwe moslimjongetje in de klas).

Het idee dat de serie door veel mensen verkeerd begrepen wordt, in die zin dat ze denken dat het kwetsen en niet begrijpen van 'de ander' wordt verheerlijkt i.p.v. belachelijk gemaakt, geeft een te ranzige bijsmaak.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 21-02-2019

Ik kijk er helemaal niet naar, dat bij velen hun racistische ik naar boven komt en de meeste van de situaties waar ik over lees zelfs in Staphorst al 30 jaar niet meer voorkomen maakt het voor mij ook niet iets waar ik benieuwd naar ben.

haha lachen een chinees heeft spleetoogjes, haha lachen, de donkere man die op een voorlichtingsavond binnen stapt moet wel de schoonmaker zijn, haha lachen een Marokkaan die voor terrorist wordt aangezien.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Enzo - 21-02-2019

Gisteren ook maar eens twee aflevering gekeken. En wat Willie zegt. Tenzij je om dat soort dingen inderdaad enorm om moet lachen, want echt grappig is het verder niet.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Uplift - 27-02-2019

True Detective S3 uit. De minste van de drie; ze mogen ermee ophouden.


RE: [Series] Welke kijk jij? - rob12nl - 03-03-2019

The Handmaid’s Tale want nieuwe TV met Videoland abo. 3 afleveringen gehad. Ijzersterke serie


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 06-03-2019

Marvelous mrs. Maisel

Ik ben verliefd.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Gerblansky - 06-03-2019

Sex Education op Netflix.

Eerste twee afleveringen ronduit slecht, daarna aanzienlijk beter. Er worden op een vrij luchtige manier enkele relevante (sex) thema’s aangekaart zonder dat het plat wordt. Verhaallijn is niet heel stevig maar het acteerwerk is goed en het kijkt lekker weg. Gillian Anderson in de rol van sextherapeute is prima.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 06-03-2019

The Walking Dead doet het weer heel aardig met Samantha Morton als nieuwe vijand, die i.t.t. Negan wél scary as hell weet te blijven.


RE: [Series] Welke kijk jij? - remothebest - 07-03-2019

(06-03-2019, 20:14)Willie Wrote: Marvelous mrs. Maisel

Ik ben verliefd.

Daar was ik ook deze week aan begonnen. Tot dusver heel tof inderdaad.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 09-03-2019

Strangers Things S02

Toch wel weer heel erg goed!


RE: [Series] Welke kijk jij? - halfempty/full - 09-03-2019

Sharp Objects afgekeken. Heerlijke bedwelmende moderne Southern Gothic met fantastische acteerprestaties.

In serie-nieuws: Netflix gaat een serie maken van 100 Jaar Eenzaamheid: https://www.theguardian.com/books/2019/mar/07/netflix-to-adapt-one-hundred-years-of-solitude-by-gabriel-garcia-marquez


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 14-03-2019

After Life

6 aflevering tellende serie geschreven en geregisseerd door Ricky Gervais. Drama gecombineerd met humor waar bij ik meerdere keren met tranen adem zat te happen van het lachen. Briljant. Op Netflix by the weg.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Enzo - 14-03-2019

(14-03-2019, 14:00)Loov Wrote: After Life

6 aflevering tellende serie geschreven en geregisseerd door Ricky Gervais. Drama gecombineerd met humor waar bij ik meerdere keren met tranen adem zat te happen van het lachen. Briljant. Op Netflix by the weg.

Ben hier ook aan begonnen, Nog meer tragikomedie dan Gervais' vorige series, prachtige serie waarin de combinatie van sentiment en cynische humor geweldig tot zijn recht komt.


RE: [Series] Welke kijk jij? - remothebest - 20-03-2019

Eens geen televisieserie, maar een podcastserie: De Brand In Het Landhuis
Een ongeloofelijk maar waargebeurd verhaal over het Vughtse landgoed Zionsburg en hoe de zonderlinge, stinkend rijke eigenaar in 2003 in zijn eigen landhuis is verbrand. Prachtig beeldend verteld en spannend zonder te sensationalistisch te worden.
https://www.nporadio1.nl/podcasts/de-brand-in-het-landhuis