Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



RE: [Series] Welke kijk jij? - JorisR - 31-07-2018

Westworld Seizoen 2 af. Mja, het blijft zeer onderhoudend, maar het stukje bij beetje onthullen van plottwists werd nu wel vervelend lang opgerekt en nodeloos ingewikkeld gebracht, terwijl het bloed weer eens in het rond vliegt bij de zoveelste shootout. Het nut van vele acties ontgaat je, puzzelen om het puzzelen. Al vond ik de laatste twist rond Dolores en de post credit scene met The Man in Black wel sterk, al kun je je er ook belazerd door voelen.

Dan is het laatste seizoen van The Americans beter geslaagd. Ik was gaandeweg seizoen 5 afgehaakt wegens veel te saai, maar toen seizoen 6 het laatste bleek te zijn, heb ik het toch weer opgepakt. Sterke, spannende finale met een wat mij betreft geslaagd einde. Dit is geen serie van de grote shootouts, dus die hoef je hier ook niet te verwachten...

Inmiddels begonnen aan het tweede seizoen van The Handmaid's Tale, laten we de opening 'pittig' noemen. Smile


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 31-07-2018

Mij probleem bij westworld seizoen twee is dat het veel te veel aanvoelt als een JJ Abrams serie terwijl zijn inbreng volgens mij niet eens zo groot was. En het lijkt de bedoeling dat we sympathie moeten hebben voor Dolorores en co. Maar dat werkt voor geen meter. En dan ook nog met een hoog blockbuster gehalte. Achteraf was seizoen 1 nog niet eens zo rot, terwijl dat halverwege ook down the drain ging.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 31-07-2018

Heb de afgelopen twee weken The Handmaid's Tale er doorheen geknald, geweldige serie zeg. Elisabeth Moss is een fenomeen.

Wat The Americans betreft. Ik moet het nog wat langer laten inzinken en wellicht nog eens zien. Maar het is wel heel close aan Mad Men voor mij als favoriete serie aller tijden.


RE: [Series] Welke kijk jij? - remothebest - 01-08-2018

Patrick Melrose vanavond afgemaakt. Wat een fantastisch einde.


RE: [Series] Welke kijk jij? - rob12nl - 01-08-2018

GLOW

Inmiddels 7 afleveringen gezien en nog steeds vermakelijk. Ook goed acteerwerk


RE: [Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 04-08-2018

Vanaf 7 augustus het vierde seizoen Better Call Saul op Netflix!


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 04-08-2018

Yeey!


RE: [Series] Welke kijk jij? - remothebest - 15-08-2018

Nu ik weer thuis ben gaan wonen, ben ik samen met mijn ouders het vierde seizoen van The Bridge aan het kijken. Ik heb seizoen 2 en 3 niet gezien, maar dit is een schim van wat het eerste seizoen was. Het detective-aspect is te vergezocht en het persoonlijke drama is te ongeloofwaardig. Een brug te ver.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Kalters - 15-08-2018

Net begonnen met The Twilight Zone.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 15-08-2018

Aan het wachten op het vijfde seizoen van Luther....


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 15-08-2018

Alan Alda in de eerste aflevering van Horace and Pete is geniaal.


RE: [Series] Welke kijk jij? - thomas9790 - 15-08-2018

Horace and Pete was dan ook gewoon erg goed, net als Louie. Die recente film van hem was overigens wel kut.


RE: [Series] Welke kijk jij? - rob12nl - 15-08-2018

Vice Principals...so far so good


RE: [Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 16-08-2018

(15-08-2018, 12:11)Schobbeyak Wrote: Aan het wachten op het vijfde seizoen van Luther....

Wordt op dit moment opgenomen, dus vast ergens begin 2019 op de buis

(15-08-2018, 00:06)remothebest Wrote: Nu ik weer thuis ben gaan wonen, ben ik samen met mijn ouders het vierde seizoen van The Bridge aan het kijken. Ik heb seizoen 2 en 3 niet gezien, maar dit is een schim van wat het eerste seizoen was. Het detective-aspect is te vergezocht en het persoonlijke drama is te ongeloofwaardig. Een brug te ver.

De Deens/Zweedse originele versie? Nu bezig met seizoen 3, dat is behoorlijk spannend.


RE: [Series] Welke kijk jij? - remothebest - 16-08-2018

(16-08-2018, 09:56)Gunnar Wrote:
(15-08-2018, 00:06)remothebest Wrote: Nu ik weer thuis ben gaan wonen, ben ik samen met mijn ouders het vierde seizoen van The Bridge aan het kijken. Ik heb seizoen 2 en 3 niet gezien, maar dit is een schim van wat het eerste seizoen was. Het detective-aspect is te vergezocht en het persoonlijke drama is te ongeloofwaardig. Een brug te ver.

De Deens/Zweedse originele versie? Nu bezig met seizoen 3, dat is behoorlijk spannend.

Oh, Spannend is het zeker. Op de regie heb ik ook weinig aan te merken. Spel en beeldvoering blijven van hoog niveau. Het was vooral het script dat ik wat minder vind.


RE: [Series] Welke kijk jij? - rob12nl - 18-08-2018

Disenchantment

Leuk


RE: [Series] Welke kijk jij? - Dielie - 19-08-2018

Beter Call Saul begint wel weer lekker op een hoog niveau. Goed geschreven, mooie cinematografie.


RE: [Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 21-08-2018

(19-08-2018, 22:48)Dielie Wrote: Beter Call Saul begint wel weer lekker op een hoog niveau. Goed geschreven, mooie cinematografie.

Absoluut, heerlijke 3e aflevering. Met weer een oude bekende uit Breaking Bad. Serie doet ondertussen weinig onder voor Breaking Bad.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 24-08-2018

Killing Eve

Een romantische psychologische spionage komedie/thriller. The fuck? Ja. Met 8 afleveringen zeer het bekijken waard.


RE: [Series] Welke kijk jij? - remothebest - 24-08-2018

(24-08-2018, 22:14)Loov Wrote: Killing Eve

Een romantische psychologische spionage komedie/thriller. The fuck? Ja. Met 8 afleveringen zeer het bekijken waard.

Vanaf volgende week gratis op NPO Start. Ik ga 'm zeker kijken.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 27-08-2018

Untold History Of The United States

Eerder een 'All The Bad Shit Done By The United States" ipv "Untold History". Anyway fijn om het allemaal nog een keer op een rijtje te krijgen al was ik van het meeste al op de hoogte.


RE: [Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 05-09-2018

Aflevering 5 van Better Call Saul minste tot op heden in dit seizoen. Serie lijkt een beetje zoekende.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 05-09-2018

Vond hem zelf wel sterk. Je ziet ze steeds meer richting Breaking Bad gaan met Jimmy's personage. De scènes met Mike waren ook interessant met een gave pay-off. Vind alleen het gebeuren rondom Kim wat minder boeiend.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 09-09-2018

Midsomer Murders - Se 20 / E2, Death of the Small Coppers.
Commercial tv natuurlijk, maar schaam me er niet voor, dat ik deze serie al sinds de eerste d.c.i. Barneby volg.
Deze reeks ziet er zo op 't eerste gezicht nogal simpel geproduceerd uit, maar in de praktijk blijken script, aankleding en spel gewoon van enorm hoog niveau.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 12-09-2018

Ik heb Suits nog maar een kans gegeven. Fucking hell die serie is zo ongelooflijk belachelijk gemaakt dat het hilarisch is. Ik heb meerdere keren hardop moeten lachen waar dat eigenlijk niet zou moeten zeg maar.