Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



RE: [Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 16-04-2018

De nieuwe reeks van Thomas Erdbrink - Onze man in Teheran. Wederom boeiende stuf!


RE: [Series] Welke kijk jij? - remothebest - 18-04-2018

Iedereen die Legion nog niet volgt mist een van de meest gedurfde en inventieve televisie-ervaringen sinds Twin Peaks.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Oepsje - 18-04-2018

(18-04-2018, 10:42)remothebest Wrote: Iedereen die Legion nog niet volgt mist een van de meest gedurfde en inventieve televisie-ervaringen sinds Twin Peaks.

Ik heb het halve eerste seizoen gekeken maar vond het echt een waardeloze serie.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 19-04-2018

Gaat dat La Casa del Papel part 2 nog wat worden want tot nu toe denk ik alleen maar of ze allemaal achterlijk zijn. Kut serie.


RE: [Series] Welke kijk jij? - kurtje - 19-04-2018

Nee. Kut serie.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 19-04-2018

Serieus als die professor niet persee moest neuken met de politie chef dan waren er 90% minder problemen. Typisch Spaans trouwens haha.


RE: [Series] Welke kijk jij? - TheUncleG - 19-04-2018

Volgens mij ben ik na 4 afleveringen afgehaakt, vond het echt heel kut.

Met Peaky Blinders ben ik trouwens in het begin van seizoen 3 blijven steken. Het eerste seizoen vond ik briljant, het tweede ook wel tof maar ik merk nu dat ik er nu wel even klaar mee ben. Het is wel een erg eenzijdig trucje dat door de makers wordt uitgemolken. Over een tijdje misschien maar eens verder gaan.


RE: [Series] Welke kijk jij? - kurtje - 19-04-2018

(19-04-2018, 09:41)Loov Wrote: Serieus als die professor niet persee moest neuken met de politie chef dan waren er 90% minder problemen. Typisch Spaans trouwens haha.

Ook typisch dat er een derde seizoen komt terwijl het verhaal gewoon klaar is na seizoen 2.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 19-04-2018

(19-04-2018, 09:44)TheUncleG Wrote: Met Peaky Blinders ben ik trouwens in het begin van seizoen 3 blijven steken. Het eerste seizoen vond ik briljant, het tweede ook wel tof maar ik merk nu dat ik er nu wel even klaar mee ben. Het is wel een erg eenzijdig trucje dat door de makers wordt uitgemolken. Over een tijdje misschien maar eens verder gaan.

Hier ook. En na 2 seizoenen gebeurt zoiets wel vaker denk ik.
Tegen 't najaar maar eens verder kijken.
Hier nog even de laatste episodes van the Looming Tower.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 19-04-2018

Hmm, ik vond seizoen 3 juist het sterkst. Die gekke Russen zorgen er juist voor dat alles wat van het normale patroon afwijkt.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 19-04-2018

Hmm, ondanks de kleine spoiler misschien een positieve draai...


RE: [Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 19-04-2018

Wij zijn net klaar met seizoen 1 van Peaky Blinders. Fijn dat het op niveau blijft, we gaan er binnenkort verder mee. Eerst het veel te lange (18 afleveringen!) maar zeer aangename This Is Us eens afronden.

En mijn avatar wil graag weten of er nog iemand naar The Walking Dead gekeken heeft. Of blijven we die serie doodzwijgen?


RE: [Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 19-04-2018

Ja, ik denk dat iedereen het nu wel heeft afgezworen toch? Ik ben wel ergens gestrand vorig seizoen, of twee seizoenen geleden.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Dielie - 19-04-2018

Billions is in US weer begonnen. Binnenkort maar weer eens downloaden.
En had ik al gezegd dat Westworld volgende week weer start?


RE: [Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 19-04-2018

(19-04-2018, 17:44)Schobbeyak Wrote: Ja, ik denk dat iedereen het nu wel heeft afgezworen toch? Ik ben wel ergens gestrand vorig seizoen, of twee seizoenen geleden.

Ik heb een enorme haat-liefdeverhouding met de serie, maar als fan van de comics móet ik gewoon blijven kijken.

Hier volgen een paar lichte spoilers, niks wat de pret nog verder kan bederven.

De tweede helft van het net afgeronde achtste seizoen had zo z'n momenten, zoals een aflevering die in GoT-stijl (zoals de boeken dan) een aantal verhaallijnen kort aanstipte met de naam van een personage als titel. Verder was het niveau na de spectaculaire introductie van über-badass Negan begin vorig seizoen behoorlijk ingezakt.

Teveel personages met teveel drama, te weinig zombies (ze waren ineens niet meer de grootste bedreiging) ontwikkelingen die helemaal nergens op slaan uit het oogpunt van karakterontwikkeling, en vooral een belachelijk slecht uitgespeelde en gefilmde "all out war" in seizoen 8 die het geen moment haalde bij de gelijknamige jaargang van de comics. Los van twee iconische Negan-momenten in seizoen 7 (dus voorafgaand aan de oorlog) was dat seizoen ook kut, en ik had juist gehoopt dat het door de escalatie juist weer wat beter zou worden. No such luck. Het werkte allemaal zo veel beter op papier, het verhaal was zo groot geworden dat het niet meer in dit format te proppen viel.

En toch ben ik benieuwd naar seizoen 9. Gezien het einde van seizoen 8 en de ontwikkeling in de comics is er veel perspectief voor een frisse start, meer zombies en interessante nieuwe personages. Het heeft naar verluidt nogal gerommeld achter de schermen, laten ze alsjeblieft iets doen met de nieuwe status quo en de focus terugvinden.


RE: [Series] Welke kijk jij? - TheUncleG - 20-04-2018

(19-04-2018, 11:11)Schobbeyak Wrote: Hmm, ik vond seizoen 3 juist het sterkst. Die gekke Russen zorgen er juist voor dat alles wat van het normale patroon afwijkt.

Ah ok, zover ben ik nog niet. Ik heb hem na aflevering 2 uitgezet geloof ik, zal hem later wel weer eens oppikken dan.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 20-04-2018

Thanks voor de recap! Laat ook even weten als seizoen 9 wel dope is want dan spring ik daar er wel weer in.

Ben net zoals iedereen afgehaakt net na Logan.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Dielie - 24-04-2018

Westworld S02E01. Wat een eerste aflevering!!

[spoiler]Gave nieuwe start voor William. Nu om uit the maze te geraken. en WTF Dolores[/spoiler]


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 24-04-2018

Laten we idd alles betreft Westworld in spoilers houden! Ik wacht namelijk tot het klaar is en kijk ze dan in 1x.

Heb trouwens The Marvelous Mrs. Maisel gekeken. Fijne serie! Af en toe mij iets te Disney-achtig, maar dat is dan ook het enige.


RE: [Series] Welke kijk jij? - JorisR - 25-04-2018

Ik had gisteravond eindelijk tijd voor Cunk on Britain (geschreven door o.a. Charlie Brooker) en ik hou er zielsveel van. Hoe droger, hoe beter.



RE: [Series] Welke kijk jij? - remothebest - 26-04-2018

Happy! staat op Netflix sinds deze week. Lekker lomp.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 30-04-2018

Eerste twee afleveringen Handmaidens tale vond ik sterker dan de eerste Westworld.

En Atlanta is ook weer begonnen Heart


RE: [Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 30-04-2018

Atlanta is alweer bijna klaar Sad

Beste comedy op tv nu.


RE: [Series] Welke kijk jij? - remothebest - 05-05-2018

The Rain: Een Scandi-noir over een apocalyptische zure regen klonk veelbelovend, maar sjezus wat voorspelbaar en vlak. Niet kijken!

Inmiddels ook begonnen aan Atlanta, bevalt erg goed!


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 06-05-2018

(11-04-2018, 08:58)Schobbeyak Wrote: Ik ben uit pure verveling aan The Crown begonnen en een week later waren die twee seizoenen er doorheen. Mooie serie.

Ik ben door deze post ook gaan kijken en bij mij was ik er 2 weken later doorheen: mooie serie inderdaad.

Voor wat nuance heb ik af en toe wel even die foto opgezocht van Willem Alexander in de McDonalds.