Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



RE: [Series] Welke kijk jij? - kurtje - 27-03-2018

Afgelopen week met vermaak Homeland seizoen 6, Game of Thrones seizoen 7 en met d'n vriendin Orphan Black seizoen 4 en 5 gekeken. Nu die lul van een Federer eruit ligt in Miami heb ik niks noodzakelijks meer te kijken en zit ik echt af te tellen tot donderdag Temptation Island.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 27-03-2018

Hahahahaha. Is dat nieuwe seizoen van Homeland eigenlijk wat? Die Berlijn shizzle vond ik maar meh.


RE: [Series] Welke kijk jij? - kurtje - 27-03-2018

Het begint wat langzamer de eerste 2 afleveringen, maar wat mij betreft nog steeds de moeite waard en inderdaad beter dan Berlijn.


RE: [Series] Welke kijk jij? - BigBird - 28-03-2018

Komend weekend eens aan Roseanne 'revival' beginnen.


RE: [Series] Welke kijk jij? - reaper - 28-03-2018

(27-03-2018, 21:59)kurtje Wrote: Afgelopen week met vermaak Homeland seizoen 6, Game of Thrones seizoen 7 en met d'n vriendin Orphan Black seizoen 4 en 5 gekeken. Nu die lul van een Federer eruit ligt in Miami heb ik niks noodzakelijks meer te kijken en zit ik echt af te tellen tot donderdag Temptation Island.

temptation staat al op youtube... als je de kampvuur aflevering bedoeld Wink


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 29-03-2018

Bijna halverwege The deuce en David Simon stelt wederom niet teleur. Zelfs al heb je veel acteurs in andere rollen gezien, ook hier voelt het weer allemaal oprecht en eerlijk.


RE: [Series] Welke kijk jij? - remothebest - 29-03-2018

Wild Wild Country op Netflix
Fascinerende en briljant gestructureerde documentairereeks over de Baghwanbeweging in Rajneeshpuram/Antelope OR. Vooral de bijdrage van Sheela is heel interessant.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 30-03-2018

Method man kan trouwens wel echt acteren.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Uplift - 30-03-2018

(30-03-2018, 21:16)Willie Wrote: Method man kan trouwens wel echt acteren.

Godver, wat een trigger dit. That's it, ik ga The Wire voor de derde keer integraal bekijken.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 31-03-2018

Inmiddels bij deel 7 van The Looming Tower.
Ik zag overigens dat ie ook ergens bij een Nederlands netwerk moet draaien.
Er was bij deel 1 voor 't eerst een nL ondertiteling op m 'n streamprogramma te downloaden.


RE: [Series] Welke kijk jij? - BigBird - 01-04-2018

(28-03-2018, 08:53)BigBird Wrote: Komend weekend eens aan Roseanne 'revival' beginnen.

Voelde oud en vertrouwd en de koe wordt meteen bij de horens gevat: trump, transgenders, Rusland, fakenews, feminisme, health care, armoede, carrière, etc.....dankzij de hoge ratings komt er een nieuws seizoen. Deze revival komt op juiste moment.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 01-04-2018

Handmaid's Tale

Pffff... Wat gruwelijk goed. Die Elisabeth Moss kan me toch een partij acteren. Kreeg nooit echt - echt de kans er voor in Mad Men of het valt mij nu pas echt op.


RE: [Series] Welke kijk jij? - hythloth - 01-04-2018

(01-04-2018, 11:45)Loov Wrote: Handmaid's Tale

Pffff... Wat gruwelijk goed. Die Elisabeth Moss kan me toch een partij acteren. Kreeg nooit echt - echt de kans er voor in Mad Men of het valt mij nu pas echt op.

Heb je haar ook in Top of the Lake gezien? Seizoen één daarvan speelt zich af in Nieuw Zeeland.


RE: [Series] Welke kijk jij? - hythloth - 01-04-2018

(01-04-2018, 11:17)BigBird Wrote:
(28-03-2018, 08:53)BigBird Wrote: Komend weekend eens aan Roseanne 'revival' beginnen.

Voelde oud en vertrouwd en de koe wordt meteen bij de horens gevat: trump, transgenders, Rusland, fakenews, feminisme, health care, armoede, carrière, etc.....dankzij de hoge ratings komt er een nieuws seizoen. Deze revival komt op juiste moment.

Fuck Roseanne en haar QAnon conspiracy onzin.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 01-04-2018

Inderdaad wat een waardeloos figuur is dat.


RE: [Series] Welke kijk jij? - kurtje - 09-04-2018

Zit hier ook iedereen te kijken naar La Casa de Papel? Vorige week tot begin seizoen 2 gekeken alleen het gaat wat mij betreft net zo snel frustreren als dat het enthousiast heeft gemaakt.


Daarnaast: Toon seizoen 2. Was tevens de laatste, wat op zich prima is. Onze Grazzer gaat maar weer ergens anders beroemd mee worden.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 09-04-2018

(09-04-2018, 11:41)kurtje Wrote: Zit hier ook iedereen te kijken naar La Casa de Papel? Vorige week tot begin seizoen 2 gekeken alleen het gaat wat mij betreft net zo snel frustreren als dat het enthousiast heeft gemaakt.

Ja, omdat het slim is opgezet maar uiteindelijk evolueert in een GTST aflevering in een bank met romance en verraad. Lekker Spaans dus. Oh en die hostages hoeven nooit bewaakt te worden blijkbaar.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Jorrit - 10-04-2018

(09-04-2018, 21:08)Loov Wrote:
(09-04-2018, 11:41)kurtje Wrote: Zit hier ook iedereen te kijken naar La Casa de Papel? Vorige week tot begin seizoen 2 gekeken alleen het gaat wat mij betreft net zo snel frustreren als dat het enthousiast heeft gemaakt.

Ja, omdat het slim is opgezet maar uiteindelijk evolueert in een GTST aflevering in een bank met romance en verraad. Lekker Spaans dus. Oh en die hostages hoeven nooit bewaakt te worden blijkbaar.

Precies dit, toch afgekeken. Twijfel nog of ik met S2 ga starten.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 10-04-2018

De laatste aflevering van Atlanta was wel genieten zeg. Kan die serie niet genoeg aanbevelen.

Ook weer eens wat Rick & Morty eps terug gekeken. De Meeseeks en de poopy butthole afleveringen blijven toch wel klasse.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 10-04-2018

(10-04-2018, 00:46)Jorrit Wrote:
(09-04-2018, 21:08)Loov Wrote:
(09-04-2018, 11:41)kurtje Wrote: Zit hier ook iedereen te kijken naar La Casa de Papel? Vorige week tot begin seizoen 2 gekeken alleen het gaat wat mij betreft net zo snel frustreren als dat het enthousiast heeft gemaakt.

Ja, omdat het slim is opgezet maar uiteindelijk evolueert in een GTST aflevering in een bank met romance en verraad. Lekker Spaans dus. Oh en die hostages hoeven nooit bewaakt te worden blijkbaar.

Precies dit, toch afgekeken. Twijfel nog of ik met S2 ga starten.

S2 is dus de laatste 4 afleveringen. Die zijn al uitgezonden in Spanje, ik kijk wel maar heb geen zin in een vervolg ofzo.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Jorrit - 10-04-2018

Hm okay. Op Netflix heet het ook 'Deel 2', maar bestaat wel uit 9 afleveringen. Mooi voor als ik me een keer verveel. Smile


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 11-04-2018

Origineel waren de afleveringen 70 min per stuk maar Netflix heeft er 45 minuten per aflevering van geknipt voor de tere obesitas hersenen van het niet Spaans sprekende deel van de wereld.


RE: [Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 11-04-2018

Bezig aan Top Of The Lake. Redelijk, kijkt zich wel lekker weg.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 11-04-2018

Ik ben uit pure verveling aan The Crown begonnen en een week later waren die twee seizoenen er doorheen. Mooie serie.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 13-04-2018

M 'n vrouw haar favoriete dramaseries. The Crown en Victoria.
De fraai geschoten beelden vallen op en ook de (Britse) acteerprestaties zijn natuurlijk van prima gehalte.
Ik val er dikwijls heerlijk bij in slaap.