Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



RE: [Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 16-02-2018

In maart gaat het tweede seizoen Atlanta van start.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Dielie - 16-02-2018

(15-02-2018, 10:29)rob12nl Wrote:
(14-02-2018, 22:16)geluksknikker Wrote: Ik zie hier toch steeds vaker ook HBO series langskomen. Is het de moeite waard om daar ook een abonnement op te pakken? En wat kost dat?

Inderdaad voor wie Ziggo heeft te zien: https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/movies-series-xl/

Interessante series op HBO: GoT, The Leftovers, Veep, Silicon Valley, Westworld, Girls, The Wire, etc

eh...Sopranos?!!?


RE: [Series] Welke kijk jij? - rob12nl - 16-02-2018

Sure


RE: [Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 16-02-2018

(15-02-2018, 21:50)Willie Wrote: Via torrents inderdaad. Ik heb geen netflix

Dan wacht ik nog wel even, vind het een erg sterke serie maar zelfs met ondertiteling soms amper te volgen.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 17-02-2018

Ondertitels kun je ook downloaden hé.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 17-02-2018

Ja, maar vaak klopt er dan iets niet. Niet synchroon, onvolledig etc. Misschien ben ik door Netflix wat verwend geraakt maar downloaden voelt tegenwoordig als veel gedoe.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Dielie - 17-02-2018

In VLC player zit tegenwoordig een optie download subtitle. Werkt prima


RE: [Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 17-02-2018

Kijk ns aan, dat wist ik nog niet. Bij de films die ik de afgelopen paar jaar nog had gedownload ging ik nog altijd zoeken op Subscene, sub downloaden en dan de bestandsnaam erheen kopiëren.

Heb je toevallig ook een tip hoe je het scherm van je pc kan klonen naar je tv of blu-ray speler via je thuisnetwerk? VLC op de tv met sub en klaar is Kees?


RE: [Series] Welke kijk jij? - Dielie - 17-02-2018

Bij mij is het gewoon HDMI aansluiten tussen tv een laptop en het werkt.
Heb ook een tijdje met Plex gewerkt als streaming server. Was wat omslachtig en werkte nie altijd lekker.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Dielie - 17-02-2018

(15-02-2018, 21:50)Willie Wrote: Via torrents inderdaad. Ik heb geen netflix

Waar kun je tegenwoordig nog een beetje knap torrents vinden?


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 17-02-2018

Piratebay? Subs via Podnapsi. Maar die subtitle zoeker is wel briljant...


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 17-02-2018

Piratebay doet het nog prima voor mij. Als de stroom daar opdroogt kijk ik wel of rarbg dat op kan vangen.


RE: [Series] Welke kijk jij? - halfempty/full - 18-02-2018

Ik gebruik nu iDope vaker ipv Piratebasy.


RE: [Series] Welke kijk jij? - remothebest - 18-02-2018

American Crime Story: The People V. O.J. Simpson
Tot nu toe erg goed. Interessant stukje hedendaagse geschiedenis, en nog niet minder relevant.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Uplift - 18-02-2018

In welke zin is dat 'hedendaagse geschiedenis' en 'relevant'? Oprechte vraag.


RE: [Series] Welke kijk jij? - 1996Customer - 18-02-2018

Is toch een stuk pop cultuur ? Of het relevant is heb ik ook mijn twijfels bij, maar qua geschiedenis heeft het zeker zijn plaats in de geschiedenis van de televisie en de gemediatiseerde maatschappij.


RE: [Series] Welke kijk jij? - hythloth - 19-02-2018

Ik heb die gedramatiseerde serie niet gezien, maar het gelijktijdig uitgebrachte Oscar-winnende (en meesterlijke) O.J.: Made in America toonde aan hoe die zaak nog steeds relevant is qua de huidige Amerikaanse rassenverhoudingen en beroemdheidscultuur.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 22-02-2018

Game of thrones seizoen 7 gekeken.

Het laatste seizoen wordt een full blown 24 afleveringen seizoen neem ik aan, want ze hebben nog heel veel te doen en aangezien ze er ook de tijd voor nemen......


RE: [Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 22-02-2018

Damnation het kijken. Niet slecht voor als tussendoortje.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 22-02-2018

(22-02-2018, 10:13)Willie Wrote: Game of thrones seizoen 7 gekeken.

Het laatste seizoen wordt een full blown 24 afleveringen seizoen neem ik aan, want ze hebben nog heel veel te doen en aangezien ze er ook de tijd voor nemen......

Volgens mij gaat het 8 afleveringen worden. Maar zoveel is er toch niet te doen? Die Whitewalkers maken iedereen dood en plempt z'n reet op die stoel. Zie je dat eindshot al voor je? Ik zie het George R. R. Martin nog doen ook hoor. 

Of Bran doet whoela hoep met die Whitewalkers en sloopt de boel met ze voor John/Targeryn. Maar dat zou ik minder vet vinden.

Oh ik heb trouwens American Vandal af. Ball hair hihi haha. Maakte ze het expres vaak langdradig? Ik heb me er wel mee vermaakt.

Ook Planet Earth II gekeken, briljante shots weinig actie. Als je verdomme zo lang wacht op een stel leeuwen blijf ze dan weekje langer volgen tot ze echt iets slopen. Nu was het steeds beetje blauwe ballen tv. Oh en al die ingeprogrammeerde geluids effecten waren super irritant.


RE: [Series] Welke kijk jij? - JorisR - 22-02-2018

(22-02-2018, 10:13)Willie Wrote: Game of thrones seizoen 7 gekeken.

Het laatste seizoen wordt een full blown 24 afleveringen seizoen neem ik aan, want ze hebben nog heel veel te doen en aangezien ze er ook de tijd voor nemen......

Moet lukken, in seizoen 7 gebeurde plottechnisch gezien bijna nog meer dan in de voorgaande zes seizoenen bij elkaar, op het absurde af. Maar ik vergeef het de makers want

[spoiler]zombiedraak! zombiedraak! zombiedraak![/spoiler]


RE: [Series] Welke kijk jij? - Uplift - 22-02-2018

En dan te denken dat ik die kutserie enkel volg omdat ik op de eerste rustdag van het WK 2014 afkickverschijnselen kreeg en afleiding nodig had.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 22-02-2018

Ik vond seizoen 7 veel en veel te snel gaan en ja ze zouden dit in 1 aflevering kunnen oplossen, maar goed de hele verhaallijn van Game of thrones had ook in 1 seizoen gekund met een hoog tempo. Dat is niet wat de serie zo goed maakte de eerste 3 seizoenen.

(22-02-2018, 10:57)JorisR Wrote: [spoiler]zombiedraak! zombiedraak! zombiedraak![/spoiler]

Ja, maar[spoiler]waarom zou je je speer richten op de draak in de lucht, terwijl er nota bene 1 op de grond staat waar ook nog eens het baasje van die beesten op zit[/spoiler]

Sowieso kreeg ik een beetje Dexter gevoel bij
[spoiler]Jamie, die op Dany af raast en dan met zijn volledige bepakking in het water valt en later ook Jon die hetzelfde overkomt en dan fucking Benjen, kom op er hoeft niet continu wat te gebeuren[/spoiler]


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 22-02-2018

Ja en dat teleporteren. Sansa doet eerst 3 seizoenen er over om ergens te komen maar nu kunnen ze in eens overal zijn zomaar. Jammer dat de serie door heeft moeten gaan en ze niet hebben kunnen werken van uit de boeken. In de boeken is er nog.een zeer interessante verhaallijn die niet in de serie terug komt in de vorm van een zeer jonge Targeryn die met een groep verbannen soldaten is gekomen om die troon te kapen.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 22-02-2018

Jon Connington. Dikke baas.