Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



RE: [Series] Welke kijk jij? - 1996Customer - 08-01-2018

Mindhunter, sterke reeks wel. Mooi ook hoe je de evolutie van Holden meemaakt van aangenaam personage tot onuitstaanbare egotripper. Gehoord dat Netflix nog 5 heeft aangevraagd, 2 seizoenen was al mooi geweest. Ik wil deze reeks niet zien afglijden tot een nieuw HoC.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Uplift - 08-01-2018

Zijn er Netflix aanraders? Ik mag mee free riden op de account van een huisgenoot en heb 2 gram sauer liggen van mijn laatste Amsterdamse passage.


RE: [Series] Welke kijk jij? - 1996Customer - 08-01-2018

Mindhunter dus, voorts zag The End of the Fucking World er wel geinig uit. Voorts de obious dingen als House of Cards, OITNB en Peaky Blinders. Het eerste seizoen van Fargo is ook wel goed, maar dat is natuurlijk geen Netflix exclusive als je dat bedoelde met Netflix aanraders.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Uplift - 09-01-2018

Mindhunter is wat te normie voor mij, maar ik heb er toch de avond mee uit kunnen zitten.


RE: [Series] Welke kijk jij? - ijskolibrietje - 09-01-2018

(08-01-2018, 19:37)Uplift Wrote: Zijn er Netflix aanraders? Ik mag mee free riden op de account van een huisgenoot en heb 2 gram sauer liggen van mijn laatste Amsterdamse passage.

Bojack Horseman voor een animatieserie over een depressief paard. Samen te vatten met "ik kwam om te lachen, niet om te voelen"


RE: [Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 09-01-2018

(09-01-2018, 01:10)Uplift Wrote: Mindhunter is wat te normie voor mij, maar ik heb er toch de avond mee uit kunnen zitten.

Peaky Blinders. Vooral seizoen 3


RE: [Series] Welke kijk jij? - thomas9790 - 09-01-2018

Ga maar Hannibal kijken, Uplift.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Uplift - 09-01-2018

Bojack Horseman ooit mee begonnen, maar die laat ik voor wanneer ik effectief depressief ben (any minute now); Hannibal is ongelofelijk kut, sed Mads Mikkelsen. Toch hield ik het derde seizoen niet meer vol.


RE: [Series] Welke kijk jij? - thomas9790 - 09-01-2018

Je bent zelf ongelofelijk kut, etc etc.

Tweede helft derde seizoen is in elk geval briljant, maar goed.


RE: [Series] Welke kijk jij? - reaper - 09-01-2018

DARK vind ik wel heel goed...


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 09-01-2018

(09-01-2018, 10:58)thomas9790 Wrote: Je bent zelf ongelofelijk kut, etc etc.

Tweede helft derde seizoen is in elk geval briljant, maar goed.

Nee, het is verschrikkelijk, vooral seizoen 3


RE: [Series] Welke kijk jij? - thomas9790 - 09-01-2018

(09-01-2018, 12:42)Willie Wrote:
(09-01-2018, 10:58)thomas9790 Wrote: Je bent zelf ongelofelijk kut, etc etc.

Tweede helft derde seizoen is in elk geval briljant, maar goed.

Nee, het is verschrikkelijk, vooral seizoen 3

Shit, je hebt me overtuigd. Zal m'n boxset straks in de sloot flikkeren.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 09-01-2018

Tenzij je net als Will als een bakvis kwijlt bij het zien van Hannibal, dan zou ik het doen.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 09-01-2018

Hannibal was vooral seizoen 1 erg sterk. Maar daarna haakte ik vrij snel af eigenlijk.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Murdoc Niccals - 09-01-2018

The Handmaid's Tale. De eerste helft van het seizoen goed door het hoge wtf-gehalte, maar dat ebde logischerwijs een beetje weg. Tweede helft onderhoudend (met aflevering 7 als dipje) dus ga wel beginnen aan seizoen 2 als het zover is, maar het zou me niet verbazen als ook dit een serie gaat zijn waar ik op een bepaald moment ga afhaken.


RE: [Series] Welke kijk jij? - halfempty/full - 09-01-2018

(08-01-2018, 19:37)Uplift Wrote: Zijn er Netflix aanraders? Ik mag mee free riden op de account van een huisgenoot en heb 2 gram sauer liggen van mijn laatste Amsterdamse passage.

Als je m nog niet gezien hebt: Girl on top of the lake.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 09-01-2018

(09-01-2018, 19:02)halfempty/full Wrote:
(08-01-2018, 19:37)Uplift Wrote: Zijn er Netflix aanraders? Ik mag mee free riden op de account van een huisgenoot en heb 2 gram sauer liggen van mijn laatste Amsterdamse passage.

Als je m nog niet gezien hebt: Girl on top of the lake.

Je bedoelt Top of the Lake en het tweede seizoen Top of the Lake: China Girl.


RE: [Series] Welke kijk jij? - JorisR - 09-01-2018

(09-01-2018, 15:09)Murdoc Niccals Wrote: The Handmaid's Tale. De eerste helft van het seizoen goed door het hoge wtf-gehalte, maar dat ebde logischerwijs een beetje weg. Tweede helft onderhoudend (met aflevering 7 als dipje) dus ga wel beginnen aan seizoen 2 als het zover is, maar het zou me niet verbazen als ook dit een serie gaat zijn waar ik op een bepaald moment ga afhaken.

Eens dat het iets over de helft iets inzakte, maar de laatste twee afleveringen maakten dit wel weer ruimschoots goed. Misschien toch ook dat boek eens lezen voordat seizoen 2 dit voorjaar begint.

Ik ga eerdaags eens beginnen aan The Deuce, HBO-serie van afgelopen jaar uit de koker van o.a. David Simon (The Wire). Over de seksindustrie in New York in de jaren zeventig. Iemand al gekeken?


RE: [Series] Welke kijk jij? - Kalters - 10-01-2018

De laatste aflevering van Black Mirror, The Black Museum, vond ik wel echt vet.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 11-01-2018

(20-12-2017, 17:11)JorisR Wrote: Ik ga eerdaags eens beginnen aan The Deuce, HBO-serie van afgelopen jaar uit de koker van o.a. David Simon (The Wire). Over de seksindustrie in New York in de jaren zeventig. Iemand al gekeken?

Nee, staat wel op de planning en ik heb sinds gisteren een Socks5 beveiliging dus ik heb die ook meteen binnen getrokken.


RE: [Series] Welke kijk jij? - rob12nl - 12-01-2018

Our next guest needs no introduction


RE: [Series] Welke kijk jij? - toolhead - 16-01-2018

(08-01-2018, 12:44)Piet Knaak Wrote: The End of the Fucking World gekeken gisteren. Weer een leuke productie van Netflix. En met 8 afleveringen van 20 minuutjes kijk je het in een avondje uit.

ook net afgekeken. Top, maar moest wel wennen aan (voor mij) surrealistische combi van Amerikaans muziek, Amerikaans aandoende landschappen en sfeer versus Britse acteurs. Maar misschien is dat juist de kracht van die serie.


RE: [Series] Welke kijk jij? - rob12nl - 16-01-2018

ff Comedians in Cars getting Coffee doorbingen


RE: [Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 16-01-2018

(16-01-2018, 16:19)toolhead Wrote:
(08-01-2018, 12:44)Piet Knaak Wrote: The End of the Fucking World gekeken gisteren. Weer een leuke productie van Netflix. En met 8 afleveringen van 20 minuutjes kijk je het in een avondje uit.

ook net afgekeken. Top, maar moest wel wennen aan (voor mij) surrealistische combi van Amerikaans muziek, Amerikaans aandoende landschappen en sfeer versus Britse acteurs. Maar misschien is dat juist de kracht van die serie.

Ja zeker de eerste afleveringen had ik heel erg een Amerikaans suburbs gevoel. Naarmate de scenery verandert en meer personages voorbij komen verdwijnt dat wel weer eigenlijk.


RE: [Series] Welke kijk jij? - atthedrive-in - 17-01-2018

Sinds kort deelgenoot van Netflix met een paar vrienden. Trapped net afgekeken, moest wel even de eerste twee afleveringen doorkomen. Maar daarna wel een toffe serie met een mooie sfeer. Laatste aflevering wat matig.

Nu maar even bedenken wat de volgende serie wordt iemand nog aanraders. Al gezien, The Bridge en Broadchurch