Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



RE: [Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 20-07-2017

(20-07-2017, 12:07)Melliw Naj Wrote:
(20-07-2017, 11:02)1996Customer Wrote: Nog steeds niet naar GoT gekeken, en toch heb ik nog steeds niet het gevoel dat ik iets existentieels mis door niet te kijken. Iets wat ik bij Breaking Bad bijvoorbeeld wel had.

Daarbij geen spoilers meegekregen? 

Ik heb alleen het eerste seizoen gezien en toen afgehaakt. Setting sprak mij niet aan, ik vond veel van de cast kut en veel spoilers al gezien dat ik nul behoefte heb om verder te kijken.

Edit voor cast kut. Ik bedoelde dat hun charactar in de serie kut vond en dat ze liever weg zag gaan.

Had ik ook, maar als je dat eerste seizoen overslaat is het wel echt de moeite. Vanaf seizoen 3 wordt het echt heel goed.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 20-07-2017

Vanaf aflevering 9 van seizoen 2 is de beer wel definitief los ja.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 22-07-2017

Eindelijk seizoen 5 Van House Of Cards tot de laatste aflevering gezien.
Wederom bouwde men langzaam en dreigend weer zoveel politieke intrige/onmachtige wellust op, dat ik als kijker maar 2 - 3 afleveringen per week trok.
Het volgende seizoen van Westworld komt overigens pas in 2018.
Ondertussen maar eens een beetje bij Narcos en Vice Principals kijken.


RE: [Series] Welke kijk jij? - BigBird - 23-07-2017

https://www.youtube.com/watch?v=fUBqj7Sxdq0&ebc=ANyPxKoQeviyjunrHa76489LtALbXv62SDySVbs1O1s4aEVoQW32OJ2JbbUD8J0ckNK0x70bl5TWgF0u7zPGcdn7947WojUarg

gebruik van 'thriller' is geweldig


RE: [Series] Welke kijk jij? - Koen - 23-07-2017

https://twitter.com/WestworldHBO/status/888915499853074432

Trailer van het tweede seizoen van Westworld!


RE: [Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 23-07-2017

Altijd een fijn moment als de schatkamer van Comic Con open gaat.

Met Westworld S2 zijn ze er vroeg bij, wordt toch pas na de zomer 2018 verwacht?


RE: [Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 24-07-2017

Ok, aflevering 2 van GoT is wel heel vet.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 25-07-2017

Yep stuk boeiender dan aflevering 1 waarbij ik haast in slaap viel. Met nog maar 5 afleveringen te gaan dit seizoen zal het tempo ook wel in de hoogste versnelling blijven.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 25-07-2017

Ik vond aflevering 1 dan weer cooler dan dit eindeloze gezwam over niks met op het einde dan een redelijk boeiend iets wat vrij slecht uitgewerkt was.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 26-07-2017

Ook zonder de boeken te hebben gelezen kun je sowieso wel concluderen dat het karakter Euron vrij slecht wordt uitgewerkt in de serie.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 26-07-2017

Vind je? In de boeken verschijnt hij ook in eens. In mijn hoofd had ik hem alleen maar als Sandor Cleagne in me hoofd dan een soort van klein bol mannetje.


RE: [Series] Welke kijk jij? - hythloth - 26-07-2017

[spoiler]Los van dat Euron een compleet andere persoonlijkheid heeft in de boeken, is de acteur in de serie veels te jong als je bedenkt dat hij de oom moet zijn van Theon en Yara.[/spoiler]


RE: [Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 26-07-2017

(26-07-2017, 15:27)Loov Wrote: Vind je? In de boeken verschijnt hij ook in eens. In mijn hoofd had ik hem alleen maar als Sandor Cleagne in me hoofd dan een soort van klein bol mannetje.

Ik heb de boeken dus niet gelezen. Er was veel meer uit zijn karakter te halen geweest als ze hem eerder hadden geïntroduceerd. Nu mag hij even lekker deus ex machina havoc stichten zonder dat er een beetje fatsoenlijke spanning is opgebouwd.


RE: [Series] Welke kijk jij? - hythloth - 26-07-2017

Ja idd.

[spoiler]In seizoen 6 gaan Yara en Theon er vandoor met de hele vloot + een fuckload manschappen. Euron geeft dan de opdracht om alles te herbouwen met de overgebleven Iron Islanders, en volgend seizoen hebben ze opeens de meest ontzagwekkende zeemacht van de Seven Kingdoms. Tuurlijk.[/spoiler]


RE: [Series] Welke kijk jij? - Johan - 26-07-2017

Plus die vent is gewoon irritant over the top schreeuwerig.


RE: [Series] Welke kijk jij? - BigBird - 29-07-2017

Fargo S3-05

Wederom briljant seizoen, en ben pas op de helft.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 30-07-2017

Big little lies. Knap gemaakt, goede structuur en fijn dat het wringt.

13 reasons why aflevering 3. Hiervoor geldt hetzelfde. Ik zit er helemaal in. Fijne soundtrack ook.

Edit: en dan opent aflevering 4 met fascination street. Geil hoor.


RE: [Series] Welke kijk jij? - rob12nl - 30-07-2017

L8 at the party maar toch: Silicon Valley S01 4 episodes gekeken. Bevalt me prima en nu derde short-episode serie na Master of None en Brooklyn 99


RE: [Series] Welke kijk jij? - BigBird - 30-07-2017

Fargo seizoen 3, erg goed, maar voor mij de minste tot nog toe, ondanks het hoge niveau.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 31-07-2017

Flinke aflevering die nieuwe van GoT. Merk je wel zeg dat er maar 7 afleveringen dit seizoen zijn, het tempo zit er goed in.


RE: [Series] Welke kijk jij? - hythloth - 31-07-2017

Ja, dat was mooi.

[spoiler]Vooral cool dat bepaalde personages eindelijk samen kwamen. En die non-body double naaktscene van Lena Headey natuurlijk.[/spoiler]


RE: [Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 01-08-2017

Ja mooie aflevering. De schaakstukken verdwijnen nu rap van het bord in een spannende tweekamp.


RE: [Series] Welke kijk jij? - reaper - 01-08-2017

leuke aflevering, en het tempo is hoog.
Wat fijn is, maar ook een ergernis aan het worden voor mij.
zeker de afstanden die quasi onbestaande zijn nu...


RE: [Series] Welke kijk jij? - Uplift - 01-08-2017

Na die aflevering op de Iron Islands van vorig seizoen valt er geen kut meer serieus te nemen aan deze serie. De schrijver wrijft zich wellicht al in de handen, wetende dat de toekomstige boeken belachelijk veel beter zullen zijn.

Ik kijk letterlijk enkel nog voor de memes.


RE: [Series] Welke kijk jij? - thomas9790 - 01-08-2017

De schrijver zal binnen twee jaar sterven en zal die boeken nooit uitbrengen, gezien zijn leeftijd en fysieke conditie.