Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



RE: [Series] Welke kijk jij? - Martijn - 28-05-2017

Tweede seizoen van Master of None was erg fijn, met aflevering 9 als het beste wat ik dit jaar qua series heb gezien.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 02-06-2017

Iemand al begonnen aan HoC S5? Eerste twee afleveringen komt het nog niet erg op gang.


RE: [Series] Welke kijk jij? - F-JЩ - 02-06-2017

Toch in drie dagen uitgekeken. Het heeft geen gigantische uitschieters, maar het zorgt er toch voor dat je continu op het puntje van je stoel zit


RE: [Series] Welke kijk jij? - Koen - 02-06-2017

Weinig over de nieuwe Fargo hier! Kijken jullie nog?


RE: [Series] Welke kijk jij? - remothebest - 03-06-2017

Varga is een fantastisch karakter, maar verder vind ik het minder dan de eerdere seizoenen.


RE: [Series] Welke kijk jij? - halfempty/full - 03-06-2017

Ik dacht gister trouwens dat hij even Nick Cave quotte, maar het was gewoon een kinderliedje dat Nick Cave ook gebruikt had. Misschien een ietsje minder seizoen, maar nog steeds erg goed.

Verder tussendoor Chewing Gum gekeken (staat op Netflix), een comedieserie. Niet over de hele linie even grappig, maar met toch hilarische momenten.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Fitz - 03-06-2017

(03-06-2017, 00:25)remothebest Wrote: Varga is een fantastisch karakter, maar verder vind ik het minder dan de eerdere seizoenen.



RE: [Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 04-06-2017

Ja wel redelijk eens wat betreft Fargo. Maar goed, vond de voorgaande seizoenen ook wel buitencategorie. Dit kijkt nog steeds heerlijk weg.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Enzo - 07-06-2017

(09-05-2017, 10:02)Enzo Wrote: Na eerst alleen het eerste seizoen gekeken te hebben nu weer verdergegaan met seizoen 2 van Rectify. Ik zit er meteen weer in, prachtige serie.

Afgekeken, van begin tot het einde een prachtige serie, lekker traag tempo, veel nadruk op personages en geloofwaardig drama en bij tijd en wijle geweldige dialogen.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Sphinx - 09-06-2017

Sense8 de laatste aflevering van seizoen twee gezien. Het voelde niet als een season finale en nu lees ik dat de serie verder gecanceld is... Fuck. Naast Suits de enige serie waar ik het geduld voor had om te blijven kijken.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 09-06-2017

What the fuck, dat is wel een kutzooi, daar zat nog zo veel potentie in, grrrrrr.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Oepsje - 11-06-2017

Dat las ik ook inderdaad, daarom twijfel ik nu of ik uberhaupt wel aan seizoen 2 moet gaan beginnen. Vond Sense8 een van de series met heel veel toffe ideeën.

Dit weekend 13 reasons why gekeken en dat is toch ook wel echt een goede serie!


RE: [Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 11-06-2017

(02-06-2017, 22:06)Gunnar Wrote: Iemand al begonnen aan HoC S5? Eerste twee afleveringen komt het nog niet erg op gang.

Nog niet. Maar ik ben ondanks dit mindere vooruitzicht toch wel benieuwd.


RE: [Series] Welke kijk jij? - 1996Customer - 12-06-2017

Aan Fargo begonnen, en boy is dit goed. Zat meteen al aan aflevering 5. Fantastische reeks.


RE: [Series] Welke kijk jij? - JorisR - 12-06-2017

Heb de eerste helft van Fargo S3 er ook op zitten. Net zo fantastisch als de vorige twee seizoenen, wat mij betreft. Mede dankzij Ewan McGregor: je vergeet tijdens het kijken gewoon dat hij twee rollen speelt. En het lijkt behoedzamer - en daarmee beter - opgebouwd dan S2, dat iets te vroeg piekte.


RE: [Series] Welke kijk jij? - halfempty/full - 12-06-2017

Aflevering 8 was echt heel sterk.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Martijn - 13-06-2017

Eerste seizoen van the Sopranos gezien, als dit niveau wordt doorgezet voorzie ik een nieuwe favoriete serie.


RE: [Series] Welke kijk jij? - JorisR - 13-06-2017

(13-06-2017, 19:16)Martijn Wrote: Eerste seizoen van the Sopranos gezien, als dit niveau wordt doorgezet voorzie ik een nieuwe favoriete serie.

Het niveau wordt niet doorgezet. Het niveau wordt in S2 en S3 alleen maar hoger, met enkel klein dipje in S4. S5 en S6 beide buitencategorie.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 13-06-2017

Maarrrrr seizoen 4 had wel de mooiste aflevering van de serie. In dat bos.


RE: [Series] Welke kijk jij? - mad dog - 13-06-2017

Niet echt een serie, maar een miniserie uit 2008 van 5 afleveringen. The Last Enemy met Benedict CuCumberbitch en Robert Carlyle over een besmettelijk virus wat door illegale immigranten wordt overgebracht naar Europa en dan met name Engeland, wat in de tussentijd bezig is om een soort van "Big Brother is watching you" wet er doorheen te krijgen. Niet gedacht maar verrekte spannend.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Martijn - 13-06-2017

(13-06-2017, 19:47)JorisR Wrote:
(13-06-2017, 19:16)Martijn Wrote: Eerste seizoen van the Sopranos gezien, als dit niveau wordt doorgezet voorzie ik een nieuwe favoriete serie.

Het niveau wordt niet doorgezet. Het niveau wordt in S2 en S3 alleen maar hoger, met enkel klein dipje in S4. S5 en S6 beide buitencategorie.
Ah, dat is een fantastisch vooruitzicht!


RE: [Series] Welke kijk jij? - JorisR - 14-06-2017

(13-06-2017, 19:53)Schobbeyak Wrote: Maarrrrr seizoen 4 had wel de mooiste aflevering van de serie. In dat bos.

Vooruit, dat is inderdaad wel een van de hoogtepunten.


RE: [Series] Welke kijk jij? - rob12nl - 15-06-2017

Master of None S02 goedgekeurd


RE: [Series] Welke kijk jij? - supermuys - 15-06-2017

Bijna door the Keepers heen, erg sterk


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 15-06-2017

(15-06-2017, 14:24)supermuys Wrote: Bijna door the Keepers heen, erg sterk

Mooi, heb ik ook nog op mijn lijstje, maar voorlopig ben ik bij de 4e aflevering van Bloodline en heb ik al 50 uur zitten kutten in Horizon