Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



RE: [Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 15-05-2017

Heb Better Call Saul vorig jaar een half seizoen geprobeerd, maar kon er niet echt inkomen.
Begin komend weekend eens met het tweede seizoen van The Last Kingdom, wat net uit is.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 19-05-2017

(12-05-2017, 22:52)F-JЩ Wrote: Alweer halverwege het tweede seizoen van Master of None, geweldig weer.

Pas 3 afleveringen gezien, maar het is weer mooi ja.

Ik heb die eerste zonder de vertaling van het Italiaans gezien (werd dat uberhaupt vertaald?) en samen met het zwartwit maakte dat wel tot verreweg de beste aflevering tot nu toe, voor het eerst dat die serie echt origineel was.

"buono, buono, buono, brutto, brutto, brutto, brutto"


RE: [Series] Welke kijk jij? - Fitz - 19-05-2017

Tijd voor een nieuwe serie.

Peaky Blinders of Black Mirror?


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 19-05-2017

Last week tonight with John Oliver.

Wow, dit is niet alleen hilarisch, maar hij is ook nog eens origineel.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Uplift - 19-05-2017

Hij is best fucking hilarisch, tot de Democraten-lobby ook bekend als HBO boven komt drijven... en na een tijd word je er misselijk van.


RE: [Series] Welke kijk jij? - rob12nl - 19-05-2017

(19-05-2017, 12:53)Fitz Wrote: Tijd voor een nieuwe serie.

Peaky Blinders of Black Mirror?

Black Mirror zou mijn suggestie zijn


RE: [Series] Welke kijk jij? - Enzo - 19-05-2017

(19-05-2017, 14:24)rob12nl Wrote:
(19-05-2017, 12:53)Fitz Wrote: Tijd voor een nieuwe serie.

Peaky Blinders of Black Mirror?

Black Mirror zou mijn suggestie zijn

Voor mij werkt Black Mirror beter als je af en toe een aflevering kijkt en ondertussen gewoon andere dingen kijkt.


RE: [Series] Welke kijk jij? - hythloth - 19-05-2017

(19-05-2017, 14:21)Uplift Wrote: tot de Democraten-lobby ook bekend als HBO boven komt drijven... en na een tijd word je er misselijk van.

Kan je voorbeelden geven? Ik kijk zelden naar John Oliver, maar ben wel benieuwd naar de invloed van HBO.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Uplift - 21-05-2017

De aflevering over Jill Stein zegt genoeg.

En na de verkiezing van Trump gebruikt hij zoals alle andere liberal pundits één argument: RUSSIA RUSSIA RUSSIA THE RUSSIANS PUTIN RUSSIA HOLY SHIT RUSSIA PUTIN


RE: [Series] Welke kijk jij? - ahha - 22-05-2017

Dus, Twin Peaks is weer begonnen, iemand al iets gezien en maakt het de redelijk hoge verwachtingen waar? Ik weet niet waarom maar ik ben bang dat het tegen gaat vallen  dus nog maar niet begonnen.


RE: [Series] Welke kijk jij? - JorisR - 22-05-2017

Ik heb het vijfde seizoen van The Americans zitten bingen dit wekeend, maar viel me wel vies tegen deze keer. Tergend traag, saai en pas na elf afleveringen lijkt er echt een keer iets op het spel te komen staan.


RE: [Series] Welke kijk jij? - reaper - 22-05-2017

(22-05-2017, 07:12)ahha Wrote: Dus, Twin Peaks is weer begonnen, iemand al iets gezien en maakt het de redelijk hoge verwachtingen waar? Ik weet niet waarom maar ik ben bang dat het tegen gaat vallen  dus nog maar niet begonnen.

ik zou het graag willen zien, maar ik moet eerst seizoen 2 nog uitzien, zal voor deze week zijn


RE: [Series] Welke kijk jij? - halfempty/full - 22-05-2017

Ik ben ook nog bezig met seizoen 1. Ik moet zeggen dat het soap-achtige moeilijk kan plaatsen.


RE: [Series] Welke kijk jij? - timvank - 22-05-2017

s03e01 en e02 net gezien. Heb er best wel van genoten, al kan ik bij een hedendaagse serie maar heel moeilijk door gare special effects heenkijken.


RE: [Series] Welke kijk jij? - mad dog - 22-05-2017

Westworld afgerond, viel me toch wat tegen helaas. Vond vooral de eerste afleveringen iets te traag, vanaf aflevering zes kwam er gelukkig wat vaart in. Goed maar werd niet weggeblazen bij deze serie.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 25-05-2017

Van de tien nieuwe afleveringen Sense8 heb ik er nu 4 gehad en het is weer echt heel vet. Die kerstspecial (om een vage reden omgedoopt tot aflevering 1 van seizoen 2) temperde bij mij echt de verwachtingen, maar hier hebben die scenes samen weer echt een doel en ontwikkelt het verhaal zich ook weer.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 25-05-2017

(22-05-2017, 21:59)mad dog Wrote: Westworld afgerond, viel me toch wat tegen helaas. Vond vooral de eerste afleveringen iets te traag, vanaf aflevering zes kwam er gelukkig wat vaart in. Goed maar werd niet weggeblazen bij deze serie.

Ik vond die eerste 6 juist wel een mooie opbouw, toen die vaart er in kwam hebben ze helaas qua verhaallijn de verkeerde afslag genomen.


RE: [Series] Welke kijk jij? - 1996Customer - 26-05-2017

(22-05-2017, 20:59)timvank Wrote: s03e01 en e02 net gezien. Heb er best wel van genoten, al kan ik bij een hedendaagse serie maar heel moeilijk door gare special effects heenkijken.

Ik kon totaal niks met de eerste aflevering. Het is echt meer die obscure Lynch shit dan het Twin Peaks is, na twee afleveringen kan je natuurlijk niet oordelen, maar toch smaakt het wat wrang.


RE: [Series] Welke kijk jij? - 1996Customer - 26-05-2017

Aflevering 4 is echt absurd AF.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 27-05-2017

Sense8 seizoen twee is heel erg vet.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Johan - 27-05-2017

Mooi, dan val ik niet in een zwart gat na Twin Peaks en The Leftovers. Zeker The Leftovers is elke aflevering weer genieten.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 27-05-2017

Goed te weten, die staat op stapel na The Leftovers. Ook nog 1 aflevering Homeland te gaan en dan vanaf maandag weer HoC erbij denk ik.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 27-05-2017

Twin Peaks pak ik wel op als het seizoen compleet is.


RE: [Series] Welke kijk jij? - remothebest - 27-05-2017

Ik ben ook maar eens begonnen met The Leftovers (seizoen 1). De eerste 3 afleveringen bevallen heel goed. (Afl. 3 was echt fantastisch met Eccleston)


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 27-05-2017

En dan is het tweede seizoen nog veel beter. Het derde begin ik binnenkort eens aan.

En the get down is naar ale waarschijnlijkheid gecancelled.