Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



RE: [Series] Welke kijk jij? - Dielie - 03-05-2017

yep. vooral die openingsscene, [spoiler]Blast from the past met Don Eladio![/spoiler]


RE: [Series] Welke kijk jij? - Uplift - 03-05-2017

Die aflevering zit tjokvol dergelijke details. Zeer knap vakwerk.


RE: [Series] Welke kijk jij? - matthijs603 - 04-05-2017

(26-04-2017, 12:33)matthijs603 Wrote:
(26-04-2017, 12:08)Willie Wrote: Ik denk niet dat je aflevering 1 van seizoen 1 hebt gezien.

Die gaat namelijk over het neuken van een varken. Als in het letterlijk neuken van een varken.

Edit: als het die Bryce Dallas Howard aflevering was, dan is het seizoen 3. En vond je dat beeld van het continu elkaar beoordelen niet angstaanjagend?

S01E02 is een mindere aflevering, maar doet een beetje hetzelfde, en die moet je vooral kijken voor Jessica Brown Findlay (en dan daarna uiteraard haar naaktvideo's bekijken)

Je hebt gelijk, het was S03E01. Dat beeld was inderdaad beangstigend, vandaar: goed en interessant uitgangspunt. Maar dat einde, bij de bruiloft, vond ik nogal Mean Girls.

Gisteren de eerste twee afleveringen van seizoen 1 gezien. Die eerste, met dat varken, is best wel briljant. En inderdaad, zoals Maynard ook zei, per aflevering een stijl. Mooie serie toch wel ja.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 05-05-2017

Kijktip

vanaf zondag zendt de VPRO een tiendelige serie uit genaamd the mind of the universe waarin 30 wetenschappers aan bod komen en als ik het promopraatje mag geloven (en dat doe ik) zijn het ook nog eens zeer gerenommeerde wetenschappers.

Het programma is internationaal en al het ruwe materiaal wordt online gezet (een eis van de wetenschappers zelf)


RE: [Series] Welke kijk jij? - ahha - 05-05-2017

Heb even gemist dat dit eraan zat te komen maar ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Iron Fist niet gezien maar Daredevil, Jessica Jones en Luke Cage vond ik wel geslaagd. The Defenders dus

https://www.youtube.com/watch?v=qKUbY9t5Hh0


RE: [Series] Welke kijk jij? - remothebest - 08-05-2017

Sense8 seizoen 2: na een paar aflevering vind ik dat het een stuk beter is dan het eerste seizoen. De individuele verhaallijnen profiteren vaker van de andere karakters en dat geeft een een prettigere flow.

American Gods: Ik ben toch wel overtuigd, het is soms een tikje style over substance, maar wel heel gaaf. Fuller flikt het weer.

Fargo: Gewoon weer goed, zoals we inmiddels gewend zijn

Better Call Saul: Beste seizoen tot nu toe, vooral voor kenners van Breaking Bad.

Handmaiden's Tale: Aflevering 1 was overtuigend, maar ik kijk op dit moment iets te veel, dus de rest van de afleveringen laat ik even wachten.


RE: [Series] Welke kijk jij? - ahha - 08-05-2017

Silicon Valley is ook weer erg vermakelijk.


RE: [Series] Welke kijk jij? - JorisR - 08-05-2017

En Veep niet te vergeten.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 09-05-2017

Ja Silicon Valley is weer genieten.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Enzo - 09-05-2017

Na eerst alleen het eerste seizoen gekeken te hebben nu weer verdergegaan met seizoen 2 van Rectify. Ik zit er meteen weer in, prachtige serie.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 09-05-2017

3 is het beste en het vierde kent een mooie afronding.

Zit zelf helemaal in The get down. Heerlijk. Als je niet van Luhrmann houdt: kijk het niet.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Sphinx - 09-05-2017

(08-05-2017, 15:21)remothebest Wrote: Sense8 seizoen 2: na een paar aflevering vind ik dat het een stuk beter is dan het eerste seizoen. De individuele verhaallijnen profiteren vaker van de andere karakters en dat geeft een een prettigere flow.
Nice! Hier zat ik erg naar uit te kijken.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 09-05-2017

(09-05-2017, 10:20)Willie Wrote: 3 is het beste en het vierde kent een mooie afronding.

Zit zelf helemaal in The get down. Heerlijk. Als je niet van Luhrmann houdt: kijk het niet.

Ja The Get Down was gaaf. Denk dat de meeste hier die een beetje van die old-school hiphop en disco muziek houden het wel kunnen waarderen.


RE: [Series] Welke kijk jij? - halfempty/full - 09-05-2017

Eerste aflevering van Fargo S3 gezien. Ben ik de enige die bij het nummer van de soundtrack de hele tijd verwacht dat Hall of the Mountain King gaat beginnen?


RE: [Series] Welke kijk jij? - thomas9790 - 09-05-2017

Better Call Saul S03E05. Emmy voor Michael McKean, pl0x.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Jorrit - 10-05-2017

Moet ik eerst die kerstspecial kijken alvorens ik met s2 van Sense8 begin?

Als het gewoon een random recap is dan sla ik hem over namelijk.


RE: [Series] Welke kijk jij? - remothebest - 10-05-2017

(10-05-2017, 00:08)Jorrit Wrote: Moet ik eerst die kerstspecial kijken alvorens ik met s2 van Sense8 begin?

Als het gewoon een random recap is dan sla ik hem over namelijk.

Die kerstspecial geldt wel echt als aflevering 1 van het tweede seizoen, dus niet overslaan.


RE: [Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 11-05-2017

Ik mis Fargo s3e4 op mijn Netflix. Meer mensen last van?


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 11-05-2017

Nee.


RE: [Series] Welke kijk jij? - remothebest - 11-05-2017

(11-05-2017, 12:02)geluksknikker Wrote: Ik mis Fargo s3e4 op mijn Netflix. Meer mensen last van?

[Image: nQZH7Zs.png]
1 2 3 5...
ik kan 4 ook niet vinden


RE: [Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 11-05-2017

Bij mij mist ie ook. Veilig om aan te nemen dat iedereen dit heeft en bij Netflix iets mis gaat.


RE: [Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 12-05-2017

Fargo seizoen 3 gaat wel volledig de cultmodus in. Na aflevering 4 weet ik niet meer heel zeker of dit seizoen een absolute topper gaat worden.


RE: [Series] Welke kijk jij? - F-JЩ - 12-05-2017

Alweer halverwege het tweede seizoen van Master of None, geweldig weer.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 15-05-2017

Klaar met seizoen 4 van Breaking Bad, wat een spanning in die laatste drie afleveringen. Nou nog nummer 5, en dan maar aan Better Call Saul beginnen?


RE: [Series] Welke kijk jij? - Uplift - 15-05-2017

BCS is zeker een aanrader, ja. Een must als je BB al gezien hebt.