Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



RE: [Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 04-04-2017

Ik ben zes afleveringen onderweg met Rectify en nu lijkt de serie verdwenen te zijn van Netflix. Is dit alles wat op Netflix staat van deze serie? Iemand enig idee?


RE: [Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 04-04-2017

Seizoen 7 van The Walking Dead liep een beetje met een sisser af gisteravond, hoeveel verborgen ingangen heeft dat Alexandria? Zonde van de toch wel goeie spanningsopbouw van die aflevering, ondanks het zoals wel vaker te hoge emo-gehalte (waren al die flashbacks nou echt nodig?). Maar de standoff aan het eind spiegelde wel mooi met hoe dit seizoen begonnen was.

Pluspunten: het wordt nu echt oorlog met de Saviors dus het tempo gaat omhoog na al die opbouw, en Jeffrey Dean Morgan blijft de show stelen. Maar door de recentere delen van de comic (vooral volume 27: The Whisperer War) kijk ik nu al uit naar alles wat er na die oorlog te gebeuren staat. Het verhaal van de serie kan zoveel interessanter, als ze het lef maar hebben om de personages wat meer van de nuance te geven die ze op papier hebben, wat nu nog lang niet altijd zo is.

Heeft er nog iemand gekeken, of wordt TWD hier nu (gniffel) doodgezwegen?


RE: [Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 04-04-2017

(04-04-2017, 06:26)geluksknikker Wrote: Ik ben zes afleveringen onderweg met Rectify en nu lijkt de serie verdwenen te zijn van Netflix. Is dit alles wat op Netflix staat van deze serie? Iemand enig idee?

Er zijn vier seizoenen maar kennelijk staat alleen het eerste (hier) op Netflix. Er valt vaak maar weinig peil op te trekken wat wel en niet voor iedereen beschikbaar wordt gemaakt, en dat geldt niet alleen voor deze serie.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 04-04-2017

Is dat niet een verschil tussen een premium account en het instap-account?


RE: [Series] Welke kijk jij? - hythloth - 04-04-2017

Nieuwe aflevering van Rick & Morty die uitkwam op 1 April.

Geweldig; kan niet wachten op de rest van seizoen 3.


RE: [Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 04-04-2017

(04-04-2017, 17:12)Fenderboy Wrote: Is dat niet een verschil tussen een premium account en het instap-account?

Ik heb een premium account, dus dat kan het niet zijn.

Nu maar begonnen aan Happy Valley.


RE: [Series] Welke kijk jij? - atthedrive-in - 04-04-2017

Broadchurch seizoen 3. Blijft een bijzondere serie.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Uplift - 04-04-2017

(04-04-2017, 16:50)Maynard-J Wrote: Seizoen 7 van The Walking Dead liep een beetje met een sisser af gisteravond, hoeveel verborgen ingangen heeft dat Alexandria? Zonde van de toch wel goeie spanningsopbouw van die aflevering, ondanks het zoals wel vaker te hoge emo-gehalte (waren al die flashbacks nou echt nodig?). Maar de standoff aan het eind spiegelde wel mooi met hoe dit seizoen begonnen was.

Pluspunten: het wordt nu echt oorlog met de Saviors dus het tempo gaat omhoog na al die opbouw, en Jeffrey Dean Morgan blijft de show stelen. Maar door de recentere delen van de comic (vooral volume 27: The Whisperer War) kijk ik nu al uit naar alles wat er na die oorlog te gebeuren staat. Het verhaal van de serie kan zoveel interessanter, als ze het lef maar hebben om de personages wat meer van de nuance te geven die ze op papier hebben, wat nu nog lang niet altijd zo is.

Heeft er nog iemand gekeken, of wordt TWD hier nu (gniffel) doodgezwegen?

Spoilers, much? 

Ik heb geen tijd gehad voor series in 2017, dus TWD laat ik voorlopig vallen, na 6.5 seizoenen mee te zijn geweest. Maar zoals hytloth al zegt: Rick & Morty is terug.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 04-04-2017

Die hebben wel teringlang nodig gehad om 10 aflevering te maken.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 05-04-2017

(04-04-2017, 19:56)Uplift Wrote:
(04-04-2017, 16:50)Maynard-J Wrote: Seizoen 7 van The Walking Dead liep een beetje met een sisser af gisteravond, hoeveel verborgen ingangen heeft dat Alexandria? Zonde van de toch wel goeie spanningsopbouw van die aflevering, ondanks het zoals wel vaker te hoge emo-gehalte (waren al die flashbacks nou echt nodig?). Maar de standoff aan het eind spiegelde wel mooi met hoe dit seizoen begonnen was.

Pluspunten: het wordt nu echt oorlog met de Saviors dus het tempo gaat omhoog na al die opbouw, en Jeffrey Dean Morgan blijft de show stelen. Maar door de recentere delen van de comic (vooral volume 27: The Whisperer War) kijk ik nu al uit naar alles wat er na die oorlog te gebeuren staat. Het verhaal van de serie kan zoveel interessanter, als ze het lef maar hebben om de personages wat meer van de nuance te geven die ze op papier hebben, wat nu nog lang niet altijd zo is.

Heeft er nog iemand gekeken, of wordt TWD hier nu (gniffel) doodgezwegen?

Spoilers, much? 

Ik heb geen tijd gehad voor series in 2017, dus TWD laat ik voorlopig vallen, na 6.5 seizoenen mee te zijn geweest. Maar zoals hytloth al zegt: Rick & Morty is terug.

O sorry... volgens mij gaf ik inhoudelijk toch niks weg, behalve dat het oorlog wordt. Maar dat de situatie met Negan zou gaan escaleren was juist het logische eindpunt na de manier waarop de eerste helft van het seizoen was geëindigd.

Deze tweede seizoenshelft was verder wel de moeite, de karakterontwikkeling was bij sommige personages erg interessant. Maar nu de groep (alweer) verdeeld was geraakt over verschillende locaties miste het focus als geheel. Zo krijg je afleveringen die op zichzelf wel vermakelijk zijn maar teveel losstaan van de rest om iets bij te dragen aan de grote lijn, zoals "Rick en Michonne gaan naar de kermis". Om nog maar te zwijgen van die kutaflevering in de eerste helft: "Tara gaat met zwangerschapsverlof naar zee" (nou ja zijzelf niet, maar die actrice moest er om die reden even uit), ik vraag me nog steeds af waar Heath gebleven is.

Excuses voor deze rant, maar wij hebben ons als die-hard fans van de serie én de comic af en toe groen en geel geërgerd aan de losse eindjes en het gebrek aan richting. Daar heeft Breaking Bad toch geen last van.

Anyway... ik had nog nooit van Rick & Morty gehoord, bedankt voor de tip.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Halo 2.0 - 05-04-2017

''Man Seeking Woman Canceled''

''Oddball television was delivered a tragic blow when FXX announced the cancelation of Simon Rich’s hilarious and bizarre Man Seeking Woman , strongly suggesting that the delightfully surreal series was indeed too precious for this world. Though not a total surprise, the news is disappointing for a variety of reasons, but mostly because the series starring Jay Baruchel and Eric André was one of the most original, heartfelt, and laugh-out-loud funny shows on television over the past few years.''


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 05-04-2017

An sich zonde, maar wel een mooi einde zo.


RE: [Series] Welke kijk jij? - reaper - 05-04-2017

rick & morty
wat een begin van seizoen 3


RE: [Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 05-04-2017

(04-04-2017, 19:12)atthedrive-in Wrote: Broadchurch seizoen 3. Blijft een bijzondere serie.

Op de BBC? Op netflix staat die in ieder geval nog niet


RE: [Series] Welke kijk jij? - atthedrive-in - 05-04-2017

Via stremio met engelse subtitels. Komt inderdaad van bbc


RE: [Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 06-04-2017

Van Rick & Morty staan twee seizoenen op Netflix, hoe kijken jullie die nieuwe aflevering? Of meer in het algemeen: al die dingen die niet op Netflix staan?


RE: [Series] Welke kijk jij? - Uplift - 06-04-2017

Internet.


RE: [Series] Welke kijk jij? - hythloth - 06-04-2017

Ik vond de nieuwste R&M aflevering doodleuk op Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=iqNke_paPxU


RE: [Series] Welke kijk jij? - Uplift - 06-04-2017

Supervette aflevering trouwens. Vanavond nog maar eens opnieuw bekijken.


RE: [Series] Welke kijk jij? - atthedrive-in - 06-04-2017

(06-04-2017, 11:04)Maynard-J Wrote: Van Rick & Morty staan twee seizoenen op Netflix, hoe kijken jullie die nieuwe aflevering? Of meer in het algemeen: al die dingen die niet op Netflix staan?

Ik heb geen netflix maar kijk via de app Stremio + juan carlos 2 add on


RE: [Series] Welke kijk jij? - reaper - 06-04-2017

(06-04-2017, 11:12)Uplift Wrote: Supervette aflevering trouwens. Vanavond nog maar eens opnieuw bekijken.

de verschillende verwijzingen naar oa breaking bad en dergelijke zijn ook weer leuk gevonden


RE: [Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 06-04-2017

(06-04-2017, 11:26)atthedrive-in Wrote:
(06-04-2017, 11:04)Maynard-J Wrote: Van Rick & Morty staan twee seizoenen op Netflix, hoe kijken jullie die nieuwe aflevering? Of meer in het algemeen: al die dingen die niet op Netflix staan?

Ik heb geen netflix maar kijk via de app Stremio + juan carlos 2 add on

Bedankt! Ik ben dus van die generatie die heel veel muziek en films heeft binnengehaald via Soulseek en The Pirate Bay maar niet meer mee heeft gekregen hoe men nu aan z'n trekken komt. Ik zocht via Torrentz laatst nog naar een film die hier niet uit zou komen... niks gevonden.


RE: [Series] Welke kijk jij? - ahha - 07-04-2017

The Newsroom heeft hun foto op facebook veranderd, zou mooi zijn als daar weer een nieuw seizoen van komt.


RE: [Series] Welke kijk jij? - remothebest - 07-04-2017

Westworld en Six Feet Under hebben ook hun facebookfoto veranderd naar dezelfde vorm. Ik zou er maar niks in lezen.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 08-04-2017

Nu dan ook Westworld gezien, ik vond die finale toch best wel
mindblowing, erg vette serie.