Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



RE: [Series] Welke kijk jij? - kevin - 18-02-2017

Taboo, net 2 afleveringen achter de rug. Heel tof. Uitstekende Tom Hardy. Britse V.O.C. Oorlog met VS, lief zusje en de erfenis..Beetje mysterieus..


RE: [Series] Welke kijk jij? - BigBird - 23-02-2017

Quote:Het derde seizoen van Fargo gaat op 19 april op de Amerikaanse zender FX van start en komt later ook in de Benelux naar Netflix. Bij de aankondiging van de Amerikaanse releasedatum werden ook meteen plotdetails uit de doeken gedaan.

Seizoen 3 speelt zich af in het jaar 2010 en is hiermee het meest hedendaagse tijdperk van de serie. Acteur Ewan McGregor speelt de rollen van de tweelingbroers Emmit en Ray Stussy. Emmet is de koning van het parkeerterrein van Minnesota. Ray is zijn jongere broer die reclasseringsambtenaar is en zijn broer de schuld geeft van zijn ongeluk.

Verder spelen de actrices Carrie Coon (The Leftovers), Mary Elizabeth Winstead (10 Cloverfield Lane) en acteur David Thewlis (Harry Potter) een rol in dit derde seizoen.

Coon speelt de rol van de lokale politieagente Gloria Burgle, een gescheiden moeder die niet helemaal begrijpt waarom mensen met hun smartphone getrouwd zijn. Winstead neemt de rol van het personage Nikki Swango op zich. Thewlis speelt de rol van een kapitalist genaamd V.M. Vargas.
De opnames van het derde seizoen vinden wederom in Canada plaats en vorige maand liet Executive Producer Warren Littlefield weten hoe het derde seizoen met de voorgaande twee seizoenen is verbonden.



RE: [Series] Welke kijk jij? - ahha - 27-02-2017

Ben benieuwd welke kant Taboo in seizoen twee op gaat, net de laatste aflevering van het eerste seizoen gezien en echt een serie die over de gehele linie erg sterk is.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Oepsje - 27-02-2017

(27-02-2017, 01:45)ahha Wrote: Ben benieuwd welke kant Taboo in seizoen twee op gaat, net de laatste aflevering van het eerste seizoen gezien en echt een serie die over de gehele linie erg sterk is.

Inderdaad erg sterke serie die me constant geboeid heeft. Erg sterk acteerwerk en een interessant verhaal!


RE: [Series] Welke kijk jij? - BigBird - 01-03-2017

David Fincher en Netflix komen weer met een pareltje https://youtu.be/rAbVV_oRXxA


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 01-03-2017

Wel een rukcast


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 07-03-2017

The Deuce biedt meer potentie, over toen New york zo'n beetje op zijn dieptepunt zat en David Simon.

http://www.imdb.com/title/tt4998350/


RE: [Series] Welke kijk jij? - Dielie - 14-03-2017

Er staat blijkbaar een pop-up Pollos Hermanos restaurant op SXSW.
Begin April begint Better Call Saul weer, met Gus!




RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 17-03-2017

Ook maar eens Mr. Robot aan het kijken. Nog een paar afleveringen in seizoen 2 te gaan.

Zijn een beetje omgedraaide seizoenen, het eerste begint heel goed, spannend en gaat als een nachtkaars uit, terwijl het tweede matig begint, de situatie rond Elliott irritant wordt en ik de serie na aflevering 7 het raam uit wilde smijten. Maar daar nog eens goed over nagedacht en uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat dat best briljant was en nu kent het seizoen een "normale" opbouw en wordt de spanning goed opgebouwd. Afleveringen van 50 minuten doet de serie goed, de eerste paar van seizoen twee waren langer dan een uur en dat werd saai.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 23-03-2017

Luke Cage. Goeie actie, en fijne muziek ook. Maar 13 afleveringen is toch echt te veel. Na een geweldige wending ergens halverwege kwam de spanning niet meer op het oude niveau.

Nu eindelijk bezig (5 afleveringen onderweg) met seizoen 2 van Breaking Bad, met het voornemen om de serie nu in één keer uit te kijken. Tot dusver: geweldig!


RE: [Series] Welke kijk jij? - JorisR - 23-03-2017

Trailer voor Fargo seizoen 3 (vanaf 19 april), met dubbelrol voor Ewan McGregor die twee tweelingbroers speelt. Zin in.

https://www.youtube.com/watch?v=x7NB0YQBQWI

Edit: twee broers dus


RE: [Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 23-03-2017

Dus hij heeft 4 karakters? Mijn hemel wat ingewikkeld.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 23-03-2017

(27-02-2017, 19:06)Oepsje Wrote:
(27-02-2017, 01:45)ahha Wrote: Ben benieuwd welke kant Taboo in seizoen twee op gaat, net de laatste aflevering van het eerste seizoen gezien en echt een serie die over de gehele linie erg sterk is.

Inderdaad erg sterke serie die me constant geboeid heeft. Erg sterk acteerwerk en een interessant verhaal!

Sinds het eerste seizoen van House of Cards wel het beste dat ik de laatste tijd zag.
Verder volg ik Outlander waar ik pas in het eerste seizoen zit.


RE: [Series] Welke kijk jij? - reaper - 27-03-2017

iron fist, zwakste marvel reeks maar heb het wel uitgezien.


nu the night of voort zien


RE: [Series] Welke kijk jij? - JorisR - 29-03-2017

Ik ben na veeeele jaren Twin Peaks aan het herbekijken, in aanloop naar het nieuwe seizoen later dit jaar. Hoe gedateerd het er nu soms ook uitziet naar de huidige maatstaven, het blijft bij vlagen super geestig, campy, vreemd en griezelig.


RE: [Series] Welke kijk jij? - reaper - 29-03-2017

(29-03-2017, 09:24)JorisR Wrote: Ik ben na veeeele jaren Twin Peaks aan het herbekijken, in aanloop naar het nieuwe seizoen later dit jaar. Hoe gedateerd het er nu soms ook uitziet naar de huidige maatstaven, het blijft bij vlagen super geestig, campy, vreemd en griezelig.

ik heb het eerste seizoen gezien, maar ga een rewatch doen eens seizoen 2 op netflix staat


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 29-03-2017

Baskets


RE: [Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 30-03-2017

Klaar met Breaking Bad seizoen 2. Voor de verandering eens een serie die wel van begin tot eind blijft boeien, geen enkel zwak personage bevat en bijna elke aflevering wel een moment bevat om niet te vergeten. En als ik de lijst van episodes met beoordelingen op de IMDb moet geloven wordt het in seizoen 3 t/m 5 alleen nog maar beter.


RE: [Series] Welke kijk jij? - remothebest - 30-03-2017

Bezig met 2 superheldenshows:
Iron Fist en Legion
Het verschil kon haast niet groter. Iron Fist is zwak, visueel te veilig, legt te veel uit en heeft een afgrijselijk naïef hoofdpersonage. Ik blijf wel kijken omdat ik de andere Netflix Marvel shows goed vond (Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage).
Legion daarentegen is een visueel pareltje van Noah Hawley (Fargo) die duidelijk naar de Britse serie Utopia heeft gekeken, en naar Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Soms verzandt het iets te veel in symbolische vage trippy montages, maar over het algemeen erg interessant.


RE: [Series] Welke kijk jij? - hythloth - 30-03-2017

(30-03-2017, 12:50)Maynard-J Wrote: Klaar met Breaking Bad seizoen 2. Voor de verandering eens een serie die wel van begin tot eind blijft boeien, geen enkel zwak personage bevat en bijna elke aflevering wel een moment bevat om niet te vergeten. En als ik de lijst van episodes met beoordelingen op de IMDb moet geloven wordt het in seizoen 3 t/m 5 alleen nog maar beter.

Yup, de eerste twee seizoenen zijn de minste van de gehele serie. Veel kijkplezier!


RE: [Series] Welke kijk jij? - supermuys - 30-03-2017

Sons of Anarchy aan het binge-watchen, bijna klaar met seizoen 4


RE: [Series] Welke kijk jij? - Willie - 31-03-2017

Teddy Ruxpin


RE: [Series] Welke kijk jij? - JorisR - 31-03-2017

(31-03-2017, 09:24)Willie Wrote: Teddy Ruxpin

Hoe zou het toch met Kas van Iersel zijn?


RE: [Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 31-03-2017

Die presenteert nog steeds Denktank


RE: [Series] Welke kijk jij? - mad dog - 31-03-2017

Begonnen aan Westworld. Top!