Graz
Klein en minder fijn popnieuws - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Klein en minder fijn popnieuws (/showthread.php?tid=11)



Klein en minder fijn popnieuws - e10ne - 03-02-2015

Willie Wrote:
Rockbeer Wrote:4. Ze ging gekleed als een hoer.

Dat maakt me toch nieuwsgierig en ik ben teleurgesteld, als u in het vervolg iets waardigs post, maak die belofte dan ook waar.

De Linker haai was wel weer leuk.


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 03-02-2015

Rockbeer Wrote:
BigBird Wrote:
Schobbeyak Wrote:En mensen die gisteren kwamen vertellen hoe goed Katy Perry wel niet is.

Dat was echt tenenkrommend. Giel Beelen die vertelde dat ze veel beter is dan Madonna omdat ze haar eigen nummers schrijft.
Ik keek live naar de Superbowl en kreeg er gratis Katy Perry bij. Eens even een opsomming:

1. Ze zong zo vals als de tering.
2. Als het niet vals was, was het van een bandje en playbackte Katy Perry.
3. Ze had een totaal debiele performance met die mafkezen in Walt Disney pakken.
4. Ze ging gekleed als een hoer.

Als je mij duizend euro geeft, ga ik nog niet naar het optreden van haar. Het is echt verschrikkelijk en ik begrijp niet dat het optreden in de rust van de Superbowl zo positief wordt beoordeeld. Mensen die ik erover aanspreek, verklaren mij trouwens voor gek: "Katy Perry was waanzinnig en ze maakte er een fantastische show van." Nou.. dan heb ik naar iets anders gekeken.
Nederlandse bible belt Graz'er? Of hebben ze daar geen internet?


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 03-02-2015

Loov Wrote:
JorisR Wrote:Als Battles, Ben Frost, Carter Tutti Void en Gazelle Twin op Rewire staan, ben je al een heel eind.

Ryoji Ikeda, Nils Frahm, Ben Frost, James Holden. Maar verrek je hebt gelijk. Datum komt ook best wel goed overheen.
Het festival in Wenen had ik al afgeschreven omwille van het dubbel weekend concept, maar m.n. Battles met een nieuw album, CTV, Frost solo (zoals op LGW?), Ikeda en Frahm zou ik in onze contreien voor geen geld missen. Vergeet ik er nog ergens eentje?


Klein en minder fijn popnieuws - Enzo - 03-02-2015

Uplift Wrote:
Loov Wrote:
JorisR Wrote:Als Battles, Ben Frost, Carter Tutti Void en Gazelle Twin op Rewire staan, ben je al een heel eind.

Ryoji Ikeda, Nils Frahm, Ben Frost, James Holden. Maar verrek je hebt gelijk. Datum komt ook best wel goed overheen.
Het festival in Wenen had ik al afgeschreven omwille van het dubbel weekend concept, maar m.n. Battles met een nieuw album, CTV, Frost solo (zoals op LGW?), Ikeda en Frahm zou ik in onze contreien voor geen geld missen. Vergeet ik er nog ergens eentje?
Het eerste weekend is een stuk interessanter dan het tweede, met Battles, GY!BE, Ben Frost, Holden en Grouper. CTV ook. Tweede weekend heb je dan Nils Frahm (die ik al in Praag ga zien) en Autechre.


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 03-02-2015

Beide weekends gaan moeilijk voor mij, maar inderdaad... het zwaartepunt ligt bij dat eerste. En geld heb ik sowieso niet genoeg, denk ik.

Holden is trouwens nog zo'n naam. Die gaat kennelijk met een nog grotere band touren. Wellicht ook nieuw materiaal.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 03-02-2015

Martijn Wrote:Haar tetten waren amper te zien in de pakjes die ze aanhad, had veel meer ingezeten.

deze is beter ja

[youtube]http://youtu.be/HEukkVaKZeA[/youtube]


Klein en minder fijn popnieuws - ahha - 03-02-2015

Wow de horror er werd me gevraagd om hier: http://theflyingdutch.com/ mee naar toe te gaan, ik heb vriendelijk bedankt.


Klein en minder fijn popnieuws - Enzo - 03-02-2015

Een Slowaaks festival waar van de eerste 5 namen er 4 Belgisch zijn...
http://www.grapefestival.sk/line-up


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 03-02-2015

Goeie connectie met de MainstreamAlternatiefStasi


Klein en minder fijn popnieuws - Stefan - 04-02-2015

Quote:Sled Island is thrilled to announce Godspeed You! Black Emperor as the festival's guest curators for 2015.
Sick


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 04-02-2015

What Kim Gordon’s memoir reveals about the end of her marriage and Sonic Youth's final days: http://t.co/gA5GdfgBRp


Lijkt me zeer interessant boek voor sonic youth liefhebbers


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 05-02-2015

Behoorlijk hardcore, die Moore-affaire.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 05-02-2015

Wat je zo lees her en der is dat Gordon door een hel is gegaan. Een reunie van SY zal er doen ook nooit meer inzetten denk ik. Zeker gezien hun leeftijden.


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 05-02-2015

Zou een band als SY onwaardig zijn. Ook niet de beste live-band, dus ja.


Klein en minder fijn popnieuws - Snackbarharses - 05-02-2015

Ik zie een SY reunie niet gebeuren. Het schijnt zelfs zo te zijn dat Gordon en Moore niet eens op hetzelfde festival willen spelen.

Maar het was dus wel een waanzinnige liveband. Wie anders beweert heeft op Pukkelpop 2007 een verkeerde keuze gemaakt. Wink


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 05-02-2015

Snackbarharses Wrote:Wie anders beweert heeft op Pukkelpop 2007 een verkeerde keuze gemaakt. Wink

Heb ze drie keer gezien, en was elke keer goed.

Pukkelpop 1996
Lowlands 2007
Pukkelpop 2011

Het is dan geen strakke band zoals Arctic Monkeys of Tool, maar kwa beleving/improvisatie/spel/geluid pas het allemaal prima bij het genre dat ze spelen.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 05-02-2015

Dit is trouwens geweldige versie, met schitterende 'drop' op 4:22

[youtube]http://youtu.be/IAerMCzc9os[/youtube]


Klein en minder fijn popnieuws - Snackbarharses - 05-02-2015

BigBird Wrote:
Snackbarharses Wrote:Wie anders beweert heeft op Pukkelpop 2007 een verkeerde keuze gemaakt. Wink

Heb ze drie keer gezien, en was elke keer goed.

Pukkelpop 1996
Lowlands 2007
Pukkelpop 2011

Het is dan geen strakke band zoals Arctic Monkeys of Tool, maar kwa beleving/improvisatie/spel/geluid pas het allemaal prima bij het genre dat ze spelen.
Sonic Youth op Pukkelpop 2011, weet je dat zeker?


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 05-02-2015

Ah nee typefout ;-)
Maar ik meen ze twee keer in Hasselt gezien te hebben


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 05-02-2015

Mja, bij mij ligt de lat hoog en ik oordeel enkel op de verhouding tussen het feit dat deze band tot m'n 10 favoriete muzieknamen aller tijden behoort, maar geen van de vier keren dat ik ze live zag mij zijn bijgebleven zoals bij andere bands van datzelfde kaliber.


Klein en minder fijn popnieuws - Aron - 05-02-2015

Uplift Wrote:Mja, bij mij ligt de lat hoog en ik oordeel enkel op de verhouding tussen het feit dat deze band tot m'n 10 favoriete muzieknamen aller tijden behoort, maar geen van de vier keren dat ik ze live zag mij zijn bijgebleven zoals bij andere bands van datzelfde kaliber.
Sonic Youth op PKP 2007 was toch wel één van de beste concerten die ik ooit gezien heb. Was pas m'n tweede PKP, maar als je zo'n set als die van SY mocht aanschouwen... Life-changing, toch wel. Net als die van MBV twee jaar later in diezelfde marquee.


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 05-02-2015

Ik heb SY in 2007 slechts van ver gezien omdat ik de voorkeur gaf aan wat uiteindelijk m'n beste NIN-show ooit zou worden t.o.v. de integrale uitvoering van een album, concept waar ik geen fan van ben tenzij Tool het zou komen doen met Lateralus.

MBV in 2009 was abominabel memorabel.


Klein en minder fijn popnieuws - 1996Customer - 05-02-2015

Uplift Wrote:Ik heb SY in 2007 slechts van ver gezien omdat ik de voorkeur gaf aan wat uiteindelijk m'n beste NIN-show ooit zou worden t.o.v. de integrale uitvoering van een album, concept waar ik geen fan van ben tenzij Tool het zou komen doen met Lateralus.

MBV in 2009 was abominabel memorabel.

Een optreden met voornamelijk Year Zero nummers kan nu toch niet zo goed zijn, of vergis ik me?
En hoe kan iemand die SY in zijn all-time top 10 heeft staan nu niet naar de opvoering van hun beste album gaan kijken?


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 05-02-2015

Waren niet voornamelijk YZ nummers hoor.

En ik heb SY altijd even relevant gevonden, dus vond het wat jammer dat ze in die tijd heel even teruggrepen naar hun meest bekende werk. Dat overigens niet tot mijn favoriete SY platen behoort. Dat zijn eerder Sonic Nurse, Washing Machine en Goo.


Klein en minder fijn popnieuws - Aron - 05-02-2015

Uplift Wrote:Ik heb SY in 2007 slechts van ver gezien omdat ik de voorkeur gaf aan wat uiteindelijk m'n beste NIN-show ooit zou worden t.o.v. de integrale uitvoering van een album, concept waar ik geen fan van ben tenzij Tool het zou komen doen met Lateralus.

MBV in 2009 was abominabel memorabel.
MBV was één van de vreemdste dingen die ik ooit mocht aanschouwen. Zo verschrikkelijk slecht, dat het clichématig goed werd.

En tja, SY of NIN was voor mij niet echt een keuze, hoewel ik beiden fantastisch vindt. Wanneer ging je anders nog eens Daydream Nation integraal horen? En ik heb blijkbaar gelijk gekregen. Daarna nog 'es gezien in de AB tijdens The Eternal-tour. Goed, maar heel wat minder dan op PKP. Maar blijkbaar had Kim toen al die affaire van Moore door. Fucked up, eigenlijk.