Graz
Klein en minder fijn popnieuws - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Klein en minder fijn popnieuws (/showthread.php?tid=11)



Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 10-11-2014

Zeiken over het weer, niet echt metal dit.


Klein en minder fijn popnieuws - Willie - 10-11-2014

Nou, we gaan het songfestival winnen dit jaar hoor.

[Image: 2013-01-07_1357591007.jpg]


Klein en minder fijn popnieuws - metal bouwie - 10-11-2014

BigBird Wrote:Machine Head gaat stoppen met festivals

https://www.facebook.com/MachineHead/posts/10152541213568823

wel onzin:

Quote:But there are now more festivals than ever! In 2012 we did 3-months-straight of “summer” festivals in Europe, but summer in Europe doesn’t really start until September

Ze doen alleen geen festivals gedurende het nieuwe album.

Misschien wel een slimme zet want over een paar jaar zullen ze weer een gewilde festivalband zijn (mits de shows die ze nu gaan doen knallen).


Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 10-11-2014

Willie Wrote:Nou, we gaan het songfestival winnen dit jaar hoor.

[Image: 2013-01-07_1357591007.jpg]
Ach je had verwachts dat ze eens iets echt fatsoenlijks die kant op zouden sturen.

Ik zit btw weer volkomen te ergeren aan Marco Borsato. Dat wederom hij juist weer moet zingen bij de herdenking van MH17. Hij zoekt de ziellige verhalen steeds op om vervolgens met huilsgezicht er bij te gaan zingen. Ik vind die man echt walgelijk. Als het niet gaat over die arme negertjes in Afrika dan gaat het wel weer over slachtoffers van een vliegramp.

Zo... dat is er uit.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 10-11-2014

Indiaantje89 Wrote:Ach je had verwachts dat ze eens iets echt fatsoenlijks die kant op zouden sturen.

Wat noem jij dan echt fatsoenlijk?


Klein en minder fijn popnieuws - Camiel46 - 10-11-2014

Willie Wrote:En wie heeft er vannacht voor de televisie gezeten?

http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/article/detail/3786634/2014/11/09/Justin-Bieber-en-Ariana-Grande-winnen-MTV-EMA-2014.dhtml

One Direction won de prijs 'best live'...
Als je dan toch Slash of U2 heet treed je dan toch bij voorbaat alleen playbackend op.


Klein en minder fijn popnieuws - Willie - 10-11-2014

Maar daar krijgen tienermeisjes geen natte twat meer van.


Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 10-11-2014

BigBird Wrote:
Indiaantje89 Wrote:Ach je had verwachts dat ze eens iets echt fatsoenlijks die kant op zouden sturen.

Wat noem jij dan echt fatsoenlijk?
In ieder geval niet zo'n opgegraven artiest als Trijntje Oosterhuis. Ik zou toch voor iets anders kiezen a la Floor Jansen of Within Temptation. Zelfs een Racoon zie ik meer kansen maken dan dit.

En er zijn natuurlijk wel degelijke goede NL muzikanten maar die gaan nooit op ESF spelen. Daarom moet je het ook niet heel serieus nemen.


Klein en minder fijn popnieuws - metal bouwie - 10-11-2014

Indiaantje89 Wrote:
BigBird Wrote:
Indiaantje89 Wrote:Ach je had verwachts dat ze eens iets echt fatsoenlijks die kant op zouden sturen.

Wat noem jij dan echt fatsoenlijk?
In ieder geval niet zo'n opgegraven artiest als Trijntje Oosterhuis. Ik zou toch voor iets anders kiezen a la Floor Jansen of Within Temptation. Zelfs een Racoon zie ik meer kansen maken dan dit.

En er zijn natuurlijk wel degelijke goede NL muzikanten maar die gaan nooit op ESF spelen. Daarom moet je het ook niet heel serieus nemen.

Vond inzending van dit jaar zeer behoorlijk.


Klein en minder fijn popnieuws - Gunnar - 10-11-2014

Vind de inzending van Trijntje ook geen garantie voor succes. Vrees voor een drakerige ballad die in drie minuten symphonisch aanzwengt.
De finale zal vast wel gehaald worden op basis van het krediet dat NL heeft opgebouwd met Anouk en Ilse de Lange.


Klein en minder fijn popnieuws - Sphinx - 10-11-2014

RH80 Wrote:
Uplift Wrote:*tumble weed* *cricket*

Nee... maar mijn activiteit op sociale media is dan ook erg beperkt.

AMST is fan trouwens. ;-)
Ik ben ook fan. Ariana Grande is geweldig.


Klein en minder fijn popnieuws - Schobbeyak - 10-11-2014

RH80 Wrote:
Uplift Wrote:Hoe grappig is dit eigenlijk? Geen enkele naam is bestemd voor een publiek van meer dan 15 jaar.

Ik neem dan ook aan dat Willie voor tv is gaan zitten, met name voor die A. Grande waarvan ik nog nooit hoorde maar die ik alleszins niet ouder dan 16 inschat. #williebait

Enorm sterk dat je tot op vandaag nog nooit van Grande had gehoord wel.

Van die naaktfoto's toch?


Klein en minder fijn popnieuws - Gunnar - 10-11-2014

Schobbeyak Wrote:
RH80 Wrote:
Uplift Wrote:Hoe grappig is dit eigenlijk? Geen enkele naam is bestemd voor een publiek van meer dan 15 jaar.

Ik neem dan ook aan dat Willie voor tv is gaan zitten, met name voor die A. Grande waarvan ik nog nooit hoorde maar die ik alleszins niet ouder dan 16 inschat. #williebait

Enorm sterk dat je tot op vandaag nog nooit van Grande had gehoord wel.

Van die naaktfoto's toch?

Valt tegen of niet? Lijkt me eerder piccolo dan grande.


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 10-11-2014

Azealia Banks met die Lazy J remix vind ik nog leuk.


Klein en minder fijn popnieuws - kurtje - 10-11-2014

Ariana Grande was voor mij ook altijd maar een naam die overal voorbij kwam zonder dat ik een nummer ken. Zojuist toch maar eens opgezocht en exact 1 bekend nummer gevonden ("Break Free"). Vooral een knappe dame.

Vond het verrassender dat mensen hier vorige week hetzelfde over Taylor Swift zeiden. Die heeft toch ondertussen wel een handvol nummers die iedereen wel kent (al dan niet bewust dat zij het is). Ook een knappe dame.


Klein en minder fijn popnieuws - Fitz - 10-11-2014

kurtje Wrote:"Break Free")..

I want to break freeeeeeeeeee


Klein en minder fijn popnieuws - Dielie - 10-11-2014

[Image: aac-2014-lineup-insta.jpg?w=620]

Ik wist niet dat Bush uberhaubt nog bij elkaar was?


Klein en minder fijn popnieuws - kurtje - 11-11-2014

Net nieuw album uit!


Klein en minder fijn popnieuws - mad dog - 11-11-2014

Bush nog niet zo lang geleden zien optreden, en slecht was het zeker niet.


Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 11-11-2014

[Image: B2JwNATCQAM3cyG.jpg]


Klein en minder fijn popnieuws - Willie - 11-11-2014

Dat is wel fijn, vorig jaar niet geweest, maar Monster magnet op fietsafstand is wel prettig.


Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 11-11-2014

Mag ik dit hier allemaal plaatsen, het is niet echt "popnieuws" maar om voor dit soort festivals nieuwe topic aan te maken vind ik ook een beetje onzinnig. In Tilburg hebben ze ook het volgende op de been gezet:

PAGANFEST XL

LINE-UP
Wintersun
Turisas
Korpiklaani
Heidevolk
Obscurity
Frosttide
Grailknights
Finsterfrost


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 11-11-2014

Quote:Spotify heeft naar eigen zeggen meer dan 50 miljoen actieve gebruikers, waarvan ongeveer 12,5 miljoen personen een betaald abonnement hebben. De muziekdienst claimt daarnaast al meer dan 2 miljard dollar, ofwel 1,6 miljard euro, aan labels en andere uitgevers te hebben uitgekeerd.

Spotify (scherper)Spotify heeft in verklaring laten weten al meer dan twee miljard dollar aan muzikanten te hebben uitgekeerd. Het gaat omgerekend om een bedrag van ongeveer 1,6 miljard euro. Dat geld wordt onder meer verdiend aan de 12,5 miljoen betalende abonnees die het bedrijf heeft. Daarnaast meldt Spotify tussen de regels door dat hun streamingdienst inmiddels meer dan 50 miljoen actieve gebruikers heeft. Met die aantallen stijgt zowel het aantal abonnees als het aantal niet-betalende gebruikers in enkele maanden tijd significant.

Het overgrote deel van de gebruikers geeft dus geen geld uit, maar via advertenties wordt alsnog aan die groep verdiend. Spotify claimt daardoor alsnog voor elk nummer te betalen. De dienst verklaart nogmaals de manier van werken naar aanleiding van het incident rondom Taylor Swift. Die artieste haalde onlangs al haar muziek van het muziekplatform, omdat ze daar te weinig aan zou verdienen. Daarnaast omschreef Swift de muziekdienst als 'moderne piraterij'.


http://tweakers.net/nieuws/99595/spotify-heeft-meer-dan-50-miljoen-actieve-gebruikers.html


Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 11-11-2014

Nice Big Grin


Klein en minder fijn popnieuws - Loov - 12-11-2014

Spotify is nog steeds killing voor de muziek industrie. Maar dat ligt niet aan Spotify.