Graz
Klein en minder fijn popnieuws - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Klein en minder fijn popnieuws (/showthread.php?tid=11)



Klein en minder fijn popnieuws - hythloth - 08-11-2014

Ze bestaan dus toch nog!


Klein en minder fijn popnieuws - Eddie Bass - 08-11-2014

hythloth Wrote:Ze bestaan dus toch nog!
2013 was Saybia op Pinkpop Classic. Zanger was een beetje aangekomen. Kwam meer over als een verplichting dan dat hij er plezier in had, hij moest ook veel uithijgen. Vergane glorie.


Klein en minder fijn popnieuws - mad dog - 08-11-2014

Ooit eens in de verzenkende hitte jaren geleden op Bospop gezien.


Klein en minder fijn popnieuws - Loov - 08-11-2014

Die leadzanger is dan wel Søren Huss. Een van de beste sing & songwriter van Denen. Of dat deels te maken heeft dat hij zijn vrouw en dochter heeft verloren door een auto ongeluk weet ik niet.


Klein en minder fijn popnieuws - Eddie Bass - 08-11-2014

Dat kan ermee te maken hebben. Maar dat ongeluk was 2007 en in 2008 speelden ze nog een perfect optreden in de tent op Pinkpop. Tussen door zijn ze uit elkaar geweest, daar zal het wel aan liggen.


Klein en minder fijn popnieuws - Snackbarharses - 08-11-2014

Eddie Bass Wrote:
hythloth Wrote:Ze bestaan dus toch nog!
2013 was Saybia op Pinkpop Classic. Zanger was een beetje aangekomen. Kwam meer over als een verplichting dan dat hij er plezier in had, hij moest ook veel uithijgen. Vergane glorie.
Dat was inderdaad een tegenvaller. Maar die show op Bospop en vooral hun optreden op Pinkpop 2005 staan nog steeds in mijn geheugen gegrift.


Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 09-11-2014

Ik had toevallig van de week Saybia op staan op kantoor, dacht iemand dat ik Nick & Simon aan het luisteren was. Die hebben Saybia blijkbaar gecoverd Sad


Klein en minder fijn popnieuws - metal bouwie - 10-11-2014

Indiaantje89 Wrote:Ik had toevallig van de week Saybia op staan op kantoor, dacht iemand dat ik Nick & Simon aan het luisteren was. Die hebben Saybia blijkbaar gecoverd Sad

De taal waarin ze zingen is dan ook het enige verschil.


Klein en minder fijn popnieuws - Loov - 10-11-2014

metal bouwie Wrote:
Indiaantje89 Wrote:Ik had toevallig van de week Saybia op staan op kantoor, dacht iemand dat ik Nick & Simon aan het luisteren was. Die hebben Saybia blijkbaar gecoverd Sad

De taal waarin ze zingen is dan ook het enige verschil.

Ga je schamen.


Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 10-11-2014

[Image: summers-tale-opener-700x357.jpg]

Omdat er niet genoeg festivals zijn in Duitsland. Lijkt wel een beetje op BKS kwa uitstraling. Is dus ook van FKS Scorpio


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 10-11-2014

Niet te geloven, in Duitsland schieten de paddenstoelen uit de grond.


Klein en minder fijn popnieuws - Piet Knaak - 10-11-2014

Qua stijl denk ik inderdaad meteen BKS.


Klein en minder fijn popnieuws - Camiel46 - 10-11-2014

BigBird Wrote:Niet te geloven, in Duitsland schieten de paddenstoelen uit de grond.

Juist in de nazomer ligt denk ik nog wel wat ruimte in Duitsland, maar met Lolapaloza en dit is dat ook weer mooi aangevuld. Ben wel benieuwd wat dat voor NL-festivals gaat betekenen? Pinkpop en Bospop hadden meestal best een aantal Duitse bezoekers.


Klein en minder fijn popnieuws - Willie - 10-11-2014

En wie heeft er vannacht voor de televisie gezeten?

http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/article/detail/3786634/2014/11/09/Justin-Bieber-en-Ariana-Grande-winnen-MTV-EMA-2014.dhtml


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 10-11-2014

Hoe grappig is dit eigenlijk? Geen enkele naam is bestemd voor een publiek van meer dan 15 jaar.

Ik neem dan ook aan dat Willie voor tv is gaan zitten, met name voor die A. Grande waarvan ik nog nooit hoorde maar die ik alleszins niet ouder dan 16 inschat. #williebait


Klein en minder fijn popnieuws - Willie - 10-11-2014

Ik was gisteren bezig met het slachten van Ottomanen, dus nee.


Klein en minder fijn popnieuws - RH80 - 10-11-2014

Uplift Wrote:Hoe grappig is dit eigenlijk? Geen enkele naam is bestemd voor een publiek van meer dan 15 jaar.

Ik neem dan ook aan dat Willie voor tv is gaan zitten, met name voor die A. Grande waarvan ik nog nooit hoorde maar die ik alleszins niet ouder dan 16 inschat. #williebait

Enorm sterk dat je tot op vandaag nog nooit van Grande had gehoord wel.


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 10-11-2014

Waarom is dat sterk? Het volstaat toch om geen radio of tv te kijken?


Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 10-11-2014

Ik kijk wel TV en radio en ken er ook niets van Smile


Klein en minder fijn popnieuws - RH80 - 10-11-2014

Uplift Wrote:Waarom is dat sterk? Het volstaat toch om geen radio of tv te kijken?

Goh, duikt toch zo wat overal op dus als je actief bent op sociale media toch moeilijk te ontwijken.


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 10-11-2014

*tumble weed* *cricket*

Nee... maar mijn activiteit op sociale media is dan ook erg beperkt.


Klein en minder fijn popnieuws - RH80 - 10-11-2014

Uplift Wrote:*tumble weed* *cricket*

Nee... maar mijn activiteit op sociale media is dan ook erg beperkt.

AMST is fan trouwens. ;-)


Klein en minder fijn popnieuws - Loov - 10-11-2014

Willie Wrote:Ik was gisteren bezig met het slachten van Ottomanen, dus nee.

Europa Universalis IV?


Klein en minder fijn popnieuws - matthijs603 - 10-11-2014

RH80 Wrote:
Uplift Wrote:Hoe grappig is dit eigenlijk? Geen enkele naam is bestemd voor een publiek van meer dan 15 jaar.

Ik neem dan ook aan dat Willie voor tv is gaan zitten, met name voor die A. Grande waarvan ik nog nooit hoorde maar die ik alleszins niet ouder dan 16 inschat. #williebait

Enorm sterk dat je tot op vandaag nog nooit van Grande had gehoord wel.

Ik hoor die naam nu ook echt pas voor het eerst.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 10-11-2014

Machine Head gaat stoppen met festivals

https://www.facebook.com/MachineHead/posts/10152541213568823

wel onzin:

Quote:But there are now more festivals than ever! In 2012 we did 3-months-straight of “summer” festivals in Europe, but summer in Europe doesn’t really start until September