Graz
Klein en minder fijn popnieuws - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Klein en minder fijn popnieuws (/showthread.php?tid=11)



Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 06-12-2012

Beans Wrote:http://www.nu.nl/muziek/2975414/geld-nooit-drijfveer-rolling-stones-geweest.html

Sinds wanneer is bekend dat ze volgend jaar naar Nederland komen?
Heb ik iets gemist?

Dat staat er ook niet, is gewoon slecht geschreven. De NL prijzen zijn een omrekening van de prijzen zoals ze onlangs waren in UK.


Klein en minder fijn popnieuws - Karel - 06-12-2012

Quote:De Rolling Stones doen volgend jaar Nederland aan.
Staat er wel degelijk.


Klein en minder fijn popnieuws - Ron - 06-12-2012

Stond...

Foutje...?


Klein en minder fijn popnieuws - WeckoJ - 06-12-2012

Dat is niet bekend voor zover ik weet. Als ik het mis heb hoor ik het graag want dan ben ik er zeker bij!


Klein en minder fijn popnieuws - Willie - 06-12-2012

Ja, er stond een onderste regel waar aangegeven werd dat de Stones naar Nederland zouden komen volgend jaar, die regel is nu weg.


Klein en minder fijn popnieuws - supermuys - 06-12-2012

Beans Wrote:http://www.nu.nl/muziek/2975414/geld-nooit-drijfveer-rolling-stones-geweest.html

Sinds wanneer is bekend dat ze volgend jaar naar Nederland komen?
Heb ik iets gemist?

Had het ook gezien, beetje vreemd stukje, klopt volgens mij niets van


Klein en minder fijn popnieuws - Beans - 06-12-2012

Karel Wrote:
Quote:De Rolling Stones doen volgend jaar Nederland aan.
Staat er wel degelijk.

Dat stond er precies ja, vond het al raar.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 07-12-2012

Quote:Plato Rotterdam sluit deuren

Op de Facebookpagina van de winkel laat Plato Rotterdam-eigenaar Rein Mos weten dat de zaak aan de Meent per januari wordt gesloten. Hiermee verdwijnt na ruim 25 jaar de oudste nog actieve popspeciaalzaak in Rotterdam.

Volgens Mos sluit de winkel in eerste instantie vanwege gezondheidsproblemen, die hem er van doen afzien om nog eens een huurcontract voor vijf jaar aan te gaan. “Vanwege een gehoorbeschadiging kan ik niet lang in de winkel staan en geen van de personeelsleden wil de zaak voortzetten.” Een tweede reden is het wegvallen van het draagvlak voor popmuziek in Rotterdam en de teruglopende verkopen in het algemeen: “Mensen bestellen steeds vaker cd’s en dvd’s op internet. Daar komt bij dat Rotterdam door het sluiten van poppodia nauwelijks nog een muziekcultuur heeft. Dat zie je terug in de cd-verkoop van nieuwe releases.”

Mos biedt de winkel wel – op een andere locatie in de stad – aan ter overname. “Enige voorwaarde is dat je een passie met muziek hebt en zelf in de winkel wilt staan.” Meer informatie op de Facebookpagina van Plato Rotterdam.


Nou Rotterdammers hier op het forum, kans op een platenzaak te beginnen.


Klein en minder fijn popnieuws - metal bouwie - 07-12-2012

BigBird Wrote:
Quote:Plato Rotterdam sluit deuren

Op de Facebookpagina van de winkel laat Plato Rotterdam-eigenaar Rein Mos weten dat de zaak aan de Meent per januari wordt gesloten. Hiermee verdwijnt na ruim 25 jaar de oudste nog actieve popspeciaalzaak in Rotterdam.

Volgens Mos sluit de winkel in eerste instantie vanwege gezondheidsproblemen, die hem er van doen afzien om nog eens een huurcontract voor vijf jaar aan te gaan. “Vanwege een gehoorbeschadiging kan ik niet lang in de winkel staan en geen van de personeelsleden wil de zaak voortzetten.” Een tweede reden is het wegvallen van het draagvlak voor popmuziek in Rotterdam en de teruglopende verkopen in het algemeen: “Mensen bestellen steeds vaker cd’s en dvd’s op internet. Daar komt bij dat Rotterdam door het sluiten van poppodia nauwelijks nog een muziekcultuur heeft. Dat zie je terug in de cd-verkoop van nieuwe releases.”

Mos biedt de winkel wel – op een andere locatie in de stad – aan ter overname. “Enige voorwaarde is dat je een passie met muziek hebt en zelf in de winkel wilt staan.” Meer informatie op de Facebookpagina van Plato Rotterdam.


Nou Rotterdammers hier op het forum, kans op een platenzaak te beginnen.

Zonde, een bezoek aan de pub werd altijd voorafgegaan met een bezoek aan Plato. Was nog de enige fatsoenlijke platenzaak.


Klein en minder fijn popnieuws - Willie - 07-12-2012

metal bouwie Wrote:
BigBird Wrote:
Quote:Plato Rotterdam sluit deuren

Op de Facebookpagina van de winkel laat Plato Rotterdam-eigenaar Rein Mos weten dat de zaak aan de Meent per januari wordt gesloten. Hiermee verdwijnt na ruim 25 jaar de oudste nog actieve popspeciaalzaak in Rotterdam.

Volgens Mos sluit de winkel in eerste instantie vanwege gezondheidsproblemen, die hem er van doen afzien om nog eens een huurcontract voor vijf jaar aan te gaan. “Vanwege een gehoorbeschadiging kan ik niet lang in de winkel staan en geen van de personeelsleden wil de zaak voortzetten.” Een tweede reden is het wegvallen van het draagvlak voor popmuziek in Rotterdam en de teruglopende verkopen in het algemeen: “Mensen bestellen steeds vaker cd’s en dvd’s op internet. Daar komt bij dat Rotterdam door het sluiten van poppodia nauwelijks nog een muziekcultuur heeft. Dat zie je terug in de cd-verkoop van nieuwe releases.”

Mos biedt de winkel wel – op een andere locatie in de stad – aan ter overname. “Enige voorwaarde is dat je een passie met muziek hebt en zelf in de winkel wilt staan.” Meer informatie op de Facebookpagina van Plato Rotterdam.


Nou Rotterdammers hier op het forum, kans op een platenzaak te beginnen.

Zonde, een bezoek aan de pub werd altijd voorafgegaan met een bezoek aan Plato. Was nog de enige fatsoenlijke platenzaak.

Velvet zit er ook nog, maar wel doodzonde.

Maar die Pub? Toch niet die met die lelijke gevel tegenover Sorbonne?


Klein en minder fijn popnieuws - F-JЩ - 07-12-2012

Even een staatslot kopen en een miljoen winnen maandag, dan wil ik het best overnemen Smile


Klein en minder fijn popnieuws - Dielie - 07-12-2012

http://techcrunch.com/2012/12/06/lars-ulrich-the-notorious-napster-destroyer-announces-his-band-metallicas-music-is-coming-to-spotify/


Klein en minder fijn popnieuws - metal bouwie - 07-12-2012

Willie Wrote:
metal bouwie Wrote:
BigBird Wrote:Nou Rotterdammers hier op het forum, kans op een platenzaak te beginnen.

Zonde, een bezoek aan de pub werd altijd voorafgegaan met een bezoek aan Plato. Was nog de enige fatsoenlijke platenzaak.

Velvet zit er ook nog, maar wel doodzonde.

Maar die Pub? Toch niet die met die lelijke gevel tegenover Sorbonne?

jep, die tegenover Sorbonne. Geen idee hoe de gevel er uit ziet. Als het bier eenmaal in zicht is heb ik daar geen oog meer voor. Bier smaakt binnen in ieder geval even lekker.

Dat Sorbonne is overigens wel een van de ergste toko's die ik ken. Wat een kansloos volk komt daar.


Klein en minder fijn popnieuws - Willie - 07-12-2012

metal bouwie Wrote:
Willie Wrote:
metal bouwie Wrote:Zonde, een bezoek aan de pub werd altijd voorafgegaan met een bezoek aan Plato. Was nog de enige fatsoenlijke platenzaak.

Velvet zit er ook nog, maar wel doodzonde.

Maar die Pub? Toch niet die met die lelijke gevel tegenover Sorbonne?

jep, die tegenover Sorbonne. Geen idee hoe de gevel er uit ziet. Als het bier eenmaal in zicht is heb ik daar geen oog meer voor. Bier smaakt binnen in ieder geval even lekker.

Dat Sorbonne is overigens wel een van de ergste toko's die ik ken. Wat een kansloos volk komt daar.

Dank u ;-)

Maar inderdaad had de Sorbonne wat dat betreft prima op het Stadhuisplein gepast.


Klein en minder fijn popnieuws - Fitz - 07-12-2012

Gelukkig zijn wij bij Plato Leiden nog steeds alive and kicking.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 07-12-2012

Pixies' Kim Deal and her twin sister Kelley will reunite the Breeders' 1992-1994 lineup (which also included Josephine Wiggs and Jim Macpherson) for a slot at next year's Deerhunter-curated installment of All Tomorrow's Parties. In honor of its 20th anniversary, they'll play their classic 1993 album Last Splash in its entirety. The festival takes place June 21-23 at Pontins in Camber Sands, England.


WOW!


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 07-12-2012

Arcade Fire are working with James Murphy on the band's new album http://t.co/3TQWdqud


Hmmmm....niet zo'n fan van JM.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 07-12-2012

Dave Grohl gaat NIET met QOTSA touren komende zomer.


Klein en minder fijn popnieuws - Jorrit - 07-12-2012

BigBird Wrote:Dave Grohl gaat NIET met QOTSA touren komende zomer.
Bronnetje?


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 07-12-2012

Jorrit Wrote:
BigBird Wrote:Dave Grohl gaat NIET met QOTSA touren komende zomer.
Bronnetje?

http://wcbsfm.cbslocal.com/2012/12/06/dave-grohl-on-john-paul-jones-and-them-crooked-vultures-it-was-one-of-the-highlights-of-my-life/


Klein en minder fijn popnieuws - Beans - 07-12-2012

Jammer man, had er zo op gehoopt!


Klein en minder fijn popnieuws - jimmy - 07-12-2012

Beans Wrote:Jammer man, had er zo op gehoopt!

Ergens vind ik dat niet erg. Zo blijft 2002 een unieke herinnering.


Klein en minder fijn popnieuws - mad dog - 07-12-2012

BigBird Wrote:Dave Grohl gaat NIET met QOTSA touren komende zomer.

Had het wel gedacht, Grohl heeft het al druk genoeg maar evengoed jammer.


Klein en minder fijn popnieuws - jimmy - 07-12-2012

mad dog Wrote:
BigBird Wrote:Dave Grohl gaat NIET met QOTSA touren komende zomer.

Had het wel gedacht, Grohl heeft het al druk genoeg maar evengoed jammer.

of misschien heeft zijn familie ook eens nood aan ne vent die thuis is in de zomer Big Grin


Klein en minder fijn popnieuws - Roger - 08-12-2012

De Vlaamse tv-zender Acht zendt op 12 december het concert 12.12.12 (the concert voor Sandy relief) rechtstreeks uit. Met optredens van The Who, Bruce Springsteen & The E-Street Band, Roger Waters, Paul McCartney, Billy Joel, Bon Jovi, Dave Grohl, Eddie Vedder, Alicia Keys, Kanye West en blijkbaar zijn ook The Rolling Stones vandaag nog aan de affiche toegevoegd.