Graz
Klein en minder fijn popnieuws - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Klein en minder fijn popnieuws (/showthread.php?tid=11)



RE: Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 20-01-2020

Ik raak stilaan geïntrigeerd door de landelijke slechte smaak hier. Snollebollekes in Gelredome, bijvoorbeeld.

Ik kom uit Vlaanderen, hé. De lat ligt niet bepaald hoog.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 20-01-2020

(20-01-2020, 14:47)Uplift Wrote: Ik raak stilaan geïntrigeerd door de landelijke slechte smaak hier. Snollebollekes in Gelredome, bijvoorbeeld.

Ik kom uit Vlaanderen, hé. De lat ligt niet bepaald hoog.
Ga eens carnaval vieren in Brabant, dan hoor je pas echt kut muziek.




RE: Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 20-01-2020

Ik ben geneigd om niet op dat aanbod in te gaan.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - kurtje - 20-01-2020

Knotsenburg is natuurlijk niet het echte werk, maar nog altijd beter dan niets Uplift. En met Snollebollekes in Gelredome bedoel je vast alleen de locatie, toch? We helpen je graag integreren.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 20-01-2020

(20-01-2020, 15:30)kurtje Wrote: Knotsenburg is natuurlijk niet het echte werk, maar nog altijd beter dan niets Uplift. En met Snollebollekes in Gelredome bedoel je vast alleen de locatie, toch? We helpen je graag integreren.
Precies,

Lekker bekken met je eigen nichtje, "euj gij ook hier" zeggen tegen mensen waar je nooit mee praat, asociaal gedragen in de shoarma tent, op de vuist gaan met wat Rotterdammers, de taxi onder kotsen, behoren toch echt tot onze cultuur hoor.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 20-01-2020

(20-01-2020, 15:30)kurtje Wrote: Knotsenburg is natuurlijk niet het echte werk, maar nog altijd beter dan niets Uplift. En met Snollebollekes in Gelredome bedoel je vast alleen de locatie, toch? We helpen je graag integreren.

En ik die dacht dat deze provincie carnaval-proof was. Met Snollebollekes in de Gelredome (meermaals, trouwens) bedoel ik gewoon Snollebollekes in de Gelredome (meermaals, trouwens). Of om Hunter S. Thompson te parafraseren: kennelijk werd de strijd om die ene brug toch door het andere kamp gewonnen.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - ijskolibrietje - 20-01-2020

(20-01-2020, 14:25)thomas9790 Wrote:
(19-01-2020, 20:10)Timothy\s Monster Wrote: Zelfde verhaal als bij Pop on Top hier bij mij om de hoek. Bizar slecht programma, toplocatie en heel veel burgers (met kinderen) die erbij willen zijn. Dan valt zelfs die grote braderie in Landgraaf nog wel mee.

Lmao, daar speelt dus een act die het n-woord casual in de artiestennaam heeft verwerkt.



edit: Hij is live overigens ook erg goed #neverforget #OktoberfestAlteveer


RE: Klein en minder fijn popnieuws - TheUncleG - 20-01-2020

Orlando is wel een held ja. Hij trad eens op bij onze voetbalvereniging, op de speeldag dat de tegenstander kampioen is geworden. Hij had nog een optreden gepland staan die avond, maar die heeft hij maar afgezegd (met als smoes dat zijn apparatuur kapot was gegaan omdat er bier overheen ging) omdat hij van die tegenstander een beter aanbod kreeg.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 20-01-2020

(20-01-2020, 15:52)TheUncleG Wrote: Orlando is wel een held ja. Hij trad eens op bij onze voetbalvereniging, op de speeldag dat de tegenstander kampioen is geworden. Hij had nog een optreden gepland staan die avond, maar die heeft hij maar afgezegd (met als smoes dat zijn apparatuur kapot was gegaan omdat er bier overheen ging) omdat hij van die tegenstander een beter aanbod kreeg.
Is er een zak coke op tafel gegooid?

(serieus eens een keer meegemaakt met een vrij bekende NL artiest), als zal dat voor velen geen verrassing geweest zijn.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Jorrit - 20-01-2020

(20-01-2020, 14:36)thomas9790 Wrote: Hahaha dit moet ook wel het domste promotiefilmpje aller tijden zijn. Dit kan ook alleen op het platteland eigenlijk
Ik gok zo ~€1250 per show, 4 op een dag (volgens dat filmpje). Die boys lachen zich de ballen uit de broek.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Jorrit - 20-01-2020

(20-01-2020, 15:43)ijskolibrietje Wrote:
(20-01-2020, 14:25)thomas9790 Wrote:
(19-01-2020, 20:10)Timothy\s Monster Wrote: Zelfde verhaal als bij Pop on Top hier bij mij om de hoek. Bizar slecht programma, toplocatie en heel veel burgers (met kinderen) die erbij willen zijn. Dan valt zelfs die grote braderie in Landgraaf nog wel mee.

Lmao, daar speelt dus een act die het n-woord casual in de artiestennaam heeft verwerkt.



edit: Hij is live overigens ook erg goed #neverforget #OktoberfestAlteveer
Ik heb afgelopen vrijdag tijdens ESNS nog een showtje van deze man mogen meemaken. Om 4 uur 's nachts in de Vera, dat wel.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 23-01-2020

Quote:Grimes debuts WarNymph social media accounts for her unborn baby
[url=https://consequenceofsound.net/2020/01/grimes-baby-warnymph-twitter-instagram-elon-musk-unborn-child/][/url]
Grimes has created social media accounts for her unborn baby with Elon Musk under the handle “WarNymph”. On Tuesday night, she debuted the Twitter and Instagram accounts and set them to private — less than two weeks after she announced she’s pregnant in the first place. So far, only select people have been approved to follow WarNymph.

Grimes broke the news on Twitter by tweeting “@WarNymph” along with a 3D graphic of a baby with wings, a bow and arrow, and bright red nails. When a fan asked if it’s her baby, Grimes responded, “Technically this one is a de-aged digital clone but prob similar”. When a different fan asked what the hell she’s doing, Grimes tweeted, “If u follow the clues – the questions will have answers”.

Of course, this is the internet, so people have already shared videos that Grimes posted to the private WarNymph accounts. In one, the 3D baby speaks directly into the camera about, you guessed it, the impending apocalypse! “This is the end of the world. The world stands on a ledge. Death and the end is nigh,” it says in a whispery, quiet voice. “The next planet in the solar system… it’s called death. The sun explodes and we all die. The earth is going deafeningly quiet.”

https://twitter.com/GrimezszCharts/status/1219847470580146177/video/1



dat meisje is ook al jaren zwaar de weg kwijt


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 23-01-2020

We leven in een South Park-aflevering.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Schobbeyak - 23-01-2020

(20-01-2020, 16:22)Jorrit Wrote:
(20-01-2020, 15:43)ijskolibrietje Wrote:
(20-01-2020, 14:25)thomas9790 Wrote:
(19-01-2020, 20:10)Timothy\s Monster Wrote: Zelfde verhaal als bij Pop on Top hier bij mij om de hoek. Bizar slecht programma, toplocatie en heel veel burgers (met kinderen) die erbij willen zijn. Dan valt zelfs die grote braderie in Landgraaf nog wel mee.

Lmao, daar speelt dus een act die het n-woord casual in de artiestennaam heeft verwerkt.



edit: Hij is live overigens ook erg goed #neverforget #OktoberfestAlteveer
Ik heb afgelopen vrijdag tijdens ESNS nog een showtje van deze man mogen meemaken. Om 4 uur 's nachts in de Vera, dat wel.

De Rode Jager was wat timide dit jaar. Weinig gastoptredens.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 24-01-2020

My Chemical Romance verkoopt in de UK gewoon even een stadion uit in 20 minuten...

Wat heb ik gemist aan deze band? Ik ken de Black Parade... maar geen idee dat ze daar zo groot zijn.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - JorisR - 24-01-2020

Ja, die zijn gigantisch daar. Onbegrijpelijk, maar altijd al geweest, dus dan is de vraag na zeven jaar afwezigheid natuurlijk enorm.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 24-01-2020

En stadion 2 is ook al uit verkocht... 60.000 kaarten in een paar minuten weg.

Bizar.. Had ze een beetje nog ala Fallout Boy verwacht. Headlinen Reading/Leeds en dan wat lager op Lowlands/Pukkelpop.

Maar dat lijkt wel onmogelijk.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 24-01-2020

Hoe zielig moet je leven zijn als je niet ouder bent dan 35 en al om nostalgische redenen je faux-emo periode gaat opzoeken.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - kurtje - 24-01-2020

(24-01-2020, 12:14)Uplift Wrote: Hoe zielig moet je leven zijn als je niet ouder bent dan 35 en al om nostalgische redenen je faux-emo periode gaat opzoeken.

Niet.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Piet Knaak - 27-01-2020

Billie Eilish dus de grote winnares bij de Grammy's. En Lana met lege handen naar huis.

Het hoogtepunt was toch wel de hype man van Tyler die rustig met z'n Nintendo Switch op het podium staat terwijl Tyler z'n grammy in ontvangst neemt.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Willie - 27-01-2020

https://www.ad.nl/amsterdam/zakkenroller-in-afas-live-aangehouden-met-30-telefoons-in-zijn-broek~a64784895/

Telefoonsteler aangehouden bij Sum41, voor wie zijn telefoon na dat optreden mist.

Maar ik vraag me toch nog steeds af hoe je makkelijk zo veel telefoons steelt, kan ik dat ook leren?

En kunnen ze echt je telefoon uit je voorzak halen? Ik mis de informatie hoe deze telefoons worden gestolen en ik er van uit dat de slachtoffers het type zijn dat hun telefoon voor driekwart uit hun kontzak laten steken en dat aan iedereen wil laten zien, maar misschien werken ze wel veel slinkser.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 27-01-2020

(27-01-2020, 12:28)Willie Wrote: https://www.ad.nl/amsterdam/zakkenroller-in-afas-live-aangehouden-met-30-telefoons-in-zijn-broek~a64784895/

Telefoonsteler aangehouden bij Sum41, voor wie zijn telefoon na dat optreden mist.

Maar ik vraag me toch nog steeds af hoe je makkelijk zo veel telefoons steelt, kan ik dat ook leren?

En kunnen ze echt je telefoon uit je voorzak halen? Ik mis de informatie hoe deze telefoons worden gestolen en ik er van uit dat de slachtoffers het type zijn dat hun telefoon voor driekwart uit hun kontzak laten steken en dat aan iedereen wil laten zien, maar misschien werken ze wel veel slinkser.
Ja een goede zakkenroller kan dat hoor.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 27-01-2020

(27-01-2020, 12:24)Piet Knaak Wrote: Billie Eilish dus de grote winnares bij de Grammy's. En Lana met lege handen naar huis.

Het hoogtepunt was toch wel de hype man van Tyler die rustig met z'n Nintendo Switch op het podium staat terwijl Tyler z'n grammy in ontvangst neemt.


De hype omtrent Billie Eilish kent geen grenzen, ze mag nu ook het James Bond nummer gaan maken. Een tienermeisje met muziek voor tieners die een liedje moet maken voor een grote mensenfilm (de filmmaatschappij kiest net zoals met Spectre, toen Radiohead werd afgeserveerd, voor commercie). Ze kan geeneens zingen, het is een soort van fluisterend praten, of zoiets.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 27-01-2020

(27-01-2020, 12:49)BigBird Wrote:
(27-01-2020, 12:24)Piet Knaak Wrote: Billie Eilish dus de grote winnares bij de Grammy's. En Lana met lege handen naar huis.

Het hoogtepunt was toch wel de hype man van Tyler die rustig met z'n Nintendo Switch op het podium staat terwijl Tyler z'n grammy in ontvangst neemt.


De hype omtrent Billie Eilish kent geen grenzen, ze mag nu ook het James Bond nummer gaan maken. Een tienermeisje met muziek voor tieners die een liedje moet maken voor een grote mensenfilm (de filmmaatschappij kiest net zoals met Spectre, toen Radiohead werd afgeserveerd, voor commercie). Ze kan geeneens zingen, het is een soort van fluisterend praten, of zoiets.
Toch teruggetrokken van de Werchter heide. Dus het kent wel zeker grenzen.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - hythloth - 27-01-2020

De Grammy's stellen geen reet voor. Zelfs Tool die een prijs wint voor 7empest verandert daar niets aan.