Graz
Klein en minder fijn popnieuws - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Klein en minder fijn popnieuws (/showthread.php?tid=11)



RE: Klein en minder fijn popnieuws - hythloth - 08-09-2018

Zoiets is veel lastiger in de DJ wereld. Kan mij geen voorbeeld bedenken waar dat wel lukte. Las ooit een interview met Tiesto waar hij zei dat sabbaticals dodelijk zijn voor je draai carrière.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Loov - 08-09-2018

Maar goed op een gegeven moment heb je toch genoeg miljoenen lijkt me? Dan ga je toch lekker chillen en andere leuke projectjes op zetten lijkt me?


RE: Klein en minder fijn popnieuws - matthijs603 - 10-09-2018

[Image: 41409150_10156264294093500_9140583673186...e=5C223705]
Best wel tof (en nogal duur, dat wel) dit. Cruise over de Middellandse Zee met mooie line-up.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - hythloth - 10-09-2018

Zulke cruises heb je al jaren in Noord-Amerika (My Morning Jacket doet iets vergelijkbaars elk jaar). Maar het lijkt mij dat je het vooral voor de totaalervaring moet doen i.p.v. de muziek.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Maynard-J - 11-09-2018

Mogwai lijkt me een slechte combinatie met water.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Loov - 11-09-2018

Ik vind 't behoorlijk elitair allemaal. Benieuwd naar de rant van Uplift op dit.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - matthijs603 - 11-09-2018

Quote: Mogwai lijkt me een slechte combinatie met water.

Big Grin

En ja, het is wel duur en dus vooral voor de kapitaalkrachtigen. En (populaire) livemuziek is sowieso al niet bepaald goedkoop. Benieuwd wat erop afkomt. Maar de line-up is wel tof, vind ik.

Ik droomde vannacht trouwens dat Uplift hier weer eens iets schreef, realiseer ik me nu. Geen idee meer wat, maar hij kreeg een bijzonder warm onthaal.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Fenderboy - 11-09-2018

(11-09-2018, 08:40)matthijs603 Wrote:
Quote: Mogwai lijkt me een slechte combinatie met water.  

Big Grin

En ja, het is wel duur en dus vooral voor de kapitaalkrachtigen. En (populaire) livemuziek is sowieso al niet bepaald goedkoop. Benieuwd wat erop afkomt. Maar de line-up is wel tof, vind ik.

Ik droomde vannacht trouwens dat Uplift hier weer eens iets schreef, realiseer ik me nu. Geen idee meer wat, maar hij kreeg een bijzonder warm onthaal.

Uplift is als criticaster onvervangbaar en een dergelijk cruiseship zou ie ongetwijfeld met z 'n torpedo - opmerkingen tot zinken hebben gebracht.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - thomas9790 - 24-09-2018

Rockit in Groningen voegt voorlaatste namen toe. Zitten nu met Pharoah Sanders, Ryley Walker, Colin Stetson, Dans Dans, STUFF. en GoGo Penguin toch al op een aardige line-up.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - metal bouwie - 26-09-2018

Birth of Joy stopt ermee.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - metal bouwie - 26-09-2018

De Heideroosjes staan 26 januari in Melkweg, 2 februari in AB Brussel.

edit: of zal dit opwarmertje voor Pinkpop zijn waar ze vanwege jubileum eigenlijk niet mogen ontbreken.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - maaikel - 26-09-2018

(26-09-2018, 11:37)metal bouwie Wrote: De Heideroosjes staan 26 januari in Melkweg, 2 februari in AB Brussel.

edit: of zal dit opwarmertje voor Pinkpop zijn waar ze vanwege jubileum eigenlijk niet mogen ontbreken.

Nice. Hopelijk (en waarschijnlijk?) volgen er meer data


RE: Klein en minder fijn popnieuws - ahha - 26-09-2018

(26-09-2018, 13:03)maaikel Wrote:
(26-09-2018, 11:37)metal bouwie Wrote: De Heideroosjes staan 26 januari in Melkweg, 2 februari in AB Brussel.

edit: of zal dit opwarmertje voor Pinkpop zijn waar ze vanwege jubileum eigenlijk niet mogen ontbreken.

Nice. Hopelijk (en waarschijnlijk?) volgen er meer data

Ca$hen, headliner pinkpop, mark my words


RE: Klein en minder fijn popnieuws - hythloth - 26-09-2018

Zou me niet verbazen als de Heideroosjes dan ook op Lowlands staan.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Maynard-J - 26-09-2018

Reünietour dus, pakweg zes jaar na die uitgebreide afscheidstournee. Hoop dat ze nog genoeg vakantiedagen hebben staan.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - metal bouwie - 26-09-2018

(26-09-2018, 15:43)ahha Wrote:
(26-09-2018, 13:03)maaikel Wrote:
(26-09-2018, 11:37)metal bouwie Wrote: De Heideroosjes staan 26 januari in Melkweg, 2 februari in AB Brussel.

edit: of zal dit opwarmertje voor Pinkpop zijn waar ze vanwege jubileum eigenlijk niet mogen ontbreken.

Nice. Hopelijk (en waarschijnlijk?) volgen er meer data

Ca$hen, headliner pinkpop, mark my words

Heideroosjes is een van de weinige bands die niet ordinair zullen cashen. Nu al terug te zien in ticketprijs ab en melkweg (€25,-). Anders hadden ze afscheidstournee ook wel anders aangepakt.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - ahha - 27-09-2018

(26-09-2018, 22:23)metal bouwie Wrote:
(26-09-2018, 15:43)ahha Wrote:
(26-09-2018, 13:03)maaikel Wrote:
(26-09-2018, 11:37)metal bouwie Wrote: De Heideroosjes staan 26 januari in Melkweg, 2 februari in AB Brussel.

edit: of zal dit opwarmertje voor Pinkpop zijn waar ze vanwege jubileum eigenlijk niet mogen ontbreken.

Nice. Hopelijk (en waarschijnlijk?) volgen er meer data

Ca$hen, headliner pinkpop, mark my words

Heideroosjes is een van de weinige bands die niet ordinair zullen cashen. Nu al terug te zien in ticketprijs ab en melkweg (€25,-). Anders hadden ze afscheidstournee ook wel anders aangepakt.

Yes, sarcasme komt altijd zo lekker over


RE: Klein en minder fijn popnieuws - hythloth - 27-09-2018

Maar die toegangsprijs van 25 Euro (plus servicekosten/lidmaatschap) is gewoon voor hun "merk"; ze kunnen altijd nog ca$hen door een fuckload optredens door het gehele land te gaan doen.

Niet dat ik ca$hen een vies woord vind. Muzikanten moeten ook hun hypotheek betalen.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - metal bouwie - 27-09-2018

Mensen interesse in link naar presale voor Heideroosjes?


RE: Klein en minder fijn popnieuws - maaikel - 27-09-2018

(27-09-2018, 11:18)metal bouwie Wrote: Mensen interesse in link naar presale voor Heideroosjes?

Graag! (stuur je PM?)


RE: Klein en minder fijn popnieuws - metal bouwie - 27-09-2018

(27-09-2018, 12:02)maaikel Wrote:
(27-09-2018, 11:18)metal bouwie Wrote: Mensen interesse in link naar presale voor Heideroosjes?

Graag! (stuur je PM?)

Je hebt een PM. 

Sinds vorige week staan overigens alle albums van Heideroosjes op Spotify. Dit was eerst beperkt tot de meest recente. Lijkt er dus op dat het meer is dan alleen twee losse shows. 

Zal mij ook niks verbazen. Paar jaar geleden zijn ze gestopt omdat met name Roelofs vond dat de band met dezelfde intensiteit door moest gaan. Andere bandleden hadden allemaal gezin en andere sociale verplichtingen dus kon niet waargemaakt worden. Wellicht dat ze nu op een lager pitje wel door blijven gaan. 
Boek van Marco Roelofs is overigens wel aan te raden.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - metal bouwie - 29-09-2018

(26-09-2018, 11:37)metal bouwie Wrote: De Heideroosjes staan 26 januari in Melkweg, 2 februari in AB Brussel.

edit: of zal dit opwarmertje voor Pinkpop zijn waar ze vanwege jubileum eigenlijk niet mogen ontbreken.

Wow! Melkweg Amsterdam en AB UITVERKOCHT in 3 minuten! We zijn overweldigd door deze ongekende respons! Ondanks de vele appjes, mailtjes en zelfs een fax, komt er vooralsnog geen extra show. We gaan dit eerst even vieren met een kratje bier (en Punica voor Igor). Wie weet wat de toekomst brengt. Voor nu: SEE YOU IN 2019!


RE: Klein en minder fijn popnieuws - remothebest - 01-10-2018

Michiel Veenstra gaat naar Kink FM


RE: Klein en minder fijn popnieuws - halfempty/full - 01-10-2018

Gaat lekker daar bij 3 FM. Maar beter dan die Domien Verschuren die overstapt naar Q music en dan zegt dat ze bij 3 FM meer hart voor muziek moeten hebben.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 05-10-2018

Doek definitief gevallen voor Festival Mundial

Quote: TILBURG - Het doek voor Festival Mundial in Tilburg is definitief gevallen. Dat meldt de organisatie van het festival op haar website. Het festival verkeerde al enige tijd in financieel zwaar weer, onder meer vanwege een teruglopend aantal bezoekers.

De organisatie heeft de beslissing om te stoppen met het festival met 'pijn hart in het hart' genomen. “Het is gewoon verschrikkelijk. Voor het festival, voor de stad, voor de bezoekers", zegt directeur Patrick Kokx. "Het is een proces van jaren geweest. Toen bijvoorbeeld de subsidies wegvielen, moesten we een nieuwe richting kiezen. We zijn een andere weg ingeslagen. Dat is niet gelukt, dat kunnen we nu wel zeggen."

Het multiculturele festival werd in het voorjaar in de Tilburgse Spoorzone gehouden. Dit jaar trok het festival veel minder bezoekers dit jaar. Ook was er veel kritiek over de hoge entreeprijs van 47,50 euro. Het festival begon ooit als gratis festival. Liefhebbers van het festival die al een kaart hadden gekocht voor de editie van 2019, krijgen hun geld terug.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/283200352/Doek+definitief+gevallen+voor+Festival+Mundial+in+Tilburg.aspx

Laatste jaren was het al niet veel meer, maar paar jaar terug hadden ze daar soms wel toffe dingen bij staan. Ben daar nog een keer geweest om Moby live te zien.