Graz
Klein en minder fijn popnieuws - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Klein en minder fijn popnieuws (/showthread.php?tid=11)



RE: Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 15-05-2018

Het is dat ze geen bier mee krijgen... anders zou ik ze ook meenemen.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - ijskolibrietje - 15-05-2018

(15-05-2018, 13:11)Willie Wrote:
(15-05-2018, 13:04)BigBird Wrote: Ergste zijn ouders die een bierviltje met hun telefoonnummer om de nek van een kind hangen en dan zelf gaan zuipen en kinderen de hele dag rondrennen op het terrein.

Inderdaad, ik heb gewoon mijn telefoonnummer op de pols laten tatoeëren. Bierviltjes kunnen kwijt en GPS chips zijn nog wat te Black mirror.

Ik ken ook volk dat nummers op polsen tattoeerde, maar die kwamen wel in de buurt van black mirror.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 15-05-2018

Willie, ijsko. Ijsko, willie.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - hythloth - 15-05-2018




RE: Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 16-05-2018

(25-10-2017, 10:48)Uplift Wrote: Het is geen grijs gebied, Indiaan. 1/4 vrouwen wereldwijd krijgt vroeg of laat te maken met misbruik. Minstens. Daarvoor dient 'het voordeel van de twijfel'.



RE: Klein en minder fijn popnieuws - Koen - 16-05-2018

Wat wil je precies bewijzen?


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Kalters - 16-05-2018

Dit is ook toch gewoon één van de weinige voordelen waarbij de dader het slachtoffer wordt?


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 16-05-2018

Dat nuance soms echt WEL op zijn plaats is. En niet zomaar iemand veroordelen zonder dat je kennis hebt over die zaak. Wat dus Uplift en de rest van de social media wereld deed destijds. En zie hier het resultaat, een man totaal ten onrechte kapot gemaakt werd op het internet.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 16-05-2018

Fuck off kerel; mijn reactie was op het Crystal Castles-schandaal. Je sleurt mijn quote erbij zonder verdere context om een zeer zwak punt te maken, nl. dat er af en toe uitzonderingen zijn? Alsof dat de eerste zorg zou moeten zijn in een wereld waarbij die 1/4 statistiek nog altijd geldt.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 16-05-2018

(16-05-2018, 13:28)Uplift Wrote: Fuck off kerel; mijn reactie was op het Crystal Castles-schandaal. Je sleurt mijn quote erbij zonder verdere context om een zeer zwak punt te maken, nl. dat er af en toe uitzonderingen zijn? Alsof dat de eerste zorg zou moeten zijn in een wereld waarbij die 1/4 statistiek nog altijd geldt.
Haha wat zwak van je man, verstoppen achter Crystal Castles, net doen of "er zijn ook uitzonderingen" mijn punt is, en dan ga je statistiekje er ook bijhalen terwijl dit totaal los staat van waar het hier om gaat. Mijn punt is dat je dus iemand ten onrechte hebt veroordeeld, je was er maar al te snel bij mij om mijn nuance proberen te doorbreken. En nu die man dus onterecht is neergezet als een verkrachter laat je niets van je horen. Zwak zwak zwak.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 16-05-2018

Ik heb Gaslamp Killer nergens veroordeeld. Wtf is er mis met jou?


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 16-05-2018

Je gaf ze wel nadeel van je twijfel in ieder geval


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 16-05-2018

Ook niet. Je kan letterlijk terug keren naar waar die quote vandaan komt en dit voor jezelf vast stellen. Je doet het gewoon jezelf aan.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - greenlander - 16-05-2018

Chromatics Say Dear Tommy Is Out This Year, Share New Song: Listen

Ja, dit hebben we eerder gehoord, maar het lijkt nu wel echt te gaan gebeuren. Laten we hopen dat ze het nog kunnen. #zinin


RE: Klein en minder fijn popnieuws - luvskin - 16-05-2018

Misschien een. Nieuwe vertruttings trend: je kinderen mee naar een festival.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - hythloth - 17-05-2018




RE: Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 22-05-2018

Naamswijziging ’Heineken Music Hall’ blijkt desastreus

No shit! Waarom dat ding niet omgedoopt tot Afas Music Hall, klinkt al iets beter.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - thomas9790 - 22-05-2018

AFAS Arena had nog een leuke alliteratie opgeleverd


RE: Klein en minder fijn popnieuws - matthijs603 - 22-05-2018

Ik vraag me wat het uitmaakt. Als ze nog steeds even veel en grote artiesten kunnen boeken en niet minder kaarten verkopen, lijkt mij: vrij weinig.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 22-05-2018

(22-05-2018, 08:56)matthijs603 Wrote: Ik vraag me wat het uitmaakt. Als ze nog steeds even veel en grote artiesten kunnen boeken en niet minder kaarten verkopen, lijkt mij: vrij weinig.

Klopt, als de acts maar interessant genoeg zijn dan komen mensen toch wel. Al zou het de Knor Wereldgerechten Dome heten...


RE: Klein en minder fijn popnieuws - metal bouwie - 22-05-2018

(22-05-2018, 09:53)Indiaantje89 Wrote:
(22-05-2018, 08:56)matthijs603 Wrote: Ik vraag me wat het uitmaakt. Als ze nog steeds even veel en grote artiesten kunnen boeken en niet minder kaarten verkopen, lijkt mij: vrij weinig.

Klopt, als de acts maar interessant genoeg zijn dan komen mensen toch wel. Al zou het de Knor Wereldgerechten Dome heten...

Naamsbekendheid speelt zeker wel een rol, zeker voor mensen in de buurt. Zeker voor Amsterdammers die niet verder dan hun eigen dorp kijken is het belangrijk om direct een link te leggen met 'dit is in mijn dorp'. 
Een deel zal ongetwijfeld bij een interessante artiest verder uitzoeken waar het is maar een deel haakt ook direct af. Bij een zaal als Afas Live waar ze het vooral van de artiesten moeten hebben zal dit van minder belang zijn dan bijvoorbeeld een Melkweg die ook uitgaanspubliek trekt.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - halfempty/full - 22-05-2018

Dat soort Amsterdammers zien Zuid-Oost sowieso al niet als onderdeel van hun dorp. Maar de AFWAS trekt toch een publiek uit heel Nederland? Dus ik snap je punt niet helemaal.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - metal bouwie - 22-05-2018

Dat naamsbekendheid weldegelijk iets bijdraagt aan bezoekersaantallen.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 22-05-2018

Zoveel boeiends staat er ook niet dit jaar moet ik zeggen. Ja NIN maar dan komt er heel lang niks. Bij ons in de groep is het gewoon “de HMH” gebleven trouwens.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - hythloth - 22-05-2018

(22-05-2018, 19:24)metal bouwie Wrote: Dat naamsbekendheid weldegelijk iets bijdraagt aan bezoekersaantallen.

Maar dat artikel gaat over de waarde van het merk, en zegt nergens dat de bezoekersaantallen zijn afgenomen.