Graz
Klein en minder fijn popnieuws - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Klein en minder fijn popnieuws (/showthread.php?tid=11)



RE: Klein en minder fijn popnieuws - reaper - 27-03-2018

(27-03-2018, 11:12)Uplift Wrote: Dubbel zo groot als de eerste achtervolger, de tsjeven. Geen verlies tegenover de vorige verkiezingen, populairste politicus, etc.

We dead.

ik zal trouw mijn stem aan de linkse partij geven, maar gaat dus geen kloten uitmaken...

why even bother to vote


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 27-03-2018

Tja bij ons moet je, dus stem maar flink PvdA. Maar op een dag zoals vandaag ben ik ook gedemotiveerd en geneigd om meer clandestiene vormen van verzet te gaan opzoeken... ik heb hier eerlijk gezegd geen antwoord op. Je ziet dat ook elders; sinds de generatie boomers is de simpele formule 'economische groei' + 'perceptie van onveiligheid' = rechts wint elke verkiezing zowat een wetmatigheid geworden. Alleen is het in Vlaanderen wel erg extreem en blijkt de ganse middenklasse/silent majority gewoon uit gemak op N-VA te stemmen, dus zonder zelfs morele bezwaren te hebben.

Maar nog veel erger is dit feit: zelfs een significant deel van de PVDA-stemmers is akkoord met het beleid van Francken. En 53% van de Vlamingen ziet zichzelf op hem stemmen. De fucking meerderheid!


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 27-03-2018

Maar een cruciaal onderdeel van dit succes is wel de media. En in tegenstelling tot in Zuid-Europese/minder ontwikkelde landen had de partij aan de macht bij ons nooit zo'n bevoorrechte band met media. Vroeger had je daarvoor gewoon verzuiling, maar N-VA heeft dit doorbroken en heeft overal vrienden zitten. De weinige tegenkanting van de media is dan ook een zeer belangrijke verklaring, uiteraard gekoppeld aan een zwakke oppositie.

Hoe dan ook, het wordt tijd dat consequent links zich veel agressiever opstelt t.o.v. VRT, Medialaan en de Persgroep publishing... deels kan dat door eigen media(netwerken) te creëren, deels gewoon door reactionaire journalisten bij naam te noemen en desnoods te boycotten. Eén ervan is steevast de peilingenanalist bij VRT, Ivan de Vadder, die PVDA nog steeds systematisch omschrijft als 'extreemlinks' en 'verwaarloosbaar', zelfs als dat laatste niet meer gesteld kan worden o.b.v. de peilingen.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - reaper - 27-03-2018

in paleis 12, ik verzin dit niet he mensen

Wie heeft de avonturen van Son Goku in Dragon Ball en Dragon Ball Z niet gevolgd? Op 30 oktober brengt Dragon Ball Symphonic Adventure de hele saga tot leven met een symfonieorkest dat Shunsuke KIKUCHI's legendarische muziek uitvoert, gesynchroniseerd met HD-videoclips op een gigantisch scherm. Een unieke ervaring die de grootste passages uit beide series verhaalt, geconfronteerd met onvergetelijke vijanden!


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 27-03-2018

Millenials zijn de nieuwe boomers.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 27-03-2018

(27-03-2018, 13:43)reaper Wrote: in paleis 12, ik verzin dit niet he mensen

Wie heeft de avonturen van Son Goku in Dragon Ball en Dragon Ball Z niet gevolgd? Op 30 oktober brengt Dragon Ball Symphonic Adventure de hele saga tot leven met een symfonieorkest dat Shunsuke KIKUCHI's legendarische muziek uitvoert, gesynchroniseerd met HD-videoclips op een gigantisch scherm. Een unieke ervaring die de grootste passages uit beide series verhaalt, geconfronteerd met onvergetelijke vijanden!

Ik heb dit weekend Dragonball Super de laatste episode nog gekeken. Maar kan me niet echt epische muziek indenken van deze series.

Wel zou ik ooit dat Zelda orkest eens willen zien. Dat lijkt me best dope.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Enzo - 04-04-2018

[Image: 29351563_10160322590990077_7740226409876...e=5B2F4100]


RE: Klein en minder fijn popnieuws - greenlander - 04-04-2018

Ik dat sommige mensen hier wel willen weten dat onder de "i wiulu innych" zowel Sote als Varg staan. Vluchten vanaf Amsterdam ook maar 75 euro. Ik kan natuurlijk weer niet. Ik denk dat ik Arca gewoon helemaal ga missen Sad


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Enzo - 04-04-2018

En Jlin en Zimpel/Ziolek...
Ik kan helaas ook niet, toevallig vandeweek wat anders geregeld. Undecided


RE: Klein en minder fijn popnieuws - greenlander - 04-04-2018

Ja ik letterlijk gisteravond. Gelukkig veel al op LGW/Rewire gezien/te zien maar Arca doet wel een beetje pijn.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - thomas9790 - 09-04-2018

[Image: DaU4Mu8XcAASl1y.jpg:large]


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Kalters - 09-04-2018

MBV secret show op Primavera zal wel niet meer gebeuren. Zonde.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 09-04-2018

Okee, die foto inserts werken echt niet meer. Kunnen we met links werken vanaf nu?


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Kalters - 09-04-2018

Voor mij doet 'ie het, hoor.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - hythloth - 09-04-2018

Op mijn telefoon zie ik het gewoon.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - thomas9790 - 09-04-2018

Welke browser gebruik je, Uplift?


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 09-04-2018

Hier Firefox, maar op m'n werk met Chrome heb ik dit ook al voor gehad


RE: Klein en minder fijn popnieuws - hythloth - 09-04-2018

Nu op mijn werk met Chrome zie ik het ook nog steeds.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Roel87 - 09-04-2018

Thread View Options
Display images in posts.
Display videos in posts.

Staat dat aangevinkt onder opties in profiel?


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Jorrit - 10-04-2018

Quote:Fleetwood Mac Fires Lindsey Buckinham.

https://pitchfork.com/news/lindsey-buckingham-quits-fleetwood-mac/

Okay dan.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - thomas9790 - 10-04-2018

[Image: DaaKBNsWkAApvGb.jpg:large]


RE: Klein en minder fijn popnieuws - kurtje - 10-04-2018

Potdomme, dit is geniaal. Qua line-up.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - hythloth - 10-04-2018

(10-04-2018, 00:35)Jorrit Wrote:
Quote:Fleetwood Mac Fires Lindsey Buckinham.

https://pitchfork.com/news/lindsey-buckingham-quits-fleetwood-mac/

Okay dan.

Hebben ze weer lopen batsen, met alle nadelige gevolgen van dien.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Loov - 11-04-2018

(10-04-2018, 11:11)kurtje Wrote: Potdomme, dit is geniaal. Qua line-up.



RE: Klein en minder fijn popnieuws - Schobbeyak - 11-04-2018

Dat is maar net waar je de grens trekt op het gebied van emo. Ik vind de helft goed en de andere helft aanstellers.