Graz
Klein en minder fijn popnieuws - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Klein en minder fijn popnieuws (/showthread.php?tid=11)



RE: Klein en minder fijn popnieuws - ijskolibrietje - 22-03-2018

Post malone en IDLES op dezelfde lineup? Heiligschennis.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 22-03-2018

gele kaart


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Cel - 22-03-2018

(22-03-2018, 09:20)Willie Wrote: [Image: RES18_-POST-Facebook-20180319_JD-2.jpg]

Poehee, dat is knap waardeloos. Je moet er echt moeite voor doen om zoveel troep en vergane glorie bij elkaar te programmeren. In 2007 een keer geweest en het is bij/in Parijs op een leuke festivallocatie. Maar deze line-up is echt veruit de slechtste die ik sinds 2007 daarvoor heb gezien.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Wout - 22-03-2018

Nick Murphy die zichzelf nog steeds aankondigt als FKA Chet Faker. Verander dan je naam gewoon niet.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Kalters - 22-03-2018

Die undercard is anders best redelijk, hoor.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Maynard-J - 22-03-2018

Godverdegodver wat blijft die Beelen toch een klootzak.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - matthijs603 - 22-03-2018

Ongelooflijk triest inderdaad.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 22-03-2018

Giel had even aandacht nodig. Is hem toch weer gelukt.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - hythloth - 22-03-2018

Buitenlanders zoals Charli XCX weten niet beter, maar als Nederlandse artiest zou je Giel gewoon moeten vermijden/boycotten.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 22-03-2018

Shockeren is dan ook letterlijk Giel zijn baan.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 22-03-2018

Zou de oplossing niet zijn om die kerel gewoon eens hard op zijn muil te slaan tijdens zo'n uitzending?


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 22-03-2018

Dat is hem ook al bijna overkomen


Hier kan je dus € 440.000 mee verdienen in Nederland.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 22-03-2018

ja dat helpt het beste, gewoon 1 ferme tik op de neus tot bloedens toe. Dan is het voor eens en altijd afgelopen met die sneue ongein.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 22-03-2018

Maar het liefst wel van een vrouw en lekker spontaan. Iets waarbij iedereen spontaan applaudisseert, waardoor zijn carrière onherroepelijk om zeep is. Dat op zich is een kunst. Ja, functioneel geweld is een kunst.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 22-03-2018

Nu ik het terug zie vind het eigenlijk wel meevallen. Ik heb op dit forum opmerkingen gelezen die 10x zo misplaatst zijn als deze grap.

Die Tim Knol neemt zichzelf ook wel iets te serieus hoor.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Maynard-J - 22-03-2018

Vast wel. Maar elke dikke middelvinger naar radioclowns die artiesten misbruiken voor hun eigen circusje verdient applaus. Voordat niemand muziek nog serieus neemt.

Heb het geheel niet teruggeluisterd trouwens, alleen de beschrijving en citaten uit mijn url.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 22-03-2018

Ach artiesten gebruiken de circus van de radio dj’s weer voor hun carriere, zo werkkt het spelletje. En je kan vinden van Giel wat je wil, maar als er iemand een grote circus van kan maken dan is hij het wel. Dit gaat ook weer viral, Tim Knol komt bij RTL Boulevard, makkelijke reclame voor hem hoor. En dat effect kan Giel Beelen als geen ander creeëren.

Wat Giel dus nu wel doet, is wat 3FM op dit moment bijvoorbeed mist. En daar kan je moreel wel anders tegenover staan. Maar wat Giel hier doet is gewoon een slimme zet kwa publiciteit. Slecht nieuws is ook nieuws. We praten zelfs op Graz over Giel Beelen en we weten allemaal weer dat hij bestaat. Het is ook niet mijn stijl, maar het werkt gewoon wel.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Willie - 22-03-2018

En Giel doet dit al 20 jaar. Who cares. Neemt er nog iemand aanstoot aan Howard stern tegenwoordig? Nee toch


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Murdoc Niccals - 22-03-2018

Giel is een ongelofelijke eikel en iedere poging tot legitimering van zijn gedrag - en in het verlengde daarvan hoe dit deel van de muziekindustrie werkt - is misplaatst. Conformisme brengt ons niets. Ik luister nooit naar 3FM, maar weet wel dat zulke acties niet iets is waar een radiozender - publiek of commercieel - naar zou moeten streven.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Willie - 22-03-2018

Giel zit niet bij 3fm.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Murdoc Niccals - 22-03-2018

Kaas is geen fruit.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 22-03-2018

3FM zou willen dat ze deze media aandacht hebben.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - matthijs603 - 22-03-2018

Wel een erg cynische blik op radio maken, Indiaantje. Aandacht zal commercieel wel handig zijn, maar niet alles is commercie, er is ook nog iets als moraliteit. En morele kaders mogen best per persoon en per situatie verschillen (wat je bijvoorbeeld zegt over dit forum: hier is het onder de meeste leden normaal, dus binnen de norm, om wat groffer te zijn dan in de echte wereld). Als je dan iemand bij je uitnodigt die andere normen en waarden heeft dan jij, om daar dan bewust zo overheen te gaan en om er zo rigide op te blijven hameren dat alleen jouw morele kaders de juiste zijn, is ontzettend treurig. Die man zit zo vast in zijn eigen narcistische wereldbeeld, dat het eigenlijk gewoon zielig is.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 22-03-2018

(22-03-2018, 21:54)matthijs603 Wrote: Wel een erg cynische blik op radio maken, Indiaantje. Aandacht zal commercieel wel handig zijn, maar niet alles is commercie, er is ook nog iets als moraliteit. En morele kaders mogen best per persoon en per situatie verschillen (wat je bijvoorbeeld zegt over dit forum: hier is het onder de meeste leden normaal, dus binnen de norm, om wat groffer te zijn dan in de echte wereld). Als je dan iemand bij je uitnodigt die andere normen en waarden heeft dan jij, om daar dan bewust zo overheen te gaan en om er zo rigide op te blijven hameren dat alleen jouw morele kaders de juiste zijn, is ontzettend treurig. Die man zit zo vast in zijn eigen narcistische wereldbeeld, dat het eigenlijk gewoon zielig is.
Ik ben vrij cynisch wat radio betreft idd. (commercieele) Radio heeft naar mijn mening echt geen meerwaarde tegenover een hoop andere media vormen (youtube, spotify etc.). En toch is het een taak om voor entertainment te zorgen op de radio. Want muzikaal lopen ze tegenwoordig achter de feiten aan. Kwa normen en waarden ben ik het volledig met je eens.

Maar in medialand doen normen en waarden er niet toe. Een goede rel is gewoon goud voor dat soort bedrijven. Ik werk zelf regelmatig voor mijn werk met een van de grootste radio zenders van NL. En dan heb ik een letterlijke kijk in luistercijfers op dat moment. En ik kan je vertellen, dit soort relletjes zijn goud waard. 

Iedereen praat er over, dus de naan zit in je hoofd. En schandalen zijn vaak snel vergeten. Zo is Giel groot geworden, en dat hebben we zelf met z’n allen gedaan. Mijn ding is het ook niet, maar zo gaan die dingen wel.


RE: Klein en minder fijn popnieuws - Maynard-J - 22-03-2018

Ik snap ook dat het blijkbaar zo werkt bij de radio, en daarom luister ik er niet meer naar. Stubru bij het werk op zaterdagochtend uitgezonderd. Hoe die zender hier niet geheel onverdiend ook gedist wordt, het is in Nederland vele malen erger.

Heb het hele verhaal net terug geluisterd en het is nog erger dan ik dacht. Knol wordt niet eens echt kwaad op Giel en legt rustig uit waarom hij hier niet aan mee wil doen. Maar na elk tweede woord dendert Beelen weer over hem heen met de verontwaardiging over waarom zijn geintje niet gewaardeerd wordt. Niet dat hij Knol in het "interview" voorafgaand aan het liedje wel heeft laten uitpraten trouwens. Het gaat Beelen duidelijk alleen maar om de show en roepen wat hij van de hele affaire vindt. En wel verontwaardigd doen over wat Tim uit oprechte boosheid getweet heeft omdat hij kennelijk niet op de hoogte was van de gewoontes op een andere commerciële kutzender. Wat een hypocriete lul.

Knol trekt hier een lijn en gaat achter zijn principes staan. Het zal hem vast wat kortstondige naamsbekendheid en met een beetje mazzel blijvend respect opleveren, maar daar doet hij het niet voor. Beelen echter is de grootste aandachtshoer van de hele Nederlandse mediawereld en hij wordt er i.t.t. Knol wel rijk van.