Graz
Klein en minder fijn popnieuws - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Klein en minder fijn popnieuws (/showthread.php?tid=11)



Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 16-09-2016

Afwas live met Heineken. Is de connectie die je brein maakt.

Mensen met dassen die in Audi's rijden en naar Coldplay luisteren nemen zo'n beslissingen. Deels excuses aan Willie.


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 16-09-2016

TheUncleG Wrote:Dat persbericht ook... Tenenkrommend.

Als je zo`n zaal als marketing tool gebruikt, zorg dan tenminste dat je nog wat sympathie opwekt.
Het kan ook makkelijker: gewoon zorgen dat er geen Heineken meer getapt wordt. Dan mag je desnoods een zaal omdopen tot 'Arsenicum Live'.


Klein en minder fijn popnieuws - Gunnar - 16-09-2016

Tjonge die agenda ook, wat een marginaal programma. Eigenlijk onbestaanbaar dat Radiohead daar in mei nog stond, maar ja geen alternatief in NL voor ca. 5000 man


Klein en minder fijn popnieuws - Gunnar - 16-09-2016

Uplift Wrote:Mensen met dassen die in Audi's rijden en naar Coldplay luisteren nemen zo'n beslissingen.

Precies ook het publiek tegenwoordig


Klein en minder fijn popnieuws - thomas9790 - 16-09-2016

Enkel Polly Jean ga ik daar in de komende tijd nog zien; verder is het programma huilen met de pet op. Jammer, qua akoestiek een goede zaal.


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 16-09-2016

Gunnar Wrote:Tjonge die agenda ook, wat een marginaal programma. Eigenlijk onbestaanbaar dat Radiohead daar in mei nog stond, maar ja geen alternatief in NL voor ca. 5000 man
en Philip Glass...


Klein en minder fijn popnieuws - Gunnar - 16-09-2016

Daar sta je dan in 2017 naar Tool te kijken met zo'n AFAS lul in overhemd en rode broek naast je. En daar werken wat saaie mensen hoor, het hoofdkantoor staat in godbetert Leusden.


Klein en minder fijn popnieuws - Melliw Naj - 16-09-2016

En PJ Harvey? Ik ga er nog alleen heen voor Moderat.


Klein en minder fijn popnieuws - Melliw Naj - 16-09-2016

Gunnar Wrote:Daar sta je dan in 2017 naar Tool te kijken met zo'n AFAS lul in overhemd en rode broek naast je.

Ik voel mij lichtelijk beledigd.


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 16-09-2016

Je zal het gewoon moeten worden, hoor. Iedereen wordt hier vroeg of laat beledigd of verraden. Zelfs door eigen (ex)-clubleden.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 16-09-2016

Quote:Van der Veldt vertelt aan het Financieel Dagblad waarom hij er geen ASAF Music Hall van maakt. 'Er zijn twee fouten gemaakt met de Heineken Music Hall. Die naam is te lang en te veel op muziek gericht. Terwijl er ook andere evenementen plaatsvinden, zoals straks shows van Freek Vonk (tv-bioloog, red.) en de uitreiking van de Televizier Ring. Bovendien bekt de afkorting HMH ook niet lekker en is de naam Heineken daarin verdwenen.'



Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 16-09-2016

HMH bekt juist wel lekker


Klein en minder fijn popnieuws - Gunnar - 16-09-2016

Melliw Naj Wrote:
Gunnar Wrote:Daar sta je dan in 2017 naar Tool te kijken met zo'n AFAS lul in overhemd en rode broek naast je.

Ik voel mij lichtelijk beledigd.

Je herkent je in dit profiel? Net goed Tongue


Klein en minder fijn popnieuws - Willie - 16-09-2016

Ik zie wel een voordeel, geen voorgeprogrammeerde DJ-shit.


Klein en minder fijn popnieuws - Willie - 16-09-2016

BigBird Wrote:HMH bekt juist wel lekker

Ja, bekt prima, maar je moet toch wat vertellen in kulpraatje. Vooral niet laten zien dat je ook maar ene kut verstand van muziek hebt, want muziek is voor paupers is de boodschap die ik er uit haal.


Klein en minder fijn popnieuws - Gunnar - 16-09-2016

Het "kopen" van de HMH past op zich prima in het marketing plaatje van AFAS past, ze sponsoren ook het Circustheater in Scheveningen en AZ. Allemaal duidelijk gericht op het faciliteren van uitjes voor hun klanten.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 16-09-2016

Quote:Het bedrijf wil naast concerten en evemenenten, zoals komedie- en dansvoorstellingen, meer in gaan zetten op de zakelijke markt. De voorgevel van het pand krijgt binnenkort een nieuwe uitstraling en ook wordt een nieuwe huisstijl doorgevoerd.

Het is volgens het Financieele Dagblad onduidelijk voor welk bedrag AFAS Software zich heeft verbonden aan de hal. AFAS-directeur Bas van der Veldt noemt de naamswijziging "een vrij radicale verandering".

"Er zijn twee fouten gemaakt met de Heineken Music Hall. Die naam is te lang en te veel op muziek gericht. Terwijl er ook andere evenementen plaatsvinden, zoals straks shows van Freek Vonk en de uitreiking van de Televizier Ring. Bovendien bekt de afkorting HMH ook niet lekker en is de naam Heineken daarin verdwenen", aldus de directeur bij FD.

"Net als sport en theater is muziek pure emotie, mensen worden er door geraakt. (..) Met AFAS Live zien we ongelofelijk veel mogelijkheden om unieke en onvergetelijke ervaringen met onze relaties te delen", aldus Van der Veldt.



Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 16-09-2016

Conclusie: in 2017 ben ik klappen aan het uitdelen tussen dronken squares die het nodig vonden om te keuvelen over de opties van hun bedrijfswagen tijdens de toegift van Nick Cave.

Moeten we misschien gelijk een Graz Fightclub oprichten, niet? Ik hoop echt dat iemand van AFWAS hier mee leest ondertussen.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 16-09-2016

Die laatste zinnen.....ze gaan dus gewoon kaarten sponsoren aan relaties etc...


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 16-09-2016

https://youtu.be/Dx4XCuUAQJY


Klein en minder fijn popnieuws - thomas9790 - 16-09-2016

Ik zie ze ook nog wel ongein als Golden Circle-kaarten invoeren, om vervolgens 75% van die kaarten weg te geven aan hun managers en dergelijke.


Klein en minder fijn popnieuws - Willie - 16-09-2016

Uplift Wrote:Conclusie: in 2017 ben ik klappen aan het uitdelen tussen dronken squares die het nodig vonden om te keuvelen over de opties van hun bedrijfswagen tijdens de toegift van Nick Cave.

Moeten we misschien gelijk een Graz Fightclub oprichten, niet? Ik hoop echt dat iemand van AFWAS hier mee leest ondertussen.

Ik kan het wel doorgeven aan ze.


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 16-09-2016

BigBird Wrote:https://youtu.be/Dx4XCuUAQJY
We kunnen natuurlijk ook de lijndoortrekken en hopen dat er tout court geen interessante shows meer plaats vinden in de HMH. In dat geval zouden deze vreselijke mensen ons een dienst bewijzen.


Klein en minder fijn popnieuws - Willie - 16-09-2016

Maar het zal zo'n vaart niet lopen, want die uitjes moeten natuurlijk wel leuk zijn, niet van die depressieve kutzooi als Cave.


Klein en minder fijn popnieuws - Melliw Naj - 16-09-2016

Gunnar Wrote:
Melliw Naj Wrote:
Gunnar Wrote:Daar sta je dan in 2017 naar Tool te kijken met zo'n AFAS lul in overhemd en rode broek naast je.

Ik voel mij lichtelijk beledigd.

Je herkent je in dit profiel? Net goed Tongue

Lul in overhemd en rode broek pas ik perfect in. Het kan het ook een andere kleur broek zijn. Enige wat ik met AFAS te maken heb gehad is studieprojecten in te maken en vol zeiken op de medewerkers dat het niet werkt.