Graz
Klein en minder fijn popnieuws - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Klein en minder fijn popnieuws (/showthread.php?tid=11)



Klein en minder fijn popnieuws - Schobbeyak - 18-05-2016

Wauw. Sneu voor die gast.


Klein en minder fijn popnieuws - Po91 - 18-05-2016

Ja dacht breng het subtiel, want hoorde dat het foute boel was, maar probeerde objectief te blijven.
Maar dat artikel zegt genoeg, vond het wel een aardige gast bij m'n bezoekje.


Klein en minder fijn popnieuws - Jorrit - 19-05-2016

Woah, waddafak.


Klein en minder fijn popnieuws - Loov - 19-05-2016

Hij was al vrij enthousiast over dat keta verhaal van KoS. Hoorde dat ie thuis ook nog aardig voorraadje GHB had liggen.

Lees trouwnes nergens dat hij voorgeleid is voor justitie?


Klein en minder fijn popnieuws - Loov - 19-05-2016

Je denkt trouwens bij Veghel leuk klein dorpje in Brabant. Begin je verder te klikken denk je zoooowww heeey.

http://www.kliknieuws.nl/regio/stadskrantveghel/92307/pizzakoerier-overvallen-door-twee-gewapende-mannen?fromplista

Maar gelukkig ook positief nieuws. Iemand interesse in TEDxVeghel?

http://www.kliknieuws.nl/regio/stadskrantveghel/92346/help-mee-het-tedxveghel-programma-bepalen-


Klein en minder fijn popnieuws - kurtje - 19-05-2016

Pizza pillo doen ze daar een moord voor.


Maar hoezo zegt dat artikel genoeg? Ik vind het juist heel veel woorden die heel weinig zeggen.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 19-05-2016

Uplift Wrote:De politie onderzoekt inmiddels al onze PM's Big Grin


Niet dat hier veel te vinden valt, maar als ze pc en telefoon in beslag hebben genomen zullen ze ongetwijfeld hier uitkomen ja.


Klein en minder fijn popnieuws - Eddie Bass - 19-05-2016

John Coffey stopt
Quote:Hi everyone!
We have decided to put the band on hold. Therefore we will do one awesome last tour coming September. We don’t want to say farewell, but we won’t be making music these coming years.
So come and party with us one last time. Pre-sale starts this Saturday at 11:00 (CET).
Hope to see you guys at the shows or anywhere in Europe coming summer.
Love,
Your John Coffey boys.
[Image: Cizs7VjWUAETnTO.jpg]



Klein en minder fijn popnieuws - Maynard-J - 19-05-2016

Jammer... toch maar even uitgebreid meepikken op LL dus.


Klein en minder fijn popnieuws - Jorrit - 19-05-2016

BigBird Wrote:
Uplift Wrote:De politie onderzoekt inmiddels al onze PM's Big Grin


Niet dat hier veel te vinden valt, maar als ze pc en telefoon in beslag hebben genomen zullen ze ongetwijfeld hier uitkomen ja.
Heb ik net op tijd het 'eerlijk zullen we alles delen' topic gesloten. Smile


Klein en minder fijn popnieuws - ahha - 19-05-2016

Eddie Bass Wrote:John Coffey stopt
Quote:Hi everyone!
We have decided to put the band on hold. Therefore we will do one awesome last tour coming September. We don’t want to say farewell, but we won’t be making music these coming years.
So come and party with us one last time. Pre-sale starts this Saturday at 11:00 (CET).
Hope to see you guys at the shows or anywhere in Europe coming summer.
Love,
Your John Coffey boys.
[Image: Cizs7VjWUAETnTO.jpg]
Coachella 2019?


Klein en minder fijn popnieuws - Jorrit - 19-05-2016

Last van een nekhernia.


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 19-05-2016

Serieus? Je zou verwachten dat ze het gegooi met halfvolle bekers Heineken beu zijn.


Klein en minder fijn popnieuws - Jorrit - 19-05-2016

Geen idee, het leek mij een logische verklaring :p


Klein en minder fijn popnieuws - Pimz - 20-05-2016

Uplift Wrote:Nu zeker geen spijt meer van m'n toen ietwat premature uitspraken omtrent het karakter van EODM bij de lijkenpikkerij-tour aankondiging.

I.t.t. Down zal geen enkel festival hen cancellen, natuurlijk.

http://www.rockenseine.com/en/cancellation-of-eagles-of-death-metals-show/


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 20-05-2016

Mooi.


Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 20-05-2016

EODM had gewoon rust moeten nemen. Ik ben het niet eens met zijn uitspraken, maar wat die gasten hebben gezien en meegemaakt kan ik me best denken dat je een kronkeltje in je gedachten gang krijgt. Daarmee wil ik het niet goedpraten, maar je moet ook oppassen om hun niet als keiharde racisten neer te zetten imo.


Klein en minder fijn popnieuws - TheUncleG - 20-05-2016

Jesse Hughes is natuurlijk een hilbilly eerste klas, met bijzonder opmerkelijke uitspraken. Dat komt niet alleen door de gebeurtenissen in Bataclan, dat is altijd al wel zo geweest.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 20-05-2016

Inderdaad veel en veel te vroeg weer begonnen. Die gasten hebben zwaar trauma, zelfs PJ heeft nu nog (begrijpelijk) moeite met Roskilde.


Klein en minder fijn popnieuws - JorisR - 20-05-2016

Heel goed, kunnen andere festivals een voorbeeld aan nemen.


Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 20-05-2016

Ik vind het niet "heel goed'.

Hoop wel dat dit soort festivals het niet domweg gaan boycotten, maar probeer duidelijk in overleg te gaan met de band/management om te kijken of je zulke uitspraken terug kan laten nemen.

Vind het te makkelijk om te zeggen "ik ben het niet met je uitspraken eens dus flikker maar op", zo komt het nu een beetje op mij over.
Ik vind deze aankondiging iets anders gebracht had kunnen worden. Dat je het bijvoorbeeld niet mee eens bent en dat je EODM de tijd wilt gunnen om hun uitspraken te overzien, en dat ze hopelijk inzien dat deze uitspraak niet juist was".


Klein en minder fijn popnieuws - Diet - 20-05-2016

Indiaantje89 Wrote:Ik vind het niet "heel goed'.

Hoop wel dat dit soort festivals het niet domweg gaan boycotten, maar probeer duidelijk in overleg te gaan met de band/management om te kijken of je zulke uitspraken terug kan laten nemen.

Vind het te makkelijk om te zeggen "ik ben het niet met je uitspraken eens dus flikker maar op", zo komt het nu een beetje op mij over.
Ik vind deze aankondiging iets anders gebracht had kunnen worden. Dat je het bijvoorbeeld niet mee eens bent en dat je EODM de tijd wilt gunnen om hun uitspraken te overzien, en dat ze hopelijk inzien dat deze uitspraak niet juist was".

Maar het gaat over meer dan die Islamofobe uitspraken. In het volledige interview verwijt hij 'de Parisiens' een hele hoop zaken, o.a. dat ze antisemitisch denken en zelf mee de oorzaak van deze aanslagen zijn. Lijkt me volstrekt logisch dat je dan niet meer welkom bent bovenaan een Parijse affiche. Als dat interview een beetje viraal gaat, kan het net zo goed zijn dat ze eind augustus met een flessenregen van het podium gejaagd worden.


Klein en minder fijn popnieuws - JorisR - 20-05-2016

Diet Wrote:
Indiaantje89 Wrote:Ik vind het niet "heel goed'.

Hoop wel dat dit soort festivals het niet domweg gaan boycotten, maar probeer duidelijk in overleg te gaan met de band/management om te kijken of je zulke uitspraken terug kan laten nemen.

Vind het te makkelijk om te zeggen "ik ben het niet met je uitspraken eens dus flikker maar op", zo komt het nu een beetje op mij over.
Ik vind deze aankondiging iets anders gebracht had kunnen worden. Dat je het bijvoorbeeld niet mee eens bent en dat je EODM de tijd wilt gunnen om hun uitspraken te overzien, en dat ze hopelijk inzien dat deze uitspraak niet juist was".

Maar het gaat over meer dan die Islamofobe uitspraken. In het volledige interview verwijt hij 'de Parisiens' een hele hoop zaken, o.a. dat ze antisemitisch denken en zelf mee de oorzaak van deze aanslagen zijn. Lijkt me volstrekt logisch dat je dan niet meer welkom bent bovenaan een Parijse affiche. Als dat interview een beetje viraal gaat, kan het net zo goed zijn dat ze eind augustus met een flessenregen van het podium gejaagd worden.

Precies, en intussen in het interview wel 'smakelijk' details opdissen over hoe stukjes schedel van een meisje in het ziekenhuis uit z'n gezicht verwijderd moesten worden. Bwah. Weg met die man.


Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 20-05-2016

Ja alle mensen die verschrikkelijk trauma's meemaken moeten we inderdaad wegtyfen en nooit meer naar om kijken inderdaad.

Want dat is wel zo makkelijk.

Edit: en voor de duidelijkheid, ik ben het NIET eens met zijn uitspraken. Maar die man heeft hulp nodig.


Klein en minder fijn popnieuws - Betonrot - 20-05-2016

Indiaantje89 Wrote:Hoop wel dat dit soort festivals het niet domweg gaan boycotten, maar probeer duidelijk in overleg te gaan met de band/management om te kijken of je zulke uitspraken terug kan laten nemen.
Succes met een redneck oprecht zijn uitspraken terug te laten nemen. Muh first amendment.