Graz
Klein en minder fijn popnieuws - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Klein en minder fijn popnieuws (/showthread.php?tid=11)



Klein en minder fijn popnieuws - eloelo - 21-03-2016

Dat gaat om premium-users. Denk dat er nog tientallen miljoenen zijn die spotify gebruiken zonder premium. Ik heb zelf ook premium, het is gewoon enorm handig, zou niet snel meer zonder kunnen.


Klein en minder fijn popnieuws - mad dog - 22-03-2016

En wat kost dat per maand?


Klein en minder fijn popnieuws - JorisR - 22-03-2016

Een tientje. Geen geld wat mij betreft.


Klein en minder fijn popnieuws - Fenderboy - 22-03-2016

Niet duur ipv platen en cd 's.
Echter vind ik het dan weer luxe deze in hun originele kwaliteit op een topsetje te beluisteren.


Klein en minder fijn popnieuws - matthijs603 - 22-03-2016

Dat tientje voor Spotify betaal ik met liefde.


Klein en minder fijn popnieuws - atthedrive-in - 22-03-2016

Het bevalt mij ook zeer goed!


Klein en minder fijn popnieuws - Sphinx - 22-03-2016

Mij ook. Met Spotify Family betaal ik zelfs nog minder dan een tientje per maand.


Klein en minder fijn popnieuws - hythloth - 22-03-2016

Ook heel tevreden mee; ken geen betere manier om nieuwe (en oudere) muziek te ontdekken.


Klein en minder fijn popnieuws - Piet Knaak - 22-03-2016

Toch grappig dat een forum met muziek nerds massaal hun muziek in bout kwaliteit via Spotify luistert.


Klein en minder fijn popnieuws - Loov - 22-03-2016

Piet Knaak Wrote:Toch grappig dat een forum met muziek nerds massaal hun muziek in bout kwaliteit via Spotify luistert.

Jup. Op crappy koptelefoon van een stuiver waarschijnlijk.


Klein en minder fijn popnieuws - Fenderboy - 22-03-2016

Piet Knaak Wrote:Toch grappig dat een forum met muziek nerds massaal hun muziek in bout kwaliteit via Spotify luistert.

Dat begrijp ik ook niet echt, maar ieder zijn meug hoor.


Klein en minder fijn popnieuws - hythloth - 22-03-2016

Of je geeft geld uit aan concert/festivalkaartjes, of aan audiofiele dingen.


Klein en minder fijn popnieuws - hythloth - 22-03-2016

Wel mooi hoe niemand hier TIDAL gebruikt ondanks de "betere geluidskwaliteit".


Klein en minder fijn popnieuws - matthijs603 - 22-03-2016

Het is voor mij vooral het gemak van vrijwel alle muziek altijd en overal direct te kunnen luisteren.


Klein en minder fijn popnieuws - Melliw Naj - 22-03-2016

Gratis Spotify gekregen bij KPN en daardoor best lui geworden met downloaden.


Klein en minder fijn popnieuws - mad dog - 22-03-2016

spotify premium?


Klein en minder fijn popnieuws - Melliw Naj - 22-03-2016

Ja, enkele jaren geleden kreeg je gratis premium bij KPN en ik nam het want mijn ouders gebruiken het toch nooit.


Klein en minder fijn popnieuws - mad dog - 22-03-2016

Dat zou voor mij een uitkomst bieden met het sonos systeem wat we net hebben aangeschaft, moet je dus spotify premium voor hebben om het te streamen blijkbaar en om daar weer maandelijks 10 euro voor neer te leggen, zit ik niet op te wachten. Ziggo heeft het in ieder geval niet in zijn pakket.


Klein en minder fijn popnieuws - eloelo - 22-03-2016

Tuurlijk is een LP opzetten ook heerlijk, maar voor onderweg etc is het gewoon enorm gemakkelijk om spotify te hebben. Tevens zijn LP's en CD's een stuk duurder icm met een goede audioset.


Klein en minder fijn popnieuws - Oepsje - 22-03-2016

eloelo Wrote:Tuurlijk is een LP opzetten ook heerlijk, maar voor onderweg etc is het gewoon enorm gemakkelijk om spotify te hebben. Tevens zijn LP's en CD's een stuk duurder icm met een goede audioset.

Inderdaad, vooral voor onderweg is het gewoon ideaal en ook het makkelijk samenstellen van playlists werk super Daarbij is de geluidskwaliteit ook prima wat mij betreft. Maar diegene die hier anders over denken zullen wel een versterker + speakers hebben staan voor 10.000 euro+ want ik hoor het nauwelijks....


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 22-03-2016

hythloth Wrote:Of je geeft geld uit aan concert/festivalkaartjes, of aan audiofiele dingen.



Klein en minder fijn popnieuws - Loov - 23-03-2016

mad dog Wrote:om daar weer maandelijks 10 euro voor neer te leggen, zit ik niet op te wachten.

Sad Sad Sad Sad

Fuck you.


Klein en minder fijn popnieuws - kurtje - 23-03-2016

Waarom?


Klein en minder fijn popnieuws - KraaijCheck - 23-03-2016

hythloth Wrote:Wel mooi hoe niemand hier TIDAL gebruikt ondanks de "betere geluidskwaliteit".

Ik gebruik TIDAL. Zeer content mee. Maar je moet wel een audio setup hebben die je het verschil laat horen. Als je via je computer speakers luistert of een of ander crappy bluetooth speakertje zou ik het niet adviseren.


Klein en minder fijn popnieuws - Piet Knaak - 23-03-2016

Ik heb ook Tidal Hi-Fi.

En een setje van '10.000 +' wat ik op de vorige pagina voorbij zag komen is complete onzin. Je kan voor bedragen vanaf 1000 euro al hele leuke audio set neerzetten waarbij je het verschil gewoon hoort tussen gecomprimeerde MP3'tjes en goede audio bestanden.