Graz
Klein en minder fijn popnieuws - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Klein en minder fijn popnieuws (/showthread.php?tid=11)



Klein en minder fijn popnieuws - Willie - 27-01-2016

Maal tweederde vind ik dit echt geen hele gekke gages.


Klein en minder fijn popnieuws - Loov - 27-01-2016

Wel delen door 0,6 he.


Klein en minder fijn popnieuws - Willie - 27-01-2016

Dan heb ik of scheel gekeken of ik snap het gewoon niet


Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 27-01-2016

Chemical Brothers, Duran Duran, Damien Rice en Jamie XX waren dus de namen op het Northside affiche.


Klein en minder fijn popnieuws - Stefan - 27-01-2016

Loov Wrote:Wel delen door 0,6 he.
0.92 tegenwoordig


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 27-01-2016

Is het niet maal?


Klein en minder fijn popnieuws - Roger - 27-01-2016

1 USD is momenteel 0,91 euro. Dus in dit geval inderdaad maal 0,91 doen. Dan zou Smashing Pumpkins zo'n 1 165 789 euro verdienen met één optreden. Dit lijkt me niet realistisch.


Klein en minder fijn popnieuws - Roel87 - 27-01-2016

Australische dollar.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 27-01-2016

Soundwave is ook meerdere weekenden, dus dit zullen wel totaalprijzen zijn.


Klein en minder fijn popnieuws - Roger - 27-01-2016

Roel87 Wrote:Australische dollar.

Ha ok, ja. Dan is 1 AUD gelijk aan 0,64 EUR (nog altijd maal doen), en dan verdienen Smashing Pumpkins zo'n 815 000 euro. Al wat realistischer.


Klein en minder fijn popnieuws - Diet - 27-01-2016

Edit: foutje.


Klein en minder fijn popnieuws - Loov - 27-01-2016

Ik ben niet dom.


Klein en minder fijn popnieuws - Roel87 - 27-01-2016

Loov Wrote:Ik ben niet dom.
Delen -> vermenigvuldigen.


Klein en minder fijn popnieuws - Enzo - 27-01-2016

Kabinet pakt malafide doorverkoop kaartjes aan

De gekte om de kaartjes voor Adele en andere megasterren houdt nu zelfs het kabinet bezig. Minister Henk Kamp van Economische Zaken vraagt de Autoriteit Consument en Markt bepaalde verkooppraktijken te bestuderen.
Dat schrijft hij in antwoord op vragen van SP-Kamerlid Jasper van Dijk. Die is des duivels over de wijze waarop muziekfans worden uitgemolken als ze per se bij een concert van hun held(in) willen zijn.
Hij stelt speciaal het onder één hoedje spelen door verkoopsites aan de kaak. Hij denkt dan aan Ticketmaster, de eerste verkoper van de zo vurig gewenste Adele-kaarten, en Seatwave, dat de tickets later voor veel hogere prijzen aanbood. Die zitten allebei in de Live Nation-groep.
Kamp kan verder weinig doen aan de prijzen voor evenementen waar een run op is. ,,Voor bepaalde evenementen heeft de consument te maken met een beperkt aanbod en een grote vraag.'' Van Dijk laat het er zelf ook niet bij zitten. Hij maakte met het CDA een voorstel voor een wet die regelt dat toegangskaarten mogen worden doorverkocht voor maximaal 20 procent extra.
Kaartjes voor de concerten van Adele zijn zó populair, dat ze op internet werden verhandeld voor het tienvoudige van de officiële prijs. En de winst gaat voor een deel gewoon naar de organisator van het concert. De website waarop kaartjes voor dergelijke prijzen worden aangeboden, Seatwave, is niet van dubieuze handelaren - maar van Ticketmaster, de officiële verkoper van de kaartjes. Dat verdient dus mee aan de woekerhandel door derden.


Klein en minder fijn popnieuws - thoom - 27-01-2016

BigBird Wrote:Omwonenden toch naar rechter over geluid Solarfestival Roermond https://t.co/HW4p2OmFDw

Sommige mensen hebben echt geen leven. 25 personen die weekendje wat geluidsoverlast hebben.

Ik woon er een KM of 7 vanaf, het terrein is in een soort natuurgebied. Amper huizen omheen, zeikerds.


Klein en minder fijn popnieuws - eloelo - 28-01-2016

thoom Wrote:
BigBird Wrote:Omwonenden toch naar rechter over geluid Solarfestival Roermond https://t.co/HW4p2OmFDw

Sommige mensen hebben echt geen leven. 25 personen die weekendje wat geluidsoverlast hebben.

Ik woon er een KM of 7 vanaf, het terrein is in een soort natuurgebied. Amper huizen omheen, zeikerds.

Buiten dat het festival niets toevoegt, moeten de bewoners inderdaad niet zeuren, volgensmij is dat midden in de zomer in een weekendje, maak je niet zo druk en ga wat nuttigs doen.


Klein en minder fijn popnieuws - Loov - 28-01-2016

http://thequietus.com/articles/19622-tim-hecker-announces-new-album

Iemand die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die dicht bij het vuur zit zegt dat hij binnenkort hier in NL een show komt spelen.


Klein en minder fijn popnieuws - Stefan - 28-01-2016

Album is al gelekt wtf.


Klein en minder fijn popnieuws - Loov - 28-01-2016

Stefan Wrote:Album is al gelekt wtf.

Wut? Ook 320kb?


Klein en minder fijn popnieuws - Stefan - 28-01-2016

Loov Wrote:
Stefan Wrote:Album is al gelekt wtf.

Wut? Ook 320kb?
jup


Klein en minder fijn popnieuws - Pieter - 28-01-2016

OVER TIJD I 11 - 13 MRT 2016 I ANTWERPEN

Over Tijd is een meerdaags festival op vijf locaties in Antwerpen. Ongehoorde elektronische muziek komt samen met nieuwe kunst, inspirerende installaties en verhelderende lezingen. Er wordt gedanst, geluisterd, gekeken en gezwegen. Over Tijd is dag en nacht, vroeg en laat, maar vooral nu.

Dit zijn de eerste namen voor Over Tijd:

Actress
Binkbeats
Bob Moses
Inga Copeland
Jlin
James Holden & Camila Tirado
present Outdoor Museum of Fractals
Mathew Jonson
Recondite
Shackleton
Weval


Klein en minder fijn popnieuws - kurtje - 28-01-2016

Pieter Wrote:OVER TIJD I 11 - 13 MRT 2016 I ANTWERPEN

Over Tijd is een meerdaags festival op vijf locaties in Antwerpen. Ongehoorde elektronische muziek komt samen met nieuwe kunst, inspirerende installaties en verhelderende lezingen. Er wordt gedanst, geluisterd, gekeken en gezwegen. Over Tijd is dag en nacht, vroeg en laat, maar vooral nu.

Dit zijn de eerste namen voor Over Tijd:

Actress
Binkbeats
Bob Moses
Inga Copeland
Jlin
James Holden & Camila Tirado
present Outdoor Museum of Fractals
Mathew Jonson
Recondite
Shackleton
Weval
Klinkt vet, goed excuus om dat weekend een vriend van me in Antwerpen weer eens op te zoeken. Ik ga op m'n werk alleen geen "Over Tijd" googlen. Heb je wat info over tickets/prijzen?


Klein en minder fijn popnieuws - Pieter - 28-01-2016

Enkel dat een ticket voor 3 dagen €55 kost. Verder nog geen info rond dagtickets of locaties.


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 28-01-2016

Nogal kortdag, zeg. En Antwerpen + hipsters. Bah.

Toch maar eens checken.


Klein en minder fijn popnieuws - Loveless - 29-01-2016

Bestival:

[Image: CZ4LlwWWAAAmzet.jpg:large]