Graz
Klein en minder fijn popnieuws - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Klein en minder fijn popnieuws (/showthread.php?tid=11)



Klein en minder fijn popnieuws - halfempty/full - 30-11-2015

hythloth Wrote:Kinderen hebben na je 40ste is ook riskant voor het nageslacht.

Inderdaad. Als je meerdere miskramen achter elkaar hebt probeert je lichaam je wat te vertellen.


Klein en minder fijn popnieuws - Stefan - 01-12-2015

At The Drive-In gaat weer spelen. Hopelijk nu wel in de buurt.


Klein en minder fijn popnieuws - atthedrive-in - 01-12-2015

Dat kan ik alleen maar goed vinden


Klein en minder fijn popnieuws - Loov - 01-12-2015

Antony Hegarty & Hudson Mohawke & Oneohtrix Point Never = ANOHNI

En dan komt er dit uit: https://www.youtube.com/watch?v=Fi0q0O4V5Qs&feature=youtu.be

En dan vind ik 't niet heel boeiend.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 01-12-2015

Quote:Mojo waarschuwt fans voor verlate Madonna

Fans die komend weekend in de Amsterdamse Ziggo Dome naar het concert van Madonna komen, moeten er rekening mee houden dat de popdiva later kan beginnen.

Volgens concertorganisator Mojo heeft de zangeres af en toe de gewoonte haar bezoekers te laten wachten, waardoor haar optreden niet voor 23.00 uur eindigt.

Mojo schrijft op de website verder dat de Amerikaanse popster wel altijd haar volledige show doet. Bezoekers krijgen het advies met de auto naar de concerthal te komen en hun reis goed voor te bereiden.

Madonna staat zowel zaterdag als zondag in de Ziggo Dome. De show van zaterdag is uitverkocht.

dwaas wijf


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 01-12-2015

Stefan Wrote:At The Drive-In gaat weer spelen. Hopelijk nu wel in de buurt.
zucht, waar is dat nu voor nodig.

Een Trix zou ik wel trekken, ook al weet ik a priori hoe teleurstellend het zal worden.


Klein en minder fijn popnieuws - kurtje - 01-12-2015

Vanwaar de zucht precies?

Mooi dat die mannen weer spelen, al is het niet de band waarin ik ze het liefst zie. At The Drive-In nog nooit gezien dus zou het graag nog eens meepikken.


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 01-12-2015

Ja ik ook, maar daar zijn we ongeveer 15 jaar te laat mee.


Klein en minder fijn popnieuws - kurtje - 01-12-2015

Waarom dan?


Klein en minder fijn popnieuws - Gunnar - 01-12-2015

Ik vond het op Coachella 2012 tof hoor. Maar snap Uplift wel, idealiter zie je dit soort bands als ze in hun prime zijn en die muziek net live beginnen te spelen. Nu is het natuurlijk 1 om te cashen en daarna pas voor het spelplezier.


Klein en minder fijn popnieuws - kurtje - 01-12-2015

Ja dat kan in bepaalde situaties een argument zijn. Alleen vervalt die voor mij in deze omdat we geen referentiekader hebben hoe ze ooit zijn geweest. Daarnaast hebben we genoeg ervaring met de mannen vanuit andere bands en staan ze voor mij bekend als een band die er altijd vol voor gaat. Dat cashen en spelplezier maak ik me dus niet zoveel zorgen om.


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 01-12-2015

10 seconden Youtube en je hebt een referentiekader.

Hun reünie van 2012 kreeg trouwens bakken kritiek.


Klein en minder fijn popnieuws - kurtje - 02-12-2015

Tja, ik blijf dan weer weg van Youtube live filmpjes. Door slechte kwaliteit nooit een meerwaarde. Ik zie je uiteindelijk volgend jaar bij het concert wel Wink


Klein en minder fijn popnieuws - Willie - 03-12-2015

BigBird Wrote:
Quote:Mojo waarschuwt fans voor verlate Madonna

Fans die komend weekend in de Amsterdamse Ziggo Dome naar het concert van Madonna komen, moeten er rekening mee houden dat de popdiva later kan beginnen.

Volgens concertorganisator Mojo heeft de zangeres af en toe de gewoonte haar bezoekers te laten wachten, waardoor haar optreden niet voor 23.00 uur eindigt.

Mojo schrijft op de website verder dat de Amerikaanse popster wel altijd haar volledige show doet. Bezoekers krijgen het advies met de auto naar de concerthal te komen en hun reis goed voor te bereiden.

Madonna staat zowel zaterdag als zondag in de Ziggo Dome. De show van zaterdag is uitverkocht.

dwaas wijf

Is die nieuwe show nog wat? Ik lees er weinig over. Kreeg net als vorige keer wel weer een gratis kaart aangeboden. Deze keer skip ik maar.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 03-12-2015

The last decade has produced just four UK festival headline acts

The death of the 'big band'

http://www.independent.co.uk/arts-entertainment/music/news/the-last-decade-has-produced-just-four-festival-headline-acts-10361903.html


Klein en minder fijn popnieuws - hythloth - 04-12-2015

Dat zegt meer over Brittenland, er zijn wel twintig bands die in de afgelopen tien jaar zijn begonnen en immiddels ergens in de Westerse wereld hebben geheadlined.


Klein en minder fijn popnieuws - Loveless - 04-12-2015

Scott Weiland dood


Klein en minder fijn popnieuws - Dielie - 04-12-2015

joh


Klein en minder fijn popnieuws - meisbaer2 - 04-12-2015

Reactie van mijn vriend: " nu pas? "
Ik zat even te denken aan hoeveel bands de grungetijd ongeschonden hebben overleefd, maar er zijn er al redelijk veel gesneuveld.


Klein en minder fijn popnieuws - supermuys - 04-12-2015

Willie Wrote:Is die nieuwe show nog wat? Ik lees er weinig over. Kreeg net als vorige keer wel weer een gratis kaart aangeboden. Deze keer skip ik maar.

Mocht je je gratis kaart kwijt willen dan zou ik wel graag gaan, nog nooit Madonna gezien, lijkt me wel leuk, maar niet voor € 100 Smile


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 04-12-2015

meisbaer2 Wrote:Reactie van mijn vriend: " nu pas? "
Ik zat even te denken aan hoeveel bands de grungetijd ongeschonden hebben overleefd, maar er zijn er al redelijk veel gesneuveld.
Mudhoney
The Jesus Lizard
Pearl Jam

Dat is het ongeveer.


Klein en minder fijn popnieuws - Willie - 04-12-2015

supermuys Wrote:
Willie Wrote:Is die nieuwe show nog wat? Ik lees er weinig over. Kreeg net als vorige keer wel weer een gratis kaart aangeboden. Deze keer skip ik maar.

Mocht je je gratis kaart kwijt willen dan zou ik wel graag gaan, nog nooit Madonna gezien, lijkt me wel leuk, maar niet voor € 100 Smile

Ik heb geen fysieke kaart, ik had gisteren voor 5 uur moeten doorgeven of ik mee had gewild.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 07-12-2015

Quote:Kendrick Lamar is the king of the Grammys: The rapper is the leading nominee for the 2016 awards with 11

http://www.grammy.com/nominees



Klein en minder fijn popnieuws - hythloth - 07-12-2015

Niet dat de Grammys ook maar wat uitmaken, maar kan iemand uitleggen waar al die heisa rond Alabama Shakes vandaan komt?


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 07-12-2015

Of Taylor Swift