Graz
Klein en minder fijn popnieuws - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Klein en minder fijn popnieuws (/showthread.php?tid=11)



Klein en minder fijn popnieuws - Loov - 26-11-2015

Indiaantje89 Wrote:Dat interview van EODM is toch heftig man. Die gastrn hebben wat meegemaakt zeg, Jesse zat er echt helemaal doorheen.

Wel goed om te zien, gaan er goed mee om gezien de omstandigheden.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 26-11-2015

Ja behoorlijk goed, opmerkelijk dat ze er zo snel zo 'makkelijk' over kunnen praten, en dat ze zo snel mogelijk terug willen om te spelen. Denk dat de echte klap en het besf nog moet komen.


Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 26-11-2015

Die band met Josh Homme is ook wel mooi om te zien, alleen om hem nu Baby Duck te noemen maakt het toch een beetje ongemakkelijk.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 26-11-2015

Schijbaar is voor aanvang van de show van Kensington omgeroepen dat er vuurwerk/knallen zouden afgaan tijdens de show, dit om verwarring/paniek te voorkomen.


Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 26-11-2015

Naar een Kensington concert gaan is al een terreur opzich.


Klein en minder fijn popnieuws - Beans - 26-11-2015

BigBird Wrote:Schijbaar is voor aanvang van de show van Kensington omgeroepen dat er vuurwerk/knallen zouden afgaan tijdens de show, dit om verwarring/paniek te voorkomen.
Ja en dan staan er halverwege de show 3 mannen op de menigte te schieten en begin je je zelf toch af te vragen waarom iedereen ineens spontaan dood op de grond ligt.


Klein en minder fijn popnieuws - portis - 26-11-2015

BigBird Wrote:Schijbaar is voor aanvang van de show van Kensington omgeroepen dat er vuurwerk/knallen zouden afgaan tijdens de show, dit om verwarring/paniek te voorkomen.
Werkelijk? Zo ja, hoe dom ventiel ben je als je een dikke week na Parijs vuurwerk gaat afschieten tijdens je show...


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 26-11-2015

Kom op zeg


Klein en minder fijn popnieuws - metal bouwie - 26-11-2015

De Eindhovense rockformatie Peter Pan Speedrock stopt ermee. De tournee in 2016 wordt de laatste, zo laat het trio weten. "Alle dromen zijn uitgekomen, alle ambities waargemaakt", aldus de band.

Voor zanger-gitarist Peter van Elderen, bassist Bart Geevers en drummer Bart Nederhand is het na twintig jaar tijd om nieuwe muzikale horizons te gaan verkennen. Op dit moment is PPSR op weg naar Japan. De band heeft tot op heden 1980 shows op de teller staan, uitzonderlijk veel.

De band organiseerde tien keer het festival Speedfest - het afgelopen weekeinde in het Klokgebouw - en vijf keer het Koningsdagfestival Klok Rock Orange. Die shows trokken bij elkaar ruim een miljoen bezoekers. Tijdens het laatste Speedfest werd een eigen bier gepresenteerd: het Premium Speedrock Heavy Lager Bier.

Eind 2016 treedt PPSR voor de laatste keer op, zo is de planning.


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 26-11-2015

nette carrière


Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 26-11-2015

2018 reünie dan.


Klein en minder fijn popnieuws - Enzo - 27-11-2015

Topman Hein van der Ree van Buma/Stemra neemt geen genoegen met een salaris dat beknot wordt door de Wet normering topinkomens. Hij vertrekt daarom per 1 februari bij de auteursrechtenorganisatie. Van der Ree krijgt 484.861 euro mee, ofwel vijftien maandsalarissen.


Klein en minder fijn popnieuws - Indiaantje89 - 27-11-2015

Als er al zulke contracten worden getekend dan zegt dat al genoeg over Buma.


Klein en minder fijn popnieuws - Loov - 27-11-2015

En waarom krijgt die gast toch nog 484.861 euro mee? Het is echt belachelijk wat daar zich afspeelt.


Klein en minder fijn popnieuws - matthijs603 - 27-11-2015

Je moet je toch ongelooflijk kwaad maken als je als artiest ziet dat dit bedrijf er is om te voorkomen dat jij het geld waar je recht op hebt niet krijgt..


Klein en minder fijn popnieuws - Willie - 28-11-2015

Van Ree staat niet heel erg hoog op de sociale lijst, net onder de kinderverkrachters denk ik zo.


Klein en minder fijn popnieuws - Willie - 28-11-2015

matthijs603 Wrote:Je moet je toch ongelooflijk kwaad maken als je als artiest ziet dat dit bedrijf er is om te voorkomen dat jij het geld waar je recht op hebt niet krijgt..

Maar als artiest weet je dit ook, zo niet dan heb je ook liggen slapen. Probleem is alleen dat je als componist nergens anders terecht kan.

Toen Kickingthehabit er mee werd geconfronteerd hebben ze dat zonder al te veel moeite bloot kunnen leggen.


Klein en minder fijn popnieuws - matthijs603 - 28-11-2015

Dat klopt, ik zou me er als artiest dan ook al lange tijd kwaad over maken. Of als muziekblogger. Of sowieso.


Klein en minder fijn popnieuws - Enzo - 28-11-2015

Zangeres Anouk (40) is verliefd. ,,Hij is heel lief, heel verantwoordelijk. En hij ziet er ook nog eens prachtig uit", vertelt Anouk over de 21-jarige basketbalcoach. Hoe ze hem leerde kennen? ,,Via het Instagramaccount van mijn zoon."
,,Ik val op lange mannen, en dan is basketbal zeer prettig", vertelt Anouk. ,,Mijn zonen spelen basketbal en ik vond het nooit een probleem om naar die wedstrijden te gaan. Ik keek mijn ogen uit. En op een gegeven moment zag ik op de Instagram van mijn zoon een zekere Dominique reageren en ik dacht: wie is dat? ,,Nou'', zegt mijn zoon, ,,dat is mijn coach". Ik dacht: Jeetjemina, dat is een stuk. Ik ga nog wel wat vaker kijken!"
,,Van het één kwam dus het ander. Máár... Ik hou wel altijd rekening met mijn kinderen. Als ik zou voelen 'het is niet goed voor mijn kinderen', dan had ik dit nooit gedaan. En ik had ook niet gelijk iets van 'trek maar bij me in', maar het waren net de kinderen die na een tijd zeiden: 'Kom op! Doen!' Het is ook een superlieve gast, hij is zo goed met de kinderen, dat is onvoorstelbaar, dat is mazzel."

Wat een topwijf is het toch ook.


Klein en minder fijn popnieuws - Loov - 28-11-2015

Die 21 jarige knul zit verdomme in de top van zijn leven. Kan alles aandouwen wat hij wilt en dan gaat hij voor een formaatje Adele met 4 kids. Sommige gasten....


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 28-11-2015

Ik vind Anouk een prachtige vrouw, maar wel iemand met een steekje los als je 4 kinderen bij 3 verschillende vaders hebt. En dat alleen maar omdat ze kickt op grote piemels.


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 28-11-2015

Lekker cashen man


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 28-11-2015

Over cashen gesproken, Kensington doet een 3e show in Ziggodome nadat de eerste twwe shows binnen 45 minuten uitverkocht waren.

Is deze band ook populair in Belgie?


Klein en minder fijn popnieuws - MyMusic - 28-11-2015

BigBird Wrote:Over cashen gesproken, Kensington doet een 3e show in Ziggodome nadat de eerste twwe shows binnen 45 minuten uitverkocht waren.

Is deze band ook populair in Belgie?

Volgens mij stonden ze in de AB afgelopen jaar.


Klein en minder fijn popnieuws - Roger - 28-11-2015

BigBird Wrote:Over cashen gesproken, Kensington doet een 3e show in Ziggodome nadat de eerste twwe shows binnen 45 minuten uitverkocht waren.

Is deze band ook populair in Belgie?

Neen. Worden ook niet gedraaid op Studio Brussel. Eens dit wel zal gebeuren, dan...

Edit: in België stonden ze afgelopen zomer op dit festival: http://www.jospop.com/lineup.html