Graz
Klein en minder fijn popnieuws - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Klein en minder fijn popnieuws (/showthread.php?tid=11)



Klein en minder fijn popnieuws - Fenderboy - 25-09-2015

ahha Wrote:De Aldi komt met een streamingsdienst? Benieuwd wie er speelt op hun launch party.

Rammstein?


Klein en minder fijn popnieuws - metal bouwie - 29-09-2015

Geruchten reünietour Guns N' Roses worden sterker
22 september 2015 om 12:19 door J. Geerdink
Geruchten reünietour Guns N' Roses worden sterker
De oerbezetting van Guns N' Roses met (v.l.n.r.): Duff McKagan, Slash, Axl Rose, Steven Adler en Izzy Stradlin.

De geruchten over een wereldwijde tournee van Guns N' Roses in de oerbezetting worden steeds sterker. Volgens ingewijden is de kans groot dat de legendarische Amerikaanse rockband zelfs volgend jaar al gaat toeren.

Nadat Slash vorige maand in een interview aangaf dat Axl Rose en hij de strijdbijl na bijna twintig jaar hebben begraven, zouden de vijf oerleden Slash, Axl, bassist Duff McKagan, gitarist Izzy Stradlin en drummer Steven Adler wel oren hebben naar de reünietour.
Financiën

Naast dat het volgend jaar precies twintig jaar geleden is dat gitarist Slash Gn'R de rug toekeerde, speelt vanzelfsprekend ook het financiële plaatje ongetwijfeld een rol. Concertpromotors hebben namelijk berekend dat de vijf bandleden bij een dergelijke wereldtournee ieder enkele tientallen miljoenen euro's opstrijken.

"Niet alleen zullen miljoenen fans wereldwijd tickets voor de concerten kopen, ook de omzet vanuit merchandise en mogelijke re-issues van de albums zal de bandleden veel opleveren", zegt marketing expert Alex Villa tegen Mirror.

Mocht de reünie in de oerbezetting doorgaan, dan zou het de eerste keer in ruim 25 jaar zijn dat Adler achter de drumkit zit. Hij werd in 1990 uit de band getrapt wegens zijn overmatige drugs- en drankgebruik en opgevolgd door Matt Sorum. Stradlin stapte in november 1991 uit de band omdat hij de druk van het tourleven niet langer aankon. Zijn vervanger was Gilby Clarke.


Klein en minder fijn popnieuws - atthedrive-in - 30-09-2015

Ah van onze vriend jochem.


Klein en minder fijn popnieuws - m.oever - 30-09-2015

http://wzlx.cbslocal.com/2015/09/01/guns-n-roses-will-not-reunite-at-2016-soundwave-festival/


Klein en minder fijn popnieuws - MyMusic - 30-09-2015

m.oever Wrote:http://wzlx.cbslocal.com/2015/09/01/guns-n-roses-will-not-reunite-at-2016-soundwave-festival/

oud nieuws, laten we het er op houden dat er gewoon nog niets bekend is. Eddy Trunk noemde laatst in een radioshow dat er venue's gereserveerd zijn voor 2016, maar dat neem ik ook maar met een korrel zout, omdat hij wel vaker dingen opblaast.

Als ze Appetite en Lies integraal zouden spelen, zou ik het overwegen, Use Your Illusion I & II hoeft van mij niet zo.


Klein en minder fijn popnieuws - kesselman - 30-09-2015

MyMusic Wrote:
m.oever Wrote:http://wzlx.cbslocal.com/2015/09/01/guns-n-roses-will-not-reunite-at-2016-soundwave-festival/

oud nieuws, laten we het er op houden dat er gewoon nog niets bekend is. Eddy Trunk noemde laatst in een radioshow dat er venue's gereserveerd zijn voor 2016, maar dat neem ik ook maar met een korrel zout, omdat hij wel vaker dingen opblaast.

Als ze Appetite en Lies integraal zouden spelen, zou ik het overwegen, Use Your Illusion I & II hoeft van mij niet zo.


Use Your Illusion I & II 1 en 2 staan geniale nummers op naar mijn mening


Klein en minder fijn popnieuws - metal bouwie - 30-09-2015

kesselman Wrote:
MyMusic Wrote:
m.oever Wrote:http://wzlx.cbslocal.com/2015/09/01/guns-n-roses-will-not-reunite-at-2016-soundwave-festival/

oud nieuws, laten we het er op houden dat er gewoon nog niets bekend is. Eddy Trunk noemde laatst in een radioshow dat er venue's gereserveerd zijn voor 2016, maar dat neem ik ook maar met een korrel zout, omdat hij wel vaker dingen opblaast.

Als ze Appetite en Lies integraal zouden spelen, zou ik het overwegen, Use Your Illusion I & II hoeft van mij niet zo.


Use Your Illusion I & II 1 en 2 staan geniale nummers op naar mijn mening

Helemaal mee eens. Staan zeer sterke songs op. Axl is briljant songwriter. Op Chinese democracy is dit goed terug te horen.


Klein en minder fijn popnieuws - MyMusic - 01-10-2015

Quote:Axl is briljant songwriter. Op Chinese democracy is dit goed terug te horen.

Als dit ironisch zou zijn, was het erg grappig geweest


Klein en minder fijn popnieuws - metal bouwie - 01-10-2015

MyMusic Wrote:
Quote:Axl is briljant songwriter. Op Chinese democracy is dit goed terug te horen.

Als dit ironisch zou zijn, was het erg grappig geweest

Heb je de plaat uberhaupt wel gehoord? Staan echt sterke songs op die plaat.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 01-10-2015

here here


Klein en minder fijn popnieuws - MyMusic - 01-10-2015

metal bouwie Wrote:
MyMusic Wrote:
Quote:Axl is briljant songwriter. Op Chinese democracy is dit goed terug te horen.

Als dit ironisch zou zijn, was het erg grappig geweest

Heb je de plaat uberhaupt wel gehoord? Staan echt sterke songs op die plaat.

ik heb hem op de dag van verschijnen gekocht.

De solo's op There Was A Time, de speech van MLK midden in Madagascar en het nummer Sorry,, de rest doet me niets, maar ik mag dat toch vinden ?


Klein en minder fijn popnieuws - Roger - 01-10-2015

Quote:Masters@rock eindigt met pijn in het hart!
De organisatie van masters@rock heeft na een grondige evaluatie van de laatste editie beslist dat er geen zevende editie komt van het festival.
Desondanks de aangepaste programmatie met kleppers als Arsenal, The Subs, Black Box Revelation en Golden Earring, de grote festivaltent en het zomerse weer werd het geen overrompeling.
De bezoekersaantallen bleven met 3.000 festivalgangers op vrijdag en 4.000 op zaterdag ruim onder de verwachtingen van 5.000 per festivaldag.
Op deze wijze kan geen duurzame basis gelegd worden voor een festival dat op lange termijn kan doorgroeien en investeren in haar toekomst.
Bovendien moeten we enerzijds de realiteit onder de ogen zien dat er wellicht sprake is van een overaanbod ( en ook veel gratis festivals ) en dat de grotere festivals de beste en meest exclusieve groepen krijgen toebedeeld.
Anderzijds dienen we ook rekening te houden met het feit dat sommigen liever niet zouden hebben dat TORHOUT terug de festivalstad wordt van weleer.
De datum leek ons alvast geen echt struikelblok : de ideale afsluiter van de schoolvakantie.
Niettemin zijn wij fier op wat wij de laatste zes jaar met hart en ziel en veel inzet hebben gerealiseerd. We brachten een ganse hoop sterren naar Torhoutse bodem en konden bij momenten toch nog even de herinnering tot leven brengen aan het ter ziele gegane Rock Torhout.
Vorig jaar werd het festival nog bekroond met de Staf Pollet prijs.
We zullen met veel plezier terug denken aan al die mooie momenten die we samen hebben beleefd en al heeft het ons financieel niets opgebracht wat we er aan over houden zijn ontzettend leuke herinneringen en 5 fantastische vriendschappen.
We houden er aan uitdrukkelijk onze sponsors te bedanken die ons jaar na jaar door dik en dun zijn blijven steunen zelfs al was onze muziekkeuze niet echt hun ding.Maar ook onze vele medewerkers, verantwoordelijken en vrijwilligers verdienen een woord van dank. Zonder hun belangeloze inzet was dit allemaal niet mogelijk. Speciale dank hierbij aan de mensen die ons hielpen bij de op- en afbouw en alle medewerkers tijdens het festival, aan de leden van Kiwanis Torhout Houtland en Kiekafobee, Zonnehart en Hartekamp die de meeste verantwoordelijken leverden. Tot slot willen wij ook nog de stad Torhout bedanken die steeds in ons is blijven geloven en die zich engageerde om samen met ons te groeien qua sponsoring in functie van onze aantal bezoekersaantallen.
Wij kijken met veel plezier terug naar de 6e editie en zijn blij dat we na een tegenvallende 5e editie er nogmaals voor gegaan zijn. De reacties waren op alle vlak lovend : perfecte organisatie, gezellig, goede concerten, mega VIP,…. Op deze wijze hebben we alsnog in schoonheid kunnen afsluiten. Beter stoppen als een echt festival dan afglijden tot een evenement waar de randactiviteiten en de animatie van de bezoekers belangrijker wordt dan de optredens zelf…….
Misschien komt er na een tijdje bezinnen een ander concept in onze vzw, tijd geeft raad.
Peter Lavens,
Stefan De Ruyter
Philip Pauwels
Philippe Desmet
Joost Vanhaerents



Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 02-10-2015

Ik bedoel: duh. Zouden er banken zijn die daar echt leningen voor geven?


Klein en minder fijn popnieuws - metal bouwie - 02-10-2015

Uplift Wrote:Ik bedoel: duh. Zouden er banken zijn die daar echt leningen voor geven?

Dat is hun verdienmodel dus waarom niet?


Klein en minder fijn popnieuws - 1996Customer - 03-10-2015

Een stukje tekst ter gelegenheid van Kid A's 15de verjaardag.
http://www.rollingstone.com/music/news/how-radiohead-shocked-the-world-a-15th-anniversary-salute-to-kid-a-20151002?page=3


Klein en minder fijn popnieuws - hythloth - 03-10-2015

http://m.noisey.vice.com/nl/blog/een-openhartig-gesprek-met-de-crazy-festivaldude-die-dit-weekend-zijn-eigen-festival-houdt

Blijft een legendarische dude. Ook dikke lul naar PP.


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 03-10-2015

Hij is een irritante kerel, neem het van mij aan.


Klein en minder fijn popnieuws - Piet Knaak - 03-10-2015

Klopt.


Klein en minder fijn popnieuws - Betonrot - 03-10-2015

Dat ja. Begon mijn toenmalige vriendin lastig te vallen op Dour. Echt een vervelende man.


Klein en minder fijn popnieuws - hythloth - 03-10-2015

Jammer om te horen. Bij deze sta ik verbeterd.


Klein en minder fijn popnieuws - Piet Knaak - 03-10-2015

Bij Patti Smith afgelopen Werchter was ie moeilijk vervelend. Midden in het optreden springt ie dan ineens tussen iedereen door en besluit vooraan een beetje debiel te gaan doen. Geen behoefte aan iemand die het nodig vindt om tegen me aan te gaan springen bij een rustig concert.


Klein en minder fijn popnieuws - matthijs603 - 03-10-2015

Ontzettend vervelende vent ja. Dat hij zichzelf entertainer vindt, zegt al wel genoeg.


Klein en minder fijn popnieuws - pudpong3 - 04-10-2015

Hoe dwaas ben je om meer dan 170 bandjes om je armen te hebben. Mijn nichtje van 8 loopt ook met het bandje van Pinkpop en ParkCityLive rond, maar die is dus 8 jaar, maar kom op die debielen die een volwassen leeftijd hebben bereikt en dan nog een jaar of wat met een bandje rondlopen, dan ben je gewoon zielig in mijn ogen.
Zet dan een tatoeage op je lijf als je zo nodig iedereen wilt laten zien dat je ergens geweest bent.

Verder ken ik de man niet, maar geloof jullie op jullie woord en nu begrijp ik ook dat die op Pinkpop niet gewenst is. Dat doet Jan dan toch weer erg goed.


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 04-10-2015

Ik snap mensen die bandjes aan houden ook niet. Ik heb nooit langer dan één bandje gedragen (langste was een klein jaar, geloof ik). Zit gewoon in de weg bij ontzettend veel mogelijke situaties.


Klein en minder fijn popnieuws - Eddie Bass - 04-10-2015

Bandjes om houden bah!!
http://www.metronieuws.nl/showbizz/2015/06/festivalbandjes-zijn-een-ranzig-souvenir