Graz
Klein en minder fijn popnieuws - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Klein en minder fijn popnieuws (/showthread.php?tid=11)



Klein en minder fijn popnieuws - meisbaer2 - 20-08-2015

Wel gratis reclame zo. Maar ik denk dat er veel haken en ogen aan zitten. Dus lijkt eerder een hoax of reclame voor iets anders?


Klein en minder fijn popnieuws - matthijs603 - 22-08-2015

DMA's komt woensdag 11 november naar Tivoli Pandora. Ga ik bij zijn.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 23-08-2015

Slash en Axl zijn weer vriendjes, na 19 jaar weer gesproken


Klein en minder fijn popnieuws - 1996Customer - 23-08-2015

"Bloc Party heeft onlangs voor het eerst een concert gegeven met de nieuwe bezetting. De band nam onlangs afscheid van bassist Gordon Moakes en drummer Matt Tong, die er allebei vanaf het begin bij waren. Zij zijn vervangen door Justin Harris op bas en Louise Bartle op drums."

Het zoveelste Smashing Pumpkins verhaal ? Nu Lissack nog en Kele kan met een groep huurlingen gaan teren op het succes van Silent Alarm. Headliner voor Pukkelpop 2020?


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 23-08-2015

Geen headliner, gewoon ergens in de Marquee voor dezelfde gage als in 2007. Gezien de geringe inflatie, kan je als bandlid van Bloc Party of iets van diezelfde grootorde dan makkelijk van je muziek leven. Ook al beteken je geen fuck.

Heel veel van de middelgrote bands op Pukkelpop dit jaar horen tot die categorie.


Klein en minder fijn popnieuws - meisbaer2 - 23-08-2015

Die Louise was zeker al de invaller bij de laatste tour? Want dat ging echt prima. De band stond toen met veel plezier op het podium, beter dan ik ze ooit had gezien.


Klein en minder fijn popnieuws - 1996Customer - 23-08-2015

meisbaer2 Wrote:Die Louise was zeker al de invaller bij de laatste tour? Want dat ging echt prima. De band stond toen met veel plezier op het podium, beter dan ik ze ooit had gezien.

"Drummer Matt Tong was absent and replaced by Sarah Jones of New Young Pony Club/Hot Chip"
Dit was het geval op RW 13, ga ervan uit dat deze dame en niet Louise de rest van de tour afwerkte.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 23-08-2015

Sarah drumde bij bks, lekker wijf en goede drumster. Die maakte toen idd tour af.


Klein en minder fijn popnieuws - meisbaer2 - 23-08-2015

Ah, andere drumster dus. Was inderdaad een goede drummer (en als vrouw kan ik begrijpen dat ze in de smaak viel bij de mannen ;p )
Maar de sfeer in de band leek toen stukken beter, dus misschien is dat een goed teken voor BP 2.0


Klein en minder fijn popnieuws - MyMusic - 24-08-2015

BigBird Wrote:Slash en Axl zijn weer vriendjes, na 19 jaar weer gesproken

Tja. Er zullen vast heel veel mensen zitten wachten op een reunie, en ik geloof ook wel dat het een van de grootste band reunions ooit zal zijn, maar ik kom er mijn bed niet (meer) voor uit, voornamelijk gezien de huidige vocale prestaties van Axl.


Klein en minder fijn popnieuws - kesselman - 24-08-2015

dat is volgens mij per optreden verschillend,
de ene keer lijkt t nergens op,de keer erna weer geniaal zoals vroeger.

ik ben voor een guns n roses reunie.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 25-08-2015

Quote:The World's Highest-Paid DJs: Electronic Cash Kings 2015

It’s been a year to remember for Calvin Harris. Over the past twelve months, the Scottish DJ earned $66 million, dropped an album that rocketed to the top of the U.S. dance charts and started dating Taylor Swift, in the process dethroning Jay Z and Beyoncé as music’s top-earning couple.

The fact that he’s the world’s top-earning EDM act—tying the record for annual earnings by a DJ, which he set last year—is almost a footnote. Harris HRS -4.00% is once again the top name on our Electronic Cash Kings list, nearly doubling the total of second-ranked David Guetta, who pulled in $37 million. Not bad for a guy who’s roughly a decade removed from being a supermarket stockboy in a remote town in Scotland.

“The rise of dance music has been astronomical … I happened to be in the right place at the right time,” he told FORBES.

Harris and Guetta are followed on the list by Tiësto. Though the Dutch DJ is one of the older names on the circuit, he played over 100 dates in our scoring period and out-earned twentysomething whippersnappers from Avicii (No. 6, $19 million) to Zedd (No. 8, $17 million).

http://www.forbes.com/electronic-cash-kings/



Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 26-08-2015

Taylor Swift doet het live met Beck en St.Vincent https://www.youtube.com/watch?t=39&v=nxvmaVDSBiw


Klein en minder fijn popnieuws - Eddie Bass - 28-08-2015

Quote:Motörhead heeft donderdagavond een concert in het Amerikaanse Salt Lake City na vier nummers afgebroken toen zanger en bassist Lemmy Kilmister plots onwel werd op het podium.
Kilmister, die berucht is om zijn drank- en drugsconsumptie, leek zijn leven wat gebeterd te hebben nadat hij in de zomer van 2013 ook al eens een concert voortijdig had gestopt en vervolgens geruime tijd onder medisch toezicht moest herstellen.

Op de officiële Facebook-pagina van Motörhead wijt de band het incident aan de grote hoogte waarop Salt Lake City ligt. "De mensen zijn geweldig, maar de lucht is er gewoon te ijl. De atmosfeer op die hoogte zorgt ervoor dat het heel moeilijk is om te ademen en dat is wat Lemmy gisteravond overkwam. Hij voelt zich heel rot dat hij de show moest afbreken, maar op die hoogte kwam hij in ademnood."

De nu 69-jarige Ian Kilmister, zoals zijn officiële naam luidt, tobt de laatste jaren voortdurend met gezondheidsproblemen.

Ziekenhuis
In het voorjaar van 2013 moest hij in het ziekenhuis worden opgenomen met een hematoom (bloeduitstorting), vervolgens werd vastgesteld dat hij suikerziekte had en aan het begin van de zomer van dat jaar kreeg hij een defibrillator ingebracht vanwege hartproblemen.

Kort daarna moest de zanger tijdens een Duits festivaloptreden vroegtijdig het podium verlaten en wederom medisch onderzocht worden.

Alcoholconsumptie
Het duurde tot april 2014 voordat Kilmister weer met Motörhead het podium op kon. Artsen hadden de rocker met klem geadviseerd om z’n alcoholconsumptie te minderen, maar dat bleek niet zo eenvoudig. Het advies dat hij sterke drank moest laten staan en beter een wijntje kon nemen nam hij over. Maar vervolgens goot hij de wijn met flessen tegelijk naar binnen.

Vandaag verschijnt het nieuwe, tweeëntwintigste album van Motörhead, Bad Magic, dat tevens de het veertigjarig jubileum van de Engelse hardrockformatie markeert.



Klein en minder fijn popnieuws - halfempty/full - 29-08-2015

1300 meter is toch niet zo hoog?


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 29-08-2015

Als je niet eens in leven zou mogen zijn volgens de natuurwetten, dan wel. 1300 kan wel hoog zijn, hoor. Ik was afgelopen zomer op die hoogte in de Pyreneeën en kortademigheid had ik dan wel niet, een koelere en wat ijlere lucht voel je er wel. Een miljoenenstad op zo'n hoogte is dan gelijk surrealistisch voor ons Europeanen... moet je de pollutie en zo er ook nog bij rekenen.


Klein en minder fijn popnieuws - BigBird - 29-08-2015

Quote:Het gaat niet goed met SFX, het megabedrijf dat ID&T, Air en Awakenings kocht http://t.co/3jMomCXJze



Klein en minder fijn popnieuws - 1996Customer - 29-08-2015

BigBird Wrote:
Quote:Het gaat niet goed met SFX, het megabedrijf dat ID&T, Air en Awakenings kocht http://t.co/3jMomCXJze
Ook een partner van Tomorrowland in de States dacht ik, vraag me af wat de gevolgen hier van gaan zijn voor dat festival.


Klein en minder fijn popnieuws - 1996Customer - 30-08-2015

Damon Albarn die zingt voor een olifant
http://consequenceofsound.net/2015/08/damon-albarn-performs-mr-tembo-the-song-for-mr-tembo-the-elephant/


Klein en minder fijn popnieuws - matthijs603 - 01-09-2015

Crossing Border (12-17 november) heeft dit jaar:

THE CINEMATIC ORCHESTRAJONATHAN JEREMIAHKITTY, DAISY & LEWISTOBIAS JESSO JR.ALELA DIANE & RYAN FRANCESCONIROOSBEEFESKABIANCA CASADY & THE C.I.A.BUILT TO SPILLLORD HURONJENNY HVALDUKE GARWOODSHILPA RAYSAMANTHA CRAINTHE GARDENFRANS VAN DEURSENPOW ENSEMBLEMEINDERT TALMA & THE MELISMA QUARTETJW ROY & LEON VERDONSCHOT

Vorig jaar leek me op het eerste gezicht sterker; dit gaat me in de drukke novembermaand waarschijnlijk niet naar Den Haag trekken.


Klein en minder fijn popnieuws - Uplift - 01-09-2015

Daarstaaneenpaarmooiedingentussen

Maar zo vlak voor LGW?... nee.


Klein en minder fijn popnieuws - 1996Customer - 01-09-2015

The Flaming lips maakten een plaat met Miley Cyrus...
http://www.damusic.be/telex/2015-08-31-the-flaming-lips-ontfermden-zich-over-miley-cyrus


Klein en minder fijn popnieuws - Willie - 01-09-2015

matthijs603 Wrote:Crossing Border (12-17 november) heeft dit jaar:

THE CINEMATIC ORCHESTRAJONATHAN JEREMIAHKITTY, DAISY & LEWISTOBIAS JESSO JR.ALELA DIANE & RYAN FRANCESCONIROOSBEEFESKABIANCA CASADY & THE C.I.A.BUILT TO SPILLLORD HURONJENNY HVALDUKE GARWOODSHILPA RAYSAMANTHA CRAINTHE GARDENFRANS VAN DEURSENPOW ENSEMBLEMEINDERT TALMA & THE MELISMA QUARTETJW ROY & LEON VERDONSCHOT

Vorig jaar leek me op het eerste gezicht sterker; dit gaat me in de drukke novembermaand waarschijnlijk niet naar Den Haag trekken.

Mooi, dit zie ik nu pas Big Grin


Klein en minder fijn popnieuws - kurtje - 04-09-2015

Olafur Arnalds doet een eenmalige tour met zijn Chopin Project. Helaas geen Nederlandse datum, Hasselt is me iets teveel van het goede.


As pictured, we are very busy preparing for the tour (and i've got my happy socks on). This will be the ONLY tour we do with The Chopin Project. So don't miss out!

06.09.2015 Copenhagen (DK), DR Koncerthus
07.09.2015 Hamburg (DE), Laeiszhalle
08.09.2015 Hasselt (BE), Hasselt Cultural Centre
09.09.2015 London (UK), Queen Elizabeth Hall (SOLD-OUT)
10.09.2015 Frankfurt (DE), Mousonturm (SOLD-OUT)
11.09.2015 Paris (FR), Le Trianon
13.09.2015 St. Petersburg (RU), St. Petersburg State Capella
14.09.2015 Moscow (RU), Svetlanov Hall
16.09.2015 Krakow (PL), Sacrum Profanum festival (SOLD-OUT)


Klein en minder fijn popnieuws - 1996Customer - 04-09-2015

Arnalds komt zeker mee met zen nicht Olof die ook in Hasselt speelt.