Graz
Roskilde - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Roskilde (/showthread.php?tid=10)



RE: Roskilde - Uplift - 29-11-2018

Raar hoe ze met zo'n zaadprogramma toch stiekem aan een sterke undercard aan het bouwen zijn. Vorig jaar en in 2016 leek het ook retekut, tot ze dan het blokkenschema bekend maakten. Had er telkens spijt van niet geweest te zijn. Maar goed, om nu al een week hiervoor te clearen moet ik echt iets uniek krijgen.

Zo te zien hebben ze al de publiekstrekkers geboekt die nodig zijn om de boel daar te laten uitverkopen. Niet normaal hoe populair Melliw Najnamen in Denemarken zijn.


RE: Roskilde - Enzo - 29-11-2018

Stiekem is Tears for Fears ook wel een naam om een keer te gaan zien natuurlijk.


RE: Roskilde - hythloth - 29-11-2018

Niet eens stiekem hoor.


RE: Roskilde - Uplift - 29-11-2018

Tja, de lat ligt al enkele jaren bijzonder laag.


RE: Roskilde - hythloth - 29-11-2018

Komen zelfs met een nieuw album per de Roskilde site.


RE: Roskilde - Enzo - 29-11-2018

(29-11-2018, 15:01)hythloth Wrote: Komen zelfs met een nieuw album per de Roskilde site.
Ik zeg: relevantie!


RE: Roskilde - Uplift - 29-11-2018

Je kunt daar zo cynisch over doen als je wil, maar welke namen uit je concertlijstje zou je nog steeds gaan zien zonder dat er nieuw materiaal was?


RE: Roskilde - matthijs603 - 29-11-2018

Tool. Vier keer.


RE: Roskilde - Uplift - 29-11-2018

Het vermoeden van nieuw materiaal is er. En ja, ik verdien alle hoongelach als blijkt dat dat niet zo is.


RE: Roskilde - BigBird - 29-11-2018

Ook zonder nieuw materiaal is Tool de moeite waard, want Tool.

Nieuw materiaal vind ik geen must om een bepaalde act te zien, zeker niet gezien als ze een ijzersterke backlog hebben.


RE: Roskilde - Uplift - 29-11-2018

Op een festival tot daar aan toe, maar in een zaal... dan wordt het al gauw een oefening in nostalgie. Ik vind het nooit echt werken.


RE: Roskilde - Enzo - 29-11-2018

(29-11-2018, 15:41)BigBird Wrote: Ook zonder nieuw materiaal is Tool de moeite waard, want Tool.

Nieuw materiaal vind ik geen must om een bepaalde act te zien, zeker niet gezien als ze een ijzersterke backlog hebben.

Mee eens, ik doe best veel van die 'nostalgieconcerten', wat varieert van 'leuk om eindelijk een keer te zien' tot wat meer fanboygedrag om te zien of ze het nog kunnen. Als een band ondanks een sterke backlog daarna een keer of een paar keer tegenvalt ga je gewoon niet meer.


RE: Roskilde - hythloth - 29-11-2018

Ik zou al mijn favorieten zelfs zonder nieuw materiaal nog een keer zien. Moeten ze het natuurlijk wel waarmaken zoals Enzo al zei.


RE: Roskilde - hythloth - 29-11-2018

Verder eens met Melliw-Naj: die hele stijl is wereldwijd groot, als jongerenfestival kan je er dan niet omheen.


RE: Roskilde - greenlander - 29-11-2018

Ik ben wel benieuwd wat THE MAURICE LOUCA ELEPHANTINE BAND gaat worden. Ik kan er niets over vinden, maar dingen waar Maurice Louca bij betrokken is zijn vaak wel de moeite waard.


RE: Roskilde - Uplift - 14-12-2018

Nieuwe website, waarmee ze zich nog duidelijker profileren als een soort totaalfestival van acht dagen: https://www.roskilde-festival.dk/en/

Ik verwacht nog wat namen voor kerstmis. En stiekem wil ik toch gewoon gaan, hoor. Maar ja, een fucking week verlof moeten vinden en line-ups die elk jaar minder worden...


RE: Roskilde - Uplift - 25-01-2019

30-tal nieuwe namen volgende week. Dan mogen we eindelijk wat beweging verwachten bij de andere festivals.


RE: Roskilde - BigBird - 31-01-2019

CARDI B (US)
MØ (DK)
BRING ME THE HORIZON (UK)
CYPRESS HILL (US)
JORJA SMITH (UK)
THE ARMED (US)
BARSELONA (DK)
BLACK MIDI (UK)
FATOUMATA DIAWARA (ML)
GAYE SU AKYOL (TR)
HEAVE BLOOD & DIE (NO)
HUGO HELMIG (DK)
JPEGMAFIA (US)
JULIEN BAKER (US)
KHRUANGBIN (US)
LUCY DACUS (US)
NAKHANE (ZA)
SPEAKER BITE ME (DK)
STELLA DONNELLY (AU)
SOPHIE (UK)
SØREN HUSS (DK)
CARPENTER BRUT (FR)
GIRLPOOL (US)

Kunst & aktivisme

ALEXANDER TILLEGREEN (DK)
BIBA FIBIGER (DK)
ASSUME VIVID ASTRO FOCUS (BR)
IDA SØNDER THORHAUGE (DK)


RE: Roskilde - JorisR - 31-01-2019

Dat is ook al niet heel opzienbarend allemaal.


RE: Roskilde - Aron - 31-01-2019

Behoorlijk zwak.


RE: Roskilde - BigBird - 31-01-2019

Tja, het kan niet allemaal #thenewnormal zijn.


RE: Roskilde - BigBird - 31-01-2019

(31-01-2019, 13:21)BigBird Wrote: Tja, het kan niet allemaal #thenewnormal zijn.

Bij gebrek aan Kurtje geef ik mezelf een gele kaart wegens 'steek onder de gordel post'.


RE: Roskilde - Kalters - 31-01-2019

Huh


RE: Roskilde - Dorfmeister - 31-01-2019

Soren Huss: de zanger van Saybia, nu weer solo dus.


RE: Roskilde - Aron - 31-01-2019

Uplift blijft verrassend stil in dit topic. Ik voel met hem mee.