Graz
Roskilde - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Roskilde (/showthread.php?tid=10)



RE: Roskilde - thomas9790 - 24-10-2018

Toch een mooie undercard altijd. Blawan, Parquet Courts, Full of Hell / The Body...


RE: Roskilde - matthijs603 - 24-10-2018

Julia Holter ook. Maar die 3 grootste namen ken ik allemaal niet..? (Travis wel vaag van naam)


RE: Roskilde - Indiaantje89 - 24-10-2018

Scarlet Pleasure speelde vorig jaar nog op Pinkpop stage 4. Ik vond het vrij kut. Maarja het zijn Denen, dus zal daar mogelijk best populair zijn.

Testament is een vrij redelijke metal band.


RE: Roskilde - Martijn - 24-10-2018

Travis Scott zal wel een van de headliners van Woo Hah zijn voor volgend jaar.


RE: Roskilde - Indiaantje89 - 31-10-2018

+The Cure


RE: Roskilde - pudpong3 - 01-11-2018

€144 voor een dagticket. Het mag wat kosten!


RE: Roskilde - Indiaantje89 - 22-11-2018

+Robyn


RE: Roskilde - Uplift - 22-11-2018

Nee, dit jaar wordt het denk ik ook niet. Anderzijds zou The Cure nog maar de eerste headliner zijn, dus er kan nog wat volgen.


RE: Roskilde - hythloth - 22-11-2018

Was je dit jaar uiteindelijk nog gegaan op de MBV dag?


RE: Roskilde - Uplift - 22-11-2018

Nee. Kaartje geticketswapped gethoma$$$$t omdat ik mijn Björk-dickmovereis wat minimalistischer moest gaan aanpakken om voornamelijk mentale redenen. 

Geen spijt van uiteindelijk. Het zou toch te pijnlijk zijn om daar niet een hele week rond te lopen.


RE: Roskilde - hythloth - 22-11-2018

Quote:Anderzijds zou The Cure nog maar de eerste headliner zijn, dus er kan nog wat volgen.

Travis Scott en Robyn zijn toch ook aangekondigde Orange Stage headliners?


RE: Roskilde - Uplift - 22-11-2018

Wel, zo lijkt het momenteel niet. Ze zullen op Orange Stage staan, dat zeker. Maar op de website zie je maar één 'grote' naam, wat ook wel steek houdt; Robyn en Travis Scott lijken me net wat te licht voor zo'n status.


RE: Roskilde - hythloth - 22-11-2018

Maar Travis Scott is immiddels arena niveau, en zo'n Robyn show zal echt wel in het donker plaatsvinden.


RE: Roskilde - Uplift - 22-11-2018

Arena niveau in de V.S.? En Robyn kan inderdaad prima om 1u afsluiten zonder headlinerstatus. Zelfs een NAS deed dat een paar jaar terug prima, ondanks de gietende regen.


RE: Roskilde - hythloth - 22-11-2018

Idd arena niveau in Amerika, maar dat zal in Europa ook zo zijn volgend jaar gezien het commerciele succes van Scott's nieuwe album en dat hij dit jaar al headlinede op dingen als Lollapalooza Parijs.

En ik was onder de indruk dat Roskilde maar liefst 8 headliners heeft, dus twee per dag waardoor de 01:00 tijdslot ook meetelt.


RE: Roskilde - Indiaantje89 - 22-11-2018

Travis Scott was vorig jaar nog de Pukkelpop headliner (tot hij cancelde), Open'er staat hij ook als headliner. Kan prima.


RE: Roskilde - Uplift - 22-11-2018

Ok, dan leef ik te veel onder een steen. Hebben ze er toch drie van de acht in het slechtste geval. Benieuw waar ze nog mee komen, maar volgens mij ga ik nooit nog naar Roskilde terug omwille van een niet te missen act. En intussen heb ik best wel al veel plannen voor 2019.


RE: Roskilde - hythloth - 24-11-2018

Post Malone doet twee keer Ziggo Dome (!!!), dus da's toch nog een stap hoger dan Scott.


RE: Roskilde - Uplift - 26-11-2018

Nah, hier is iedereen racist.


RE: Roskilde - Maynard-J - 27-11-2018

Nah, hier zit nou eenmaal een bataljon ouwe lullen met een (halve) gitaarfetisj.

Zelf ken ik de meeste van die namen wel, maar hoe populair ze zijn kan ik echt niet weten. Snap het bij sommige ook niet, hoorde ooit een nummer van Post Malone en vond het echt te lelijk voor woorden.


RE: Roskilde - hythloth - 27-11-2018

Denk dat Uplift het over België heeft i.p.v. dit forum.


RE: Roskilde - Maynard-J - 27-11-2018

Hahahaha, inderdaad...


RE: Roskilde - BigBird - 29-11-2018

BROCKHAMPTON (US)
CHRISTINE AND THE QUEENS (FR)
JON HOPKINS (UK)
JUNGLE (UK)
SPIRITUALIZED (UK)
TEARS FOR FEARS (UK)
CONVERGE (US)
DENZEL CURRY (US)
FLOHIO (UK)
JOEY PURP (US)
KARKHANA (EG)
KONSTRUKT (TR)
THE MAURICE LOUCA ELEPHANTINE BAND (EG)
NENEH CHERRY (SE)
OCTAVIAN (UK)
POWER TRIP (US)
ROSS FROM FRIENDS (UK)
BRENN. (NO)


RE: Roskilde - Indiaantje89 - 29-11-2018

Ross From Friends mag wel doorkomen naar BKS.


RE: Roskilde - BigBird - 29-11-2018

Als hij Rachel meeneemt vind ik het prima.