Graz
Roskilde - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Roskilde (/showthread.php?tid=10)



RE: Roskilde - Uplift - 02-05-2018

PartyNextDoor (CA)
Albert Hammond Jr (US)
Blonde Redhead (US)
Courtney Marie Andrews (US)
Debonair (Resident DJ) (UK)
Haley Heynderickx (US)
Indika (Resident DJ) (UK)
Madball (US)
Marlon Williams (NZ)
Mavi Phoenix (AT)
Pernille (Resident DJ) (DK)
RVG (AU)
Steffi (DE)

Erbij.


RE: Roskilde - Aron - 02-05-2018

(02-05-2018, 12:33)Uplift Wrote: PartyNextDoor (CA)
Albert Hammond Jr (US)
Blonde Redhead (US)
Courtney Marie Andrews (US)
Debonair (Resident DJ) (UK)
Haley Heynderickx (US)
Indika (Resident DJ) (UK)
Madball (US)
Marlon Williams (NZ)
Mavi Phoenix (AT)
Pernille (Resident DJ) (DK)
RVG (AU)
Steffi (DE)

Erbij.
1 dag of meer?


RE: Roskilde - Uplift - 02-05-2018

De namen komen erbij. Ik ga de donderdag, wat volgens dit schema echt wel een vette dag is: https://presscloud.com/file/82/821628509699166/RF18_schedule-02-05-18.pdf

Ik kan zeker zes volledige shows zien en er is genoeg ruimte om nog wat te zappen tussen podia. Met Black Star, Chelsea Wolfe, Paal Nilssen-Love, Boris & Merzbow + MBV op de best mogelijke slot zal dit een meer dan geslaagde dag worden.


RE: Roskilde - Aron - 02-05-2018

Nice. Goed rooster ook.

Moet dit volgend jaar echt eens beginnen te overwegen.


RE: Roskilde - Uplift - 02-05-2018

Hey, waarom geen #teamvrolijk2019-camp. Weekje zwaar naar de kloten gaan.

Want ik ga toch weer naast Glastonbury kaarten grijpen.


RE: Roskilde - Uplift - 02-05-2018

Pfft als het ik het volledige schema bekijk, is dit toch echt wel een pak beter dan de afgelopen paar jaren. Meer grote shows die de moeite zijn ook.


RE: Roskilde - hythloth - 02-05-2018

Yup, lekker schema weer. Inclusief Cave die minimaal twee uur zal spelen.


RE: Roskilde - Aron - 02-05-2018

(02-05-2018, 15:37)Uplift Wrote: Pfft als het ik het volledige schema bekijk, is dit toch echt wel een pak beter dan de afgelopen paar jaren. Meer grote shows die de moeite zijn ook.

Beste major. Hands down. Was nochtans lang kut, maar de laatste 3 lichtingen maakten veel goed.


RE: Roskilde - Uplift - 02-05-2018

En dit schema ook gewoon... het zit zo fucking goed in elkaar. Ook dat is een pak beter dan vorig jaar, vind ik.


RE: Roskilde - Uplift - 04-05-2018

Shit, iemand moet mij stoppen of ik ga voor de laatste vier dagen. Met dit schema zou ik makkelijk aan 25 shows komen.


RE: Roskilde - kurtje - 04-05-2018

Groetjes!


RE: Roskilde - hythloth - 04-05-2018

Doen, man.


RE: Roskilde - Uplift - 04-05-2018

Dat zou een dick move tegenover mezelf zijn.


RE: Roskilde - kurtje - 04-05-2018

Nou hup, quote jezelf in je daarvoor zelf aangemaakte topic, geef er over 2 maanden een goede zwengel aan en benoem dat vervolgens op minimaal 5 verschillende plekken onder de naam #FeelFreeToDG. Leer die meelezers hoe het hier werkt!


RE: Roskilde - Uplift - 04-05-2018

Ik zie dat je al stevig aan de casual friday drank zit, kurtje.


RE: Roskilde - kurtje - 04-05-2018

Nee joh, gewoon aan het werk met nummer 49 van de Qmusic Top 500 van de 10's is voldoende.


RE: Roskilde - Uplift - 04-05-2018

Trouwens, zware self-own want alsnog geen majorvrij jaar voor mij.


RE: Roskilde - greenlander - 04-05-2018

(08-09-2017, 12:14)Uplift Wrote: Nee, want praatpubliek. Ik denk dat het meest mainstreame dat ik vanaf nu ga doen, LGW?/Roadburn/Rewire is. Met een lichte voorkeur voor de Atonal/Meakusma-achtige events.




Ik zou zeggen: zet deze quote op een prikbord, zodat je deze over zes maanden tegen mij kunt gebruiken.



RE: Roskilde - hythloth - 04-05-2018

(04-05-2018, 15:29)Uplift Wrote: Trouwens, zware self-own want alsnog geen majorvrij jaar voor mij.

Boeiend. Vorig jaar was toch fucking vet? Alles aan dit festival lijkt mij helemaal geweldig. Perfecte combinatie van major headliners, niche acts, en het fissagevoel.


RE: Roskilde - Uplift - 04-05-2018

Jazeker, je kan weinig mis doen. Maar toch: ik denk dat het dit jaar vele malen beter wordt dan de vorige editie en ik heb het niet echt zien aankomen.
Maar het is wel een enorme investering, zowel qua tijd als qua geld... dat is het grote probleem van de meeste majors, zeker als je muzikaal minstens even veel kunt halen uit een nichefestival.


RE: Roskilde - hythloth - 04-05-2018

Klopt, festivals zijn fucking duur (geworden). Maar die dikke headliner shows blijven bijzonder, waarbij de hoogtepunten op nichefestivals niet gegarandeerd beter zullen worden (alhoewel de totaalervaring op die laatste soort tegenwoordig specialer is).


RE: Roskilde - Uplift - 04-05-2018

Klopt, maar dat is wat Roskilde dit jaar toch nog tekort komt. Behalve dat ik deze keer t.o.v vorig jaar met Nick Cave en Gorillaz toch wel twee van die dikke headlinershows zou gezien hebben. Maar Gorillaz is passé en enkel 'leuk meegenomen', terwijl ik Nick Cave toch al in Ierland zie. NIN zie ik ook al elders.

Ik had gehoopt op Kendrick Lamar en Eminem als allergrootste naam vind ik een te grote doorn in het oog. Nog los van de Bruno Mars en Cardi B. aankondigingen. Op zich niet meer dan logisch dat ik deze editie pas nu ietwat overweeg dan.


RE: Roskilde - hythloth - 04-05-2018

Massive Attack om 01:00 is ook om over naar huis te schrijven. En Cardi B had toch alles gecanceld voor de aankomende tijd?


RE: Roskilde - Aron - 04-05-2018

Cardi B heeft ook Roskilde gecancelled hoor.

Los daarvan: als je het geld hebt, zou ik het doen hoor. Fucking vette affiche. IMO beter dan Primavera, maar da’s gewoon m’n eigen mening natuurlijk. Ik hang ook liever rond op een veld vol Denen dan op een Primavera dat classic zuiders geregeld is met een bende Britten en Spanjaarden.


RE: Roskilde - JBU - 07-05-2018

Weekendkaarten uitverkocht.