Graz
Roskilde - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Roskilde (/showthread.php?tid=10)



Roskilde - Uplift - 26-10-2016

Ja, maar Tool heeft 2.75 milli likes, dus anders kon er boven 3 milli of 4 milli, etc. staan.


Roskilde - Aron - 26-10-2016

Uplift Wrote:Ja, maar Tool heeft 2.75 milli likes, dus anders kon er boven 3 milli of 4 milli, etc. staan.
Gaat toch echt nooit gebeuren, man.


Roskilde - Uplift - 26-10-2016

Op een rare manier hoop ik dat je gelijk hebt.


Roskilde - Indiaantje89 - 26-10-2016

Vampire Weekend noemen ze ook in de comments. Dat lijkt me ook een mogelijke headliner voor DTRH.


Roskilde - atthedrive-in - 26-10-2016

Moderat? Heeft 440.000 likes


Roskilde - Eddie Bass - 26-10-2016

Indiaantje89 Wrote:Vampire Weekend noemen ze ook in de comments. Dat lijkt me ook een mogelijke headliner voor DTRH.
Vampire Weekend is het niet denk ik.


Roskilde - Stefan - 26-10-2016

Zal wel Bon Iver zijn. En Jenny Hval past in het Noorse profiel en Vampier hint.


Roskilde - Eddie Bass - 26-10-2016

Stefan Wrote:Zal wel Bon Iver zijn. En Jenny Hval past in het Noorse profiel en Vampier hint.
Juist, Tentemoller, Rancid en Real Estate misschien nog...


Roskilde - Koen - 26-10-2016

Die Colombiaanse act zal wel Cute Heels zijn. Lekker makkelijk, want die woont volgens mij gewoon in Berlijn.


Roskilde - BigBird - 27-10-2016

Die >2M is Arcade Fire


Roskilde - Beans - 27-10-2016

BigBird Wrote:Die >2M is Arcade Fire
Grapje toch?


Roskilde - BigBird - 27-10-2016

Nee, kan best gezien de FB-likes (2.3M), en mooie naam om te droppen. Zullen ze wel met Werchter hebben gehaald (die grepen de laatste keer ook mis met Reflektor-tour), en zal me niks verbazen als DTRH ze ook heeft.

Samengevat, het LN antwoord op de Radiohead booking van Friendly Fire.


Roskilde - Beans - 27-10-2016

BigBird Wrote:Nee, kan best gezien de FB-likes (2.3M), en mooie naam om te droppen. Zullen ze wel met Werchter hebben gehaald (die grepen de laatste keer ook mis met Reflektor-tour), en zal me niks verbazen als DTRH ze ook heeft.

Samengevat, het LN antwoord op de Radiohead booking van Friendly Fire.
Waar zie jij de vlag van Canada dan?


Roskilde - BigBird - 27-10-2016

shit, die komen idd uit canada


Roskilde - Beans - 27-10-2016

Denk dat de eerder genoemde namen wel kloppen. Dus Trentemoller, Jenny Hval, Bon Iver


Roskilde - Uplift - 27-10-2016

Het zal sowieso kut zijn.


Roskilde - Uplift - 27-10-2016

Straffe eerste toevoegingen, in de zin dat ze meteen de toon zetten voor een vooruitstrevend/actueel relevant programma:

http://www.roskilde-festival.dk/news/2017/first-14-acts-announced-for-roskilde-festival-2017

Wat mij betreft een zeer goeie eerste stap richting mogelijk toch mijn eerste Roskilde in vier jaar...


Roskilde - Aron - 27-10-2016

MODERAT/MODESELEKTOR (DE)
TRENTEMØLLER (DK)
67 (UK)
AFENGINN (DK)
ANGEL OLSEN (US)
G-EAZY (US)
GANGLY (IS)
HIEROGLYPHIC BEING (US)
JENNY HVAL (NO)
MARCHING CHURCH (DK)
MATS GUSTAFSSON'S NU ENSEMBLE ”HIDROS ZAP” (INT)
OF MICE & MEN (US)
PIG DESTROYER (US)
ROMPERAYO (CO)


Roskilde - Aron - 27-10-2016

Valt inderdaad leuk mee.


Roskilde - Koen - 27-10-2016

Oke, best cool dit!


Roskilde - Empty030 - 27-10-2016

Wel gek hoe ze Moderat/Modeselektor aankondigen. Moderat is toch voor 2/3de Modeselektor?
Of zal Apparat op een gegeven moment het podium verlaten en zal de show als Modeselektor doorgaan?


Roskilde - Uplift - 27-10-2016

Het zal lame beginnen en vet eindigen, is waar het op neer komt.


Roskilde - pudpong3 - 27-10-2016

Empty030 Wrote:Wel gek hoe ze Moderat/Modeselektor aankondigen. Moderat is toch voor 2/3de Modeselektor?
Of zal Apparat op een gegeven moment het podium verlaten en zal de show als Modeselektor doorgaan?

Gewoon alfabetische volgorde.


Roskilde - Empty030 - 27-10-2016

pudpong3 Wrote:
Empty030 Wrote:Wel gek hoe ze Moderat/Modeselektor aankondigen. Moderat is toch voor 2/3de Modeselektor?
Of zal Apparat op een gegeven moment het podium verlaten en zal de show als Modeselektor doorgaan?

Gewoon alfabetische volgorde.

Ik doel er meer op dat Moderat= Apparat + Modeselektor.
Dus Moderat/Modeselektor op die manier aankondigen is een beetje alsof je the Stones zo aankondigt: The Rolling Stones/Mick Jagger.
Dus ws zal Modeselektor een aparte set nog draaien o.i.d. maar dat vindt ik dus een beetje vaag aangegeven zo.


Roskilde - Uplift - 27-10-2016

Het zal wel lekker in elkaar overlopen. Moderat is anno nu in elk geval gewoon saai geworden, dus de kans dat ik het eerste deel zou skippen, is groot. Modeselektor staat nog op m'n bucket list en wordt ongetwijfeld spannender.