Graz
Roskilde - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Roskilde (/showthread.php?tid=10)



Roskilde - Indiaantje89 - 15-01-2013

Uplift Wrote:Blur zal er wel staan. DM heeft denk ik een exclusieve deal met LN... enige festivaloptreden voor hen is Werchter, en dat zal te maken hebben met de relatief mindere populariteit in België.
Nu ja, tot nu toe is geen enkele headliner overtuigend, ook niet als Blur erbij komt.
Eigenlijk zou ik enkel voor Goat gaan momenteel. De rest van de goeie namen heb ik al eens gezien.

De kans is anderzijds nog groot dat ze deze controversiële boeking compenseren met een resem namen die mij wél aanspreken, waardoor het plots weer interessant wordt. Maar ik wacht in elk geval meer dan ooit af. Tot gisteren wist ik wanneer ik mijn kaart zou kopen, nu dus even niet.
Depeche Mode staan ook op Bilbao BBK en Optimus Alive. Maar verder niets inderdaad.


Roskilde - BigBird - 15-01-2013

Ik denk niet dat Blur komt.


Roskilde - Uplift - 15-01-2013

Indiaantje89 Wrote:Depeche Mode staan ook op Bilbao BBK en Optimus Alive. Maar verder niets inderdaad.

Was ik vergeten. Dat kan dan weer met de situatie in Spanje en Portugal te maken hebben... denk dat ze waar de markt het toeliet gekozen hebben voor winstgevende stadionoptredens, en dat Roskilde niet hetzelfde wou bieden. DM is dan ook geen Bruce of Prince.


Roskilde - Uplift - 15-01-2013

BigBird Wrote:Ik denk niet dat Blur komt.

Waarom?


Roskilde - BigBird - 15-01-2013

Ik denk dat ze dat dan allang bekend hadden gemaakt, en blur heeft al optrdens staan voor Noorwegen en Finland. Zweden speelden ze dit jaar nog. Iets zegt me dat ze Denemarken dan overslaan.


Roskilde - Uplift - 15-01-2013

BigBird Wrote:Ik denk dat ze dat dan allang bekend hadden gemaakt, en blur heeft al optrdens staan voor Noorwegen en Finland. Zweden speelden ze dit jaar nog. Iets zegt me dat ze Denemarken dan overslaan.
Valabel argument... maar het kan volgens mij nog omdat Primavera die staan heeft.

Enfin, is het niet zo, dan lijkt het haast onmogelijk dat Roskilde een slechtere optie kiest. In principe moet de laatste 2-3 headliners unieke acts zijn zonder meer.


Roskilde - Karel - 15-01-2013

Uplift Wrote:
BigBird Wrote:Ik denk dat ze dat dan allang bekend hadden gemaakt, en blur heeft al optrdens staan voor Noorwegen en Finland. Zweden speelden ze dit jaar nog. Iets zegt me dat ze Denemarken dan overslaan.
Valabel argument... maar het kan volgens mij nog omdat Primavera die staan heeft.

Enfin, is het niet zo, dan lijkt het haast onmogelijk dat Roskilde een slechtere optie kiest. In principe moet de laatste 2-3 headliners unieke acts zijn zonder meer.
Al kunnen het ok gewoon The Killers worden...


Roskilde - Uplift - 15-01-2013

Karel Wrote:Al kunnen het ok gewoon The Killers worden...

Tja, ben te lui om hun tourschema op te zoeken, maar in dat geval wordt mijn beslissing des te makkelijker. Ik kan gewoon naar Worldwide in Zuid-Frankrijk rond diezelfde periode, weet je wel...
Die 8-dagen formule lijkt me geniaal, maar zal er in 2014 ook wel zijn. Zonder niet te missen namen, geen ticket... ik heb dat trouwens elk jaar al zo gedaan. Het ene jaar wachtte ik dan meer af dan het andere.


Roskilde - Uplift - 15-01-2013

Er werden eerder ook nog twee andere (wellicht betere) namen bekend gemaakt:

http://roskilde-festival.dk/news/singlenews/highasakite-to-play-roskilde-festival-2013/


Roskilde - Karel - 15-01-2013

Nieuwe artiest:
[Image: 541742_10151141420021706_247429999_n.png]


Roskilde - BigBird - 15-01-2013

Crosby Stills & Nash?


Roskilde - Karel - 15-01-2013

Komt niet overeen met het aantal fb-fans.


Roskilde - Roger - 15-01-2013

Lou Reed (van The Velvet UNDERGROUND) zal tegen het festival 71 jaar zijn... Seasick Steve is ook 71 jaar... De Facebooklikes kloppen bij beiden... Kan ook totaal iets anders zijn


Roskilde - Djustin - 15-01-2013

Het middelste plaats is toch Springfield?

Buffalo Springfield -> Stephen Stills -> David Crosby is 71 jaar

dus toch Crosby, Stills & Nash?


Roskilde - WeckoJ - 15-01-2013

Middelste plaatje onder is inderdaad Springfield (Simpsons).


Roskilde - Enzo - 15-01-2013

LAX is het vliegveld van Los Angeles, waar de groep opgericht is.
Graham Nash is Engels (London Underground).


Roskilde - Djustin - 15-01-2013

Hebben we dat even mooi opgelost!

Maar of je van die toevoeging blij moet worden. Heb CSN twee jaar geleden in Antwerpen gezien. Leuk om mee te maken, maar meer ook niet...


Roskilde - Uplift - 15-01-2013

Als dat effectief de zesde headliner wordt, mogen we het bijna vergeten qua grote namen.


Roskilde - AMST152 - 15-01-2013

Uplift Wrote:Als dat effectief de zesde headliner wordt, mogen we het bijna vergeten qua grote namen.

Officieel bevestigd dat het NIET C,S & N is.


Roskilde - Willie - 15-01-2013

Crosby, Stills, Nash & Young :-D


Roskilde - Willie - 15-01-2013

Uplift Wrote:Zo. Een jaar overslaan kan soms geen kwaad.

Ach, het jaar dat ik ging was er Coldplay, het kan dus altijd erger.


Roskilde - Max - 15-01-2013

Is de band niet gewoon een jonge groep, bij elkaar opgeteld 71 jaar? Aangezien het ≠ teken voor die oude lui..


Roskilde - Wailer - 15-01-2013

Max Wrote:Is de band niet gewoon een jonge groep, bij elkaar opgeteld 71 jaar? Aangezien het ≠ teken voor die oude lui..

One direction? Haha


Roskilde - Willie - 15-01-2013

Karel Wrote:Komt niet overeen met het aantal fb-fans.

Het schijnt al officieel ontkracht te zijn, maar op mijn Facebook heeft de pagina van Crosby, Stills & Nash 13,7 k likes valt toch wel binnen die range van 5k - 50k


Roskilde - Max - 15-01-2013

Wailer Wrote:
Max Wrote:Is de band niet gewoon een jonge groep, bij elkaar opgeteld 71 jaar? Aangezien het ≠ teken voor die oude lui..

One direction? Haha

Zou wel echt heel gewaagd zijn,Rihanna en One Direction, vast wel twee die weinig vaste festivalgangers gezien hebben..