Graz
Roskilde - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Roskilde (/showthread.php?tid=10)



Roskilde - Uplift - 28-03-2014

Granted, Amst: Psyched Up Janis zou wel eens vet kunnen worden. Het soort muziek dat ik de laatste jaren toch mis.


Roskilde - Aron - 31-03-2014

[Image: 1534376_10151887956226706_1799887664_n.jpg]

nog 2 headliners te gaan, neem ik aan.


Roskilde - AMST152 - 31-03-2014

Oké, Major Lazer headliner, puntje voor Uplift.


Roskilde - Aron - 31-03-2014

En Deftones lijken me een kanshebber te zijn voor onder Damon Albarn op de poster te staan. Ben dan benieuwd naar de laatste, zal dus, afgaande op de poster, iets zijn tussen de O van Outkast en de T van Trentemöller.


Roskilde - Uplift - 31-03-2014

Deftones zullen geen headliner zijn.

Stevie Wonder, en ik vergeet dat fucking Major Lazer in het grootste lettertype staat. En wat voor droogneuk-oefening is die teaser-poster eigenlijk; dit heeft nul meerwaarde. Behalve dus erachter komen dat Major fucking Lazer headliner is en The Rolling Stones nog iets hoger dan de rest mogen (normaal is het alfabetisch).

Echt geen idee welke twee headliners ze nog zullen bekend maken. Als ze dat woensdag al doen, want hopelijk herhalen ze niet die toestand van vorig jaar.


Roskilde - Jorrit - 31-03-2014

Cashmere Cat en Eprom gehoord. Denk ik.

http://radio.roskilde-festival.dk/


Roskilde - BigBird - 31-03-2014

+ The Strokes (Scandinavian exclusive)


Roskilde - Martijn - 31-03-2014

Ben benieuwd in wat voor mate die in Europa te zien zijn deze zomer, staat nog heel hoog op mijn lijstje om eens te zien.


Roskilde - BigBird - 31-03-2014

Flauwe 1-april grap ;-)


Roskilde - AMST152 - 31-03-2014

BigBird Wrote:Flauwe 1-april grap ;-)

Zelfs een dag op voorhand blijft het grappig


Roskilde - BigBird - 31-03-2014

AMST152 Wrote:
BigBird Wrote:Flauwe 1-april grap ;-)

Zelfs een dag op voorhand blijft het grappig

Nee ik haat 1-april grappen die al dagen vantevoren worden gemaakt.


Roskilde - AMST152 - 31-03-2014

BigBird Wrote:
AMST152 Wrote:
BigBird Wrote:Flauwe 1-april grap ;-)

Zelfs een dag op voorhand blijft het grappig

Nee ik haat 1-april grappen die al dagen vantevoren worden gemaakt.

Heel het jaar door zou toch beter zijn.
Enfin, headliners worden effectief woensdag bekendgemaakt.


Roskilde - Uplift - 31-03-2014

Ik moet mezelf corrigeren, want de twee laatste headliners moeten dus de alfabetische volgorde volgen (behalve RS).

Dus iets tussen D en M, alsmede iets tussen O en T... het is met andere woorden toch een waardevolle teaser.

Maar ik ga er mij niet mee bezig houden. Ideeën?


Roskilde - RH80 - 31-03-2014

Massive Attack valt wel uit te sluiten.


Roskilde - Aron - 31-03-2014

Ik zeg het je: Deftones ;-). Over die tussen O en T heb ik geen idee. Soundgarden werd geopperd, maar het lijkt me sterk dat die na het annuleren van Sasquatch opeens gewoon in Europa blijven. Stevie Wonder kan ook, maar dan klopt Uplift's these niet in verband met 'oudere headliners'.


Roskilde - Uplift - 31-03-2014

Wat was mijn these ook alweer?

En fuck ja, Stevie Wonder kan gewoon. Haal ik mijn Visa kaart mer 18% JKP met plezier voor boven.

Deftones waren in 2006 geen headliner en zullen het nu ook niet zijn. Wedden voor een bak?


Roskilde - Aron - 01-04-2014

Uplift Wrote:Wat was mijn these ook alweer?

En fuck ja, Stevie Wonder kan gewoon. Haal ik mijn Visa kaart mer 18% JKP met plezier voor boven.

Deftones waren in 2006 geen headliner en zullen het nu ook niet zijn. Wedden voor een bak?
Iets van 'één oudere headliner per editie' of zoiets. En hmmm... Wedden waag ik mij niet aan, maar het lijkt me het plausibelst.


Roskilde - BigBird - 02-04-2014

Stevie Wonder
Drake
Deftones
Mogwai
Manu Chao
Sleigh Bells
Future Islands


Roskilde - RH80 - 02-04-2014

Uplift Wrote:Wat was mijn these ook alweer?

En fuck ja, Stevie Wonder kan gewoon. Haal ik mijn Visa kaart mer 18% JKP met plezier voor boven.

Deftones waren in 2006 geen headliner en zullen het nu ook niet zijn. Wedden voor een bak?

Haal je visa kaart maar boven.


Roskilde - Uplift - 02-04-2014

DRAKE??

En tjah... ik buig me vanavond over de impact van een vliegtuigticket op de probabiliteit dat ik dakloos word.

Op zich een affiche om in te kaderen, zelfs al doet een overdosis kutnamen pijn aan de ogen.


Roskilde - RH80 - 02-04-2014

[Image: 1458537_629864007092437_1099217059_n.jpg]


Roskilde - Uplift - 02-04-2014

Er zijn relatief weinig goeie dingen bijgekomen.


Roskilde - Aron - 02-04-2014

Drake. Wtf.

Op zich weer een van de betere affiches deze zomer, maar niks wereldschokkends.


Roskilde - Uplift - 02-04-2014

Aron Wrote:maar niks wereldschokkends.
Stevie Wonder. Je mag zeggen wat je wil, hij heeft één van de tien beste albums uit de muziekgeschiedenis gemaakt. Unieke kans om hem mee te maken en volgens mij ook beter dan in die kille hal van NSJ.

Voor de rest heeft geen enkel festival deze zomer wereldschokkende dingen staan, behalve dan de line-up op ATP stage van Primavera. Maar qua namen die een festival kunnen maken, moet Roskilde niet onder doen voor eender welke affiche.

Opvallend is dat er ook meer wereldmuziek dan ooit staat, of althans veel onbekende namen uit exotische oorden. Het siert hen wel dat ze niet naar ordinaire opvulling terug grijpen.

Maar goed, ik zal nog wel zien. Vier dagen gaan is al kut genoeg (dat festival wil je volledig mee maken) en vliegtuigtickets naar Kopenhagen zijn niet goedkoop.


Roskilde - Schobbeyak - 02-04-2014

Uplift Wrote:
Aron Wrote:maar niks wereldschokkends.
Stevie Wonder. Je mag zeggen wat je wil, hij heeft één van de tien beste albums uit de muziekgeschiedenis gemaakt.

Even voor mijn beeldvorming: Doel je nou op Innervisions of op Songs in the key of life?