Graz
Roskilde - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Roskilde (/showthread.php?tid=10)



Roskilde - Uplift - 27-01-2014

Die 1 had ik niet gezien. Mja, op zich een geschikte naam.

Op grotere namen zullen we nog even moeten wachten, lijkt me.


Roskilde - AMST152 - 27-01-2014

Uplift Wrote:Die 1 had ik niet gezien. Mja, op zich een geschikte naam.

Op grotere namen zullen we nog even moeten wachten, lijkt me.

Hopelijk neemt Holter haar superband mee, zoals hier: http://www.youtube.com/watch?v=FWRsC8FMULM

Ongelooflijk strak dit.


Roskilde - Uplift - 27-01-2014

Zal wel. Anders is er behalve haar nieuwe album geen meerwaarde tegenover 2012 en we weten hoe dat gaat op Roskilde.


Roskilde - Aron - 29-01-2014

+ Julia Holter, Future Of The Left, Merchandise, Hookworms en Black Pus


Roskilde - AMST152 - 29-01-2014

Aron Wrote:+ Julia Holter, Future Of The Left, Merchandise, Hookworms en Black Pus

Zeer coole namen.


Roskilde - RH80 - 29-01-2014

Lekker.


Roskilde - Uplift - 29-01-2014

Mooie namen. Al lijkt dit natuurlijk eerder op een scheet in vergelijking met de waterstofbom van gisteren.

Niettemin kan Roskilde aan dit ritme in principe ook aan een mooie affiche raken.


Roskilde - Uplift - 02-02-2014

Wellicht dikke namen komende week.


Roskilde - AMST152 - 03-02-2014

+ Psyched Up Janis (eerste band van Sun Rose Wagner van The Raveonettes)

Een reünie ja, Uplift, maar de Denen gaan er toch tamelijk zot voor, dus ziet er mooi uit.


Roskilde - Uplift - 03-02-2014

Pffft, ik heb met dit soort dingen echt niets. Dat is de affiche mooi maken op een fake manier; de tendens van PS zet zich blijkbaar door.

De beschrijving voor de namen die woensdag volgen voorspelt trouwens ook al weinig goeds.


Roskilde - RH80 - 03-02-2014

Het is precies wel groot daar, ik ga er eens naar luisteren, zien of het wat is.

Quote:We continue with more names on Wednesday
Not into noisy rock or Danish nostalgia? Don’t worry. On Wednesday we dress in golden chains, sneakers and Stars and Stripes and announce an entirely different bunch of names.

En het is niet Outkast. Hopelijk Kanye.


Roskilde - Aron - 03-02-2014

Public Enemy lijkt mij ook een kanshebber.


Roskilde - RH80 - 04-02-2014

Jon Hopkins, Neutral Milk Hotel, The Notwist, Oneothrix Point Never,.. mogen we dus vergeten.


Roskilde - Beans - 04-02-2014

Dat lijkt mij ook ja, ik denk dat een Oneohtrix Point Never en Jon Hopkins eerder voor Dour zullen zijn, al hoop ik dat ze naar Pukkelpop komen.


Roskilde - RH80 - 04-02-2014

Hip-hop morgen, en een teaser:

[Image: 1452288_10151798102921706_582452710_n.jpg]


Roskilde - Uplift - 04-02-2014

World's Fair, Earl Sweatshirt en Trap Lord (of zoiets).

Half-goeie hip hop, met andere woorden. Maar waarom ze niet doodgewoon met Doppelgangaz, DOOM, Jonwayne en Oddisee kunnen afkomen blijft voor mij echt een raadsel.


Roskilde - Aron - 05-02-2014

+ Asap Ferg, Earl Sweatshirt en World's Fair


Roskilde - RH80 - 05-02-2014

Voor zover ik er wat van ken, zijn dit toch best degelijke hiphop namen.
Verwacht dat ze deze week wel met nog wat komen. Als the Rolling Stones dus daadwerkelijk op Pinkpop gaan staan lijkt mij dat voor Roskilde ook jammer genoeg steeds plausibeler te worden.


Roskilde - Uplift - 05-02-2014

RS kunnen we inderdaad met z'n allen aan ons theewater voelen.

Met deze hip hop namen ben ik weinig. Moet nog één en ander opzoeken, maar van Sweatshirt weet ik enkel dat hij een laagdrempelige en goedkope versie is van DOOM. Waar je met Jonwayne de hoogstandere optie hebt binnen diezelfde categorie (en beschikbaar, want op de Worldwide affiche).

Maar alles wat uit die OFWGKA crew is gekomen, werd in Denemarken mateloos populair. Ik heb het begin van die show in 2011 vanop een behoorlijke afstand bekeken, en alles wat ik mij van toen kan herinneren is dat Tyler z'n been in het gips zat en er continu SWAG werd geroepen. Meer dan 10000 man ging wel volledig los.


Roskilde - RH80 - 05-02-2014

Inderdaad, nu goed, als het RS zouden zijn kan ik toch zeggen dat ik ze een keer gezien heb, al hadden ze natuurlijk 20 jaar geleden al moeten stoppen.

Hiphop live is natuurlijk altijd een dubbeltje op zijn kant, OFWGKTA op werchter in 2011 was rampzalig.


Roskilde - BigBird - 05-02-2014

RH80 Wrote:OFWGKTA op werchter in 2011 was rampzalig.

Op Pukkelpop ook, werkelijk niks van de raps te verstaan en muziek was dramatisch, amper te horen.
Op BKS was Tyler solo, en dat was dan wel weer goed.


Roskilde - RH80 - 05-02-2014

Neil Young & crazy horse op maandag in Ijsland. Daar zouden ze bij Roskilde nu toch ook moeite voor moeten doen.


Roskilde - Uplift - 05-02-2014

2008 ligt misschien nog wat te vers in het geheugen voor RF + een potentiële combinatie met RS zou uitkomen op een te hoge gemiddelde leeftijd van de twee grootste headliner acts.


Roskilde - AMST152 - 06-02-2014

Morgen komen alvast Interpol en Warpaint erbij. Daar word ik wel vrij blij van (als Interpol focust op ouder materiaal).


Roskilde - Uplift - 06-02-2014

Wellicht Damon Albarn.

Zou een mooi rijtje namen zijn.